Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 marzec 2016
    Skąd
    WAWA
    Postów
    10
    Auto
    DUCATO III 3.0M-J
    Rocznik
    12.2015

    Nowe ducato 2015r z wadami fabrycznymi ?

    Witam.
    Czy prawdą jest że nowe ducato nosi wadę fabryczną układu kierowniczego? Otrzymałem informacje o tym fakcie w ASO gdzie próbuje przywrócić auto z przebiegiem 15 000 km do stanu odpowiadającemu pojazdowi z salonu. CYTAT: "Problem, który Pan zgłasza jest powszechny w innych pojazdach FIAT DUCATO i jest on na etapie rozwiązywania przez inżynierów we Włoszech. Niezwłocznie gdy pojawi się rozwiązanie tego problemu zostanie Pan o tym poinformowany i zaproszony do serwisu na usunięcie usterki".
    Problem objawia się drżeniem kierownicy podczas jazdy. Druga kwestia to zachowanie się układu na postoju. Wykonując manewr skrętu słyszymy dziwny hałas z układu połączony z drganiami które można odczuć na fotelu kierowcy / pasażera. Są też sytuacje kiedy tracę sprawność układu i zapala się kontrolka. Wystarczy zgasić auto aby wszystko wróciło do normy.Samochód też bardzo twardo odpala i wchodzi w dziwny rezonans jadąc na biegu wstecznym.
    Mimo moich wielu monitów nikt z centrali FIAT nie jest zainteresowany sprawą, od tygodnia czekam na odwiedź. Czy ktoś spotkał się już z tego typu usterkami w nowym modelu ducato ?Auto z grudnia 2015, silnik: 3.0 M-J



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Nie ma ogłoszonej akcji serwisowej, ostatnia z 2014 dotyczyła nieszczelności wtrysków (mogło się lać paliwo). Zapytam jednak znajomego z FAP (Fiat Auto Poland) czy coś może wie "od drugiej strony".
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 marzec 2016
    Skąd
    WAWA
    Postów
    10
    Auto
    DUCATO III 3.0M-J
    Rocznik
    12.2015
    Informacje o tym otrzymałem w ASO więc zapewne jest to potwierdzone.
    Uzasadnieniem pozostałych usterek jest email:

    - drgania kierownicy – Problem, który Pan zgłasza jest powszechny w innych pojazdach FIAT DUCATO i jest on na etapie rozwiązywania przez inżynierów we Włoszech. Niezwłocznie gdy pojawi się rozwiązanie tego problemu zostanie Pan o tym poinformowany i zaproszony do serwisu na usunięcie usterki

    - ciężki rozruch – w obecności przedstawiciela Fiata pana xyz nie stwierdziliśmy występowania problemu z rozruchem. Słyszalne stuknięcie w silniku podczas rozruchu jest spowodowane luzem w kole zamachowym i zjawisko to występuje w każdym pojeździe tego typu.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2015
    Skąd
    eksłomżyńskie
    Wiek
    48
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Ducato 180MJ
    Rocznik
    2015
    Mam Ducato z 2015 roku z silnikiem 3.0
    i u mnie też ciężko pali po nocy
    zauważyłem że podczas rozruchu nie odłącza radia
    świateł dmuchawy

    ją dostałem pismo z Fiata o akcji serwisowej
    na wymianę jakiegoś konektora

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 marzec 2016
    Skąd
    WAWA
    Postów
    10
    Auto
    DUCATO III 3.0M-J
    Rocznik
    12.2015
    Ciężko pali swoją drogą ale w moim przypadku głuchy dźwięk jaki towarzyszy odpaleniu wskazuje na zbyt duży luz na kole dwumasowym.
    Ja jeszcze nie otrzymałem żadnych informacji ze strony FIATa, bardzo ciężko się z nimi rozmawia.

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Dostałem nieoficjalną informację, że oficjalnie takiej akcji nie ma , ale "coś testują na placu". Czekamy na więcej szczegółów, ale widać, że coś wisi w powietrzu. Pozostaje czekać tak jak miałeś w cytacie od swojego ASO.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 marzec 2016
    Skąd
    WAWA
    Postów
    10
    Auto
    DUCATO III 3.0M-J
    Rocznik
    12.2015
    Oficjalnie trudno jest dowiedzieć się czegokolwiek, obsługa klienta na etapie po sprzedażowym praktycznie nie istnieje.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2013
    Skąd
    ziemia
    Postów
    66
    Auto
    ducat 2,3MJ MAXI TYTAN ale H2
    Rocznik
    2007
    a z ciekawości jak wygląda u was zbiorniczek z płynem od wspomagania - załączcie fotkę góry=kapsla
    co do szarpania może być przyczyną zmieszany płyn z odrobiną wody = szczególnie przy przymrozkach po nocy
    zacinają się zawory sterujące w maglu oraz w samej pompie wspomagania
    popatrzcie tu
    Ducato od 2006 ku przestrodze, defekt zbiorniczka wspomagania


    co do stuków podczas skręcania szczególnie stojąc mogą być siadające łożyska górne od mocowania amortyzatorów = stukanie, szarpanie na kole kierownicy i nierówne wspomaganie podczas jazdy

    a bym się nie zdziwił jak znowu efekt zalewania komory silnika przez wodę z podszybia = walczę z fiatem od 2007 w tym temacie i zbyt wiele nie poprawili nawet w nowych modelach !!!

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2013
    Skąd
    ziemia
    Postów
    66
    Auto
    ducat 2,3MJ MAXI TYTAN ale H2
    Rocznik
    2007
    może to pomoże w diagnozie

    Ducato 3.0 kilka problemów

    ciekawostka to taka, że dotyka wyłącznie wersję 3,0 ?!?
    ale przeczytajcie spokojnie wszystkie 3 strony - każdy miał inaczej...
    a sama wymiana nie oznaczała rozwiązania = wymiana też musi być poprawnie wykonana ...

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2016
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    4
    Auto
    Ducato 2.3 130 Multijet
    Rocznik
    2013
    Kopiuje z innego tematu moją wypowiedź odnośnie wibracji przenoszących się na auto podczas skręcania:
    Ja miałem taką sytuacje co prawda wystąpiła po 2 latach, ale zaraz po tym jak mi wymienili przekładnie kierowniczą na nową, nie wiedzieli co było przyczyną ale usunęli usterkę przy pomocy tłumika drgań (taka spirala pomiędzy zbiorniczkiem a przekładnią), nie jest montowana fabrycznie, ale jak klient zgłasza takie dolegliwości to wtedy montują. Mam nadzieje, że to pomoże w walce z serwisem.

    Read more: Na co zwrócić uwagę auto z salonu.
    Ostatnio edytowane przez insane.krk ; 23-03-2016 o 07:14

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 marzec 2016
    Skąd
    WAWA
    Postów
    10
    Auto
    DUCATO III 3.0M-J
    Rocznik
    12.2015
    Nie rozwiązałem, cały czas trwa przepychanka z ASO i wsparciem technicznym FCA.
    SERWIS PO PROSTU NIE ISTNIEJE, WSZYSCY CZEKAJĄ DO KOŃCA OKRESU GWARANCYJNEGO.
    NAJWAŻNIEJSZE JEST TO ŻE W UMOWIE GWARANCYJNEJ JAK I W ZAMÓWIENIU JEST ZAPIS KTÓRY WYKLUCZA PRZYSŁUGUJĄCE UPRAWNIENIA Z TYTUŁY RĘKOJMI ZA WADY FIZYCZNE POJAZDU
    &11 PARAGRAF ZAMÓWIENIA

    JEST TO POWSZECHNA PRAKTYKA !!!
    CZYTAJCIE WARUNKI UMOWY GWARANCYJNEJ I DOKUMENT ZAMÓWIENIA !!!

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    ŻYWIEC
    Wiek
    28
    Postów
    33
    Auto
    CITROEN JUMPER 3.0 HDI
    Rocznik
    2012
    Ja ostatnio dzwoniłem do serwisu fiata czy mają jakiś swój własny patent na nie schodzące się podszybie i lanie wody środkiem. W serwisie w Bielsku i Krakowie nic nie wiedzą że coś takiego się dzieję. Goścci zgasiłem że każdy z trojaczków ma ten problem więc niech nie opowiada bzdur. Zadzwoniłem jeszcze do Warszawy bo myślałem że tam będą mądrzejsi. Oczywiście byli mądrzejsi. Bo dostałem odpowiedź " A w czym to panu przeszkadza że się leje na silnik" Po prostu ręce mi opadły. Dopiero jak powiedziałem że potem jest problem z wyciągnięciem wtrysków. To dopiero usłyszałem że coś takiego mu się obiło o uszy. No po prostu Wawie matoły są w tych serwisach.

    Gość z Peugeota powiedział żeby wymienić spinki podszybia i jakoś to zakleić bo nikt jeszcze tego nie poprawił i żebym nie pytał o spinki do podszybia bo kroją jak opętani tylko pytać o spinki listy bocznej np. do 206-tki.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2016
    Skąd
    Łuków
    Wiek
    34
    Postów
    62
    Auto
    Ducato 2,3 130KM 2015r, Doblo 1,9 MultiJet 2007r
    Rocznik
    2015
    te Ducata to jedna wielka porazka, moj nie ma dwoch lat a juz drugi raz wtryski byly wymieniane (winą nie jest paliwo bo wszystkie firmowe auta tankują to samo), oczywiscie nie podlegaja gwarancji :/

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 marzec 2016
    Skąd
    WAWA
    Postów
    10
    Auto
    DUCATO III 3.0M-J
    Rocznik
    12.2015
    Samochody w zasadzie są ok ale matoły je obsługują...Pracują tam zwykłe ameby umysłowe, ktoś kto ma łeb na karku idzie na swoje....

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    ŻYWIEC
    Wiek
    28
    Postów
    33
    Auto
    CITROEN JUMPER 3.0 HDI
    Rocznik
    2012
    ducato2015 Popieram.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nowe ducato leje sie woda
    Napisany przez memus na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 12-02-2017, 11:17
  2. Hak w Ducato 2015r
    Napisany przez andrzej763 na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-01-2016, 11:13
  3. Interfejs Fiat Ducato 2015r
    Napisany przez andrzej763 na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-12-2015, 12:53
  4. Interfejs Fiat Ducato 2015r
    Napisany przez andrzej763 na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-11-2015, 09:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl