Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2009
    Skąd
    Lidzbark Warminski
    Wiek
    36
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Ducato 2.3 JTD
    Rocznik
    2007

    Blad U1600 - cyrk na kolkach

    Witam.
    Jestem tu swierzakiem i niedawno kupilem Ducato 2.3 JTd
    I od kupna zaczely sie cyrki. To ze drzwi mi sie nie otwieraly albo nie zamykaly to pikus.
    Ostatnio chcialem go uruchomic po ladowniu aku.....i zapalila mi sie kontrolka immo
    Na kompie wybija mi blad U1600. Ale najlepsze to ze fura odpala ale jak wyciagam kluczyki to dalej chodzi.
    Takiego cyrku to nigdy nie mialem w zadnej furze...
    Pomozcie plissssss.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,747
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Kurcze trudno coś doradzić.Nie była zalana skrzynka itp Może otwórz dekle i niech się przewietrzy.Sprawdź też kostkę w stacyjce bo może się zacina.Odłącz akumulator na jakąś godzinę i przy podłączaniu zrób to szybkim ruchem i żebyś tego nie powtarzał.Nie raz jest tak że przy zakręcaniu klemy,druga się obsunie na swój słupek i pojawia się zasilanie w aucie,ale zdejmuje się żeby poprawić i takie tam.Wtedy często głupieje elektronika.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2009
    Skąd
    Lidzbark Warminski
    Wiek
    36
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Ducato 2.3 JTD
    Rocznik
    2007
    Troche grzebalem wczoraj i fura gasnie jak odlaczam przekaznik "Engine Control (EC) relay". I teraz jest pytanie co jest nie tak..... jak przekrecam kluczyk na zaplon i odpalam wszystko chodzi jak trzeba ale jak chce zgasic kontrolki gasna a fura chodzi. Jak odlacze przekaznik fura gasnie tak jak trzeba. Zauwazylem ze jak przekrece stacyjke w pozycji zaplonu (ale nie odpalam) i cofne wyjmujac kluczyk pompa dalej podaje paliwo razem z ECU (jakby stacyjka nie rozlaczala) bo slychac taki ciche piszczenie jak przy wlaczonym zaplonie. Mowisz zebym sprawdzil kostke w stacyjce.....czyli co?? rozbierac stacyjke ???? Jak to sprawdzic czy nie rozlacza???

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,747
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Jeden przewód dochodzący do kostki musi mieć cały czas zasilanie i w zależności od pozycji kluczyka będzie się ono pojawiać na innych przewodach.Zobacz cz po wyłączeniu znika napięcie na reszcie przewodów.
    Sprawdź też czy nie kleją się styki w tym przekaźniku który odłączałeś.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2011
    Skąd
    Grzegorzew
    Postów
    86
    Auto
    Fiat Uno 1.0 FIRE
    Rocznik
    2000
    Ten bezpiecznik to po prostu od komputera jest. Ucinasz napięcie to auto gaśnie. Na moje oko masz problem z samą stacyjka, a dokładniej z jej częścią elektryczna.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2009
    Skąd
    Lidzbark Warminski
    Wiek
    36
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Ducato 2.3 JTD
    Rocznik
    2007
    Panowie problem rozwiazany...... furka stala dwa dni z otwarta maska na sloncu...i sie naprawilo. Dla pewnosci jeszcze wymienilem przekaznik na nowy.
    A przypomnialo mi sie ze jak ladowalem aku to maska byla lekko podniesiona i woda leciala bokami. Od znajomego sie dowiedzialem ze on w swoim Boxserze dodatkowo przykrywa takim sztywnym foliakiem pod maska tam gdzie jest elektryka. Bo mial podobne problemy z elektryka bo mu sie wilgoc tam dostawala.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2012
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    45
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Rocznik
    2004
    problemem jest wilgoc w puszce z bezpiecznikami. byla nawet kiedys akcja serwisowa na to. trzeba zdemontowac plytke z bezpiecznikami i popsikac wszyskie kostki od dolu kontakt spray - wczesniej to osusz wszystko i poogladaj. jak stoi woda w puszce...machnij wiertelkiem 2-3 mm otworek. generslnie w d3 problemem jest woda lejaca sie na motor oraz niechlujstwo osob ktore wymieniaja szyby cczolowe. sprawdz czy woda z cslego podszybia jest odprowadzana wezykami ktore czesto sie zatykaja i woda przelewa sie na kable- szczegolnie odplywy nad lampami. czy podszybie przylega idealnie do szyby ta gumowa czescia? - nie to wymien spinki na te z aso albo uszczel to klejem do szyb jezeli mimo wymiany spinek przylegania dobrego do szyby nie ma :-)


 

Podobne tematy

  1. blad P0246
    Napisany przez kopras na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-05-2014, 22:35
  2. Blad P1172
    Napisany przez piotr83a na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 27-12-2013, 10:39
  3. Błąd U1600 - doblo I silniki 1,2 8v
    Napisany przez Czyżyk07 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-09-2013, 21:19
  4. [ukł. kierowniczy] blad ukladu wspomagania
    Napisany przez maveric.npton na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-08-2010, 10:50
  5. check engine i blad 1172
    Napisany przez myrek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-10-2009, 16:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Fiat u1600

u1600 peugeot boxer

u1600 fiat

fiat stilo u1600

u1600

boxer kod 1600 awaria

u1600 citroen jumper

citroen jumper 2008 u1600

fiat doblo u1600

peugeot boxer 2.8 u1600

ducato 2007 stacyjka pozycja 1

u1600 fiat doblo

peugeot boxer u1600

lybra u1600

blad u1600 lancia

blad u1600

u1600 1.9 jtd

u1600 fiat stilo

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl