Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Cytat Napisał NEOSSS Zobacz post
    Radio mam fabryczne 2 DIN, jak mam go odkrecic, przez te male otworki na froncie?
    jeśli nie masz specjalnych widełek to dopasuj gwoździe o takiej średnicy aby wchodziły w te otwory. tylko ostrożnie, powinny wchodzić z pewnym oporem, nieraz trzeba trochę pogmerać tym gwoździem aby blokada puściła. i po prostu wyjmujesz radio (jak odblokujesz tymi gwoździami blokady-zapadki).
    jeśli mówisz że puknięcie w deskę pomogło to może być problem z instalacją lub potencjometrem od regulacji nawiewu.
    ale masz problemów z tą instalacją. albo robią już taką lipę albo trafił Ci się wyjątkowo pechowy egzemplarz.
    a co do bezpieczników to dostaniesz w elektronicznym. są na różne temp. odczytaj ze starego (oczywiście jeśli będzie nie sprawny) lub bierz na minimum 192 stopnie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2013
    Skąd
    WaWa
    Postów
    9
    Auto
    Ducato 2.3 MJET
    Rocznik
    2012r.
    We wtorek bede walczyl z demontazem konsoli by wymienic zaroweczki w podswietleniu pokretel to sprawdze odrazu przelacznik predkosci nawiewu, a wczesniej wymienie ten bezpiecznik termiczny w rezystorze zeby miec 100% pewnosci.

    Co do produkcji terazniejszych aut :
    Mialem Jumpera z silnikiem 2.2 Fordowskim i tam w okol silnika sie nic nie dzialo, a w srodku wiecznie jakiejs masy brakowalo- i denerwowal mnie mulasty klekot. To samo tyczy sie Ducato 3.0 Ivecoskiego lecz tam spalanie RAZILO w oczy. Teraz z 2.3 MJET 130 "zabily" mnie inne czesci w porownaniu do 2.3 120 ale wynagradza dynamika i spalaniem
    Ale i tak to dobre auto ze na prawie 300 tys. w 19 miesiesy takie "ustereczki" zobaczymy jak z wytrzymaloscia do pierwszej powaznej awarii silnika ale raczej Transita nie pobije...
    Transit 2.4 780tkm
    Jumper 2.2 580tkm
    Ducato 3.0 520tkm
    Sprintery 180, 190 - 370tkm, 320tkm
    Ostatnio edytowane przez NEOSSS ; 29-12-2013 o 10:20

  4. #18
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał NEOSSS Zobacz post
    Radio mam fabryczne 2 DIN, jak mam go odkrecic, przez te male otworki na froncie?
    Z tego co kojarzę w te otworki należy włożyć coś cienkiego, one spowodują odsunięcie zaczepów. Pociągając do siebie (musisz jakoś zahaczyć) powinna całość wyjść. W Fiacie mają do tego narzędzie.
    Piszę to z pamięci.

    Cytat Napisał NEOSSS Zobacz post
    Jest jaki RAVE lub instrukcja serwisowa dostepna w necie?
    Niestety dla w miarę nowych aut jak Twoje Fiat eLearn udostępnia na zasadzie dostępu online. Tylko autoryzowane podmioty mają tam dostęp. Zatem na CD/DVD nic nie znajdziesz.


    Cytat Napisał NEOSSS Zobacz post
    Centra Futura
    Mam taki akumulator od 2009 roku, tyle, że 54Ah i sprawuje się do dzisiaj ok.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2013
    Skąd
    WaWa
    Postów
    9
    Auto
    Ducato 2.3 MJET
    Rocznik
    2012r.
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Niestety dla w miarę nowych aut jak Twoje Fiat eLearn udostępnia na zasadzie dostępu online. Tylko autoryzowane podmioty mają tam dostęp. Zatem na CD/DVD nic nie znajdziesz.
    Czyli zadnej instrukcji serwisowej dostepnej legal/pirat nie ma dostepnej w necie? No nic... Metoda prob i bledow, oraz doswiadczenia...

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    06 październik 2012
    Skąd
    Radom
    Postów
    396
    Auto
    Brava 1.6 16v Stilo 1.9 16v Punto 1.2 16v ELX Speedgear
    Rocznik
    1996 2005 2001
    Mam elearn do ducato x250(taki kod tego modelu) Szukaj pod tą nazwą, w necie nigdzie tego nie pobierzesz. Zostają znajmości w ASO fiata

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    361
    Auto
    Tipo 1.4
    eLearn Fiat Ducato III (typ 250) 2006+ - Downloads - Fiat Klub Polska I ten eLearn się znajdzie - też wystarczą kontakty w FAP

  8. #22
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    jest tam jakiś problem z HASŁEM do archiwum.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  9. #23
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Już autor poprawił
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 wrzesień 2012
    Skąd
    Kolbudy k.Gdańska
    Postów
    8
    Auto
    Ducato III 2.3 MJ II 130 KM 2011r L2H2
    No i mi dzisiaj Ducato odmówił posłuszeństwa, tzn odpalam, i od razu wyszedłem z auta aby ten się nagrzał, wracam a tam check engine świeci, więc telefon do elektryka (gwarancja minęła dokładnie rok temu) czy ten ma czas. Wyruszam powoli ale czuje że auto nie ciągnie, brak doładowania. U elektryka, że błędy znowu z DPFem, szczegółowo błąd czujnika ciśnień, od spodu okazało się, że zapiekła się dźwigienka od turbo. Po jej uruchomieniu wykasowanie błędów, po chwili znowu check, brak reakcji odczytu czujnika na zmiany obrotów, na razie czekamy na czujnik, będzie w piątek BOSCHa.
    Ty kolego przejeździłeś kilometry z tymi chekami, a u mnie od razu brak doładowania.
    Co do wiązki to po 3 latach (62000km na dzień dzisiejszy) gdzieś przerywa instalacja tylnych drzwi bo raz idzie je otworzyć i zamknąć z pilota/przycisku na drzwiach, a czasem tylko kluczyk.
    Podsumowując Fiat ma bardzo lipną instalację elektryczną, kto nie wykupił dodatkowej gwarancji na cały okres leasingu ma jednym słowem problem.
    W piątek wymiana czujnika, naprawa wiązki tylnych drzwi, przy uruchamianiu rozrusznik "warczy/trzeszczy" więc też do naprawy.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. 1.3 Mjet usuniecie DPF i katalizatora
    Napisany przez william7 na forum Modyfikacje
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-10-2013, 12:43
  2. ciągle działający wentylator stilo MJet 140 KM
    Napisany przez kris456 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 09-06-2013, 00:00
  3. SCP 2012r
    Napisany przez Kamil722 na forum Małopolskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-09-2012, 22:06
  4. wymiana rozrzadu w 1.3 mjet
    Napisany przez arekk1992 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 25-06-2012, 21:44
  5. [osprzęt silnika] czujnik cisnienia oleju ducato 1997 2,5 d
    Napisany przez wojtekooo na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 11-04-2010, 20:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

pe604-5015-1

dpf fiat ducato

p068a fiat

fiat ducato p068a

kavlico pe6045015

blad w iveco 068

p068a punto

ducato dpf

ducato blad p068A

kavlico pe 604-5015

kavlico pe604-5015-1

forum fiat ducato 2 3d

P068A SCODA OCTAVIA

fiat ducato p2454

p2452 ducato

jak wypalic dpf fiat ducato

pe604-5015

pe6045015

czujnik hmm iwekop2452 fiat ducato 2013 3.0fiat ducato 2 3 dpfco oznacza kod bledu p2452 w ducato fiat ducato zasfiecila mi sie kontrolka defgdzie jest czujnik roznicy cisnien fiat ducatoczujnik cisnienia dpf ducato 3.0 hdi

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl