Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 31
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 sierpień 2013
    Skąd
    Nidzica
    Postów
    22
    Auto
    ducato 3.0
    Rocznik
    2010

    Ducato 3.0 kilka problemów

    Witam. Mam ducato z 2010 r z przebiegiem 310 tk. Od jakiegoś czasu tylko przy skręcie w lewo coś mocno " puka". Wymieniłem już całe zawieszenie, koła,półosie, mechanizm różnicowy i nic. Przy załadowaniu auta ok 1 tony również słychać i czuć "pukanie". Nie mam już pomysłów co robić może ktoś miał podobny problem?
    Drugi problemik to migająca kontrolka świec żarowych ( nie zawsze). Wymienione świece ( beru) i przekażnik a kontrolka dalej wariuje. Przeczyściłem również kostkę pod skrzynką bezpieczników.
    Proszę o pomoc.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    auto było na podnośniku i oglądano miejsce skąd słychać pukanie? Półosie były wymieniane razem z przegubami rozumiem?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 sierpień 2013
    Skąd
    Nidzica
    Postów
    22
    Auto
    ducato 3.0
    Rocznik
    2010
    Na podnośniku nic nie słychać tylko przy skręcie w lewo ( w prawo nie) półosie kompletne

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2012
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    45
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Rocznik
    2004
    Ad.1. Puka takze na postoju?
    Ad.2. Nie masz problemow z rozruchem?zwlaszcza jak jest wilgotno?

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 sierpień 2013
    Skąd
    Nidzica
    Postów
    22
    Auto
    ducato 3.0
    Rocznik
    2010
    Tylko podczas jazdy do przodu. Do tyłu o dziwo nie

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2012
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    45
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Rocznik
    2004
    Ok...a pkt.2?

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2012
    Skąd
    DJ
    Postów
    315
    Auto
    Skoda Octavia 1,9 TDI
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał cooljack Zobacz post
    Ok...a pkt.2?
    Wymień masę na silnik, albo dołóż druga

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2012
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    45
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Rocznik
    2004
    ...no wlasnie do tego zmierzalem.

    ja w dwoch samochodach: jeden z polowy 2012 drugi z jesieni 2012 już po dwa razy wymieniałem masy. Oryginalne plecionki starczają srednio na 6 miesiecy, potem robią sie zielone i jest problem z rozruchem, świecami żarowymi i osprzętem silnika. Rozwiązanie jest proste: kabel masowy od spawarki kupiony w hurtowni elektrycznej, dwa zaciski, trochę cyny i palnik, koszulka samokurczliwa i smar.

    Odkręcenie plecionki. oczyszczenie styków, montaż nowego kabla a potem obsmarowanie miejsc połączeń smarem definitywnie rozwiazuje sprawe masy (wazne jest aby woda nie dostała się w plecionkę....smar dodatkowo zabezpiecza miejsca polaczen przed wilgocią)

    co do pukania: czy to nie jest takie pukanie "sprężyste"....mogą to być łożyska mcpersonów ew. możesz miec pękniętą sprężynę...

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Polecam smar miedziany. Co jakiś czas Wyczyścić stary i nałożyć nowy

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 sierpień 2013
    Skąd
    Nidzica
    Postów
    22
    Auto
    ducato 3.0
    Rocznik
    2010
    Co do "pukania ' to jak pisałem występuje tylko podczas jazdy do przodu przy skręcie w lewo. Czuć bicie pod nogami. zawieszenie jest zrobione kompletnie od górnych mocowań po wahacze kompletne. Wymienione całe koła.
    Co do pkt 2 to już serwis rok temu założył dwie grube plecionki , które też już czyściłem. Czyściłem też wszystkie styki bezpieczników no i lipa

  12. #11
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Chmm głupie pytanie, ale koła są dobrze dokręcone? Tarcze nie masz zwichrowane?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2012
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    45
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Rocznik
    2004
    Plecionki sie nie czysci...miedz sie utlenia...zmniejsza sie przekroj kabla...wymien to na kawalek kabla 35 kwadrat od spawarki i dobrze zaizoluj miejsce polaczen i zeby woda nie szla w kabel. Walczylem z tym w dwoch 6 miesiecznych samochodach..teraz mam to z glowy. teraz kupuje 3 ducato i pietwsze co zrobie to wymienie plecionke na zwykly kabel.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Pukania sa regularne...?

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 sierpień 2013
    Skąd
    Nidzica
    Postów
    22
    Auto
    ducato 3.0
    Rocznik
    2010
    Tak. Bicie jest regularne. Tak jak pisałem wcześniej, wszystko już wymieniłem oprócz przekładni kierowniczej. Myślę że trzeba ją wymienić, choć z innymi częściami też tak myślałem i uzbierał się spory rachunek. Co do masy to wymieniłem ją i po pierwszym odpaleniu jeszcze migała kontrolka. Teraz na razie jest spokój.

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2012
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    45
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Rocznik
    2004
    Jezeli czestotliwosc wzrasta wraz z predkoscia moze byc uszkodzony mechanizm roznicowy...bo jezeli nic ukl. kierowniczemu nie dolega tzn nic nie puka na postoju podczas krecenia kierownica to raczej uklad ten jest ok.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 sierpień 2013
    Skąd
    Nidzica
    Postów
    22
    Auto
    ducato 3.0
    Rocznik
    2010
    mechanizm też wymieniony wraz z łożyskami, podpora półosi nowa


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Kilka problemów z moją nową Mareą
    Napisany przez wojo985 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 31-07-2013, 07:00
  2. Siena kilka problemów
    Napisany przez mlodyzero na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 24-02-2013, 08:38
  3. Kilka problemów z Marea 2.0 20v
    Napisany przez alexsat na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 09-05-2012, 23:36
  4. Kilka problemów.
    Napisany przez kamilukas na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-04-2012, 16:11
  5. kilka problemów w samochodzie
    Napisany przez tomasz_ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-08-2011, 17:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

dwumasa ducato 2.3 objawy

przewod masowy fiar ducato 2.3 jtd

amortyzatory ducato forum

fiat ducato 2009 przy skrecaniu drzy kierownica

schemat swiec zarowych ducato

kabel masowy ducato 2.3

fiat ducato 2013 problemy

fiat ducato stuki w silniku 3.0

cykanie w silniku ducato 3.0

ducato 3.0 automat opinie

cykanie przy skrecaniu alfa

ducato 3.0 dwumas

ducato 3 awaria mechanizmu roznicowego

ducato 3.0 stukanie w silniku

ducato uszkodzona przekladnia

forum poduszki silnika peugeot boxer

ducato 3.0 automat

ducato 2.3 przekladnia

objawy uszkodzonej skrzyni biegow peugeot boxer

awaria przegub peugeot boxer

ducato 3.0 wymiana masy silnika

kielich polosi ducato 3.0

przewody masowe citroen jumper

terkotanie przy ruszaniu peugeot boxer

gdzie jest przykrecona masa ducato 3.0

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl