Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 styczeń 2017
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    44
    Postów
    39
    Auto
    Doblo 1.6 16V CNG -> LPG
    Rocznik
    2008r

    2.3 130km - nierówna praca na zimnym silniku

    Hej
    Mój dukacik ma taka dziwna przypadłość.
    Odpala rano na raz bez żadnego problemu, chwilę pracuje równo po czym zaczyna falować. I faluje tak aż temperatura nie osiągnie około 1/4 skali termometra.
    Jedzie bez problemu, również na zimnym, falowanie słychać tylko jak się stoi, na wolnych obrotach.
    Komputer nie pokazuje żadnych błędów.

    Co byście obstawiali?

    Rocznik 2012, przebieg około 250kkm.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2017
    Skąd
    Poznań
    Postów
    93
    Auto
    ducato multijet 100 Puma
    Rocznik
    2009
    Cześć właśnie przerabiam to samo , dziś czyściłem czujnik przepływomierza i od razu po odpaleniu równo pracuje nie jak do tej pory falowanie czasem nawet zdarzało się że zgasł .
    Jeśli nie to , to przepustnica (u mnie druga w kolejce do czyszczenia)

    Pozdrawiam

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 styczeń 2017
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    44
    Postów
    39
    Auto
    Doblo 1.6 16V CNG -> LPG
    Rocznik
    2008r
    Masz co prawda inny silnik więc to trudno porównywać ale z ciekawości - też nie miałeś żadnych błędów na komputerze?

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2017
    Skąd
    Poznań
    Postów
    93
    Auto
    ducato multijet 100 Puma
    Rocznik
    2009
    no właśnie nie , nawet myślałem że elm327 jest niekompatybilny z moim ducato ale parametry pracy pokazywał .
    Zobaczymy jak na dniach będzie się spisywał - dam znać .

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 styczeń 2017
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    44
    Postów
    39
    Auto
    Doblo 1.6 16V CNG -> LPG
    Rocznik
    2008r
    Serwis stwierdził, że to wtryski.
    Nie wiem na ile określili to na czuja a ile na podstawie wskazań komputera, niemniej na razie nie ruszam - zobaczymy jak długo pojezdza

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 lipiec 2016
    Skąd
    Nowy Targ
    Postów
    9
    Auto
    Ducato 2,3 Multijet
    Rocznik
    2011
    Tak z ciekawości zapytam dali jakiś wydruk z komputera? chodzi mi o korekcje wtrysków
    można na początek wlać do paliwa coś porządnego do czyszczenia wtrysków, ja miałem takie głośnie klekotanie na zimnym i pomogło, korekcje też się poprawily

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2017
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    67
    Auto
    Ducato 2,3 multijet 130
    Rocznik
    2012
    Tez pomyslalem, moze wlac unik+ i zobaczyc. 70 dych to nie majatek a wyczysci caly uklad wtryskowy.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2017
    Skąd
    Poznań
    Postów
    93
    Auto
    ducato multijet 100 Puma
    Rocznik
    2009
    Tylko czy nie wyczyści za mocno : po drodze ma osad w baku i na filtrze paliwa ?
    Może jest ktoś kto go stosował i podzieli się opinią ?

    Wracając do mojej sprawy dymienie i falowanie zniknęło po wyczyszczeniu przepływomierza -a odpalanie czasem za drugim - trzecim razem to aku w stanie spoczynku przy 0 stopni schodził do 12,3 v

    Pozdrawiam

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2017
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    67
    Auto
    Ducato 2,3 multijet 130
    Rocznik
    2012
    Ja wlalem. Po 200 km nie widzę zmian. Samochód jest ospały, dużo pali i słychać s środku klekot podczas jazdy. Tez tak macie? W 2,0 115 silinik cichutko buczy a tutaj słychać klekotanie.
    A tak Wogole to coś jest nie tak skoro rozpędza się opornie do 150 a na 4ce przy 120 obrotomierz zatrzymuje się na 4tys i ani drgnie. Może przepływka zle mierzy?, powinien kręcić do 5
    Ostatnio edytowane przez Mirekm71 ; 10-05-2017 o 16:37

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 lipiec 2016
    Skąd
    Nowy Targ
    Postów
    9
    Auto
    Ducato 2,3 Multijet
    Rocznik
    2011
    200km to za mało minimum cały bak i dobrze by było zrobić jakąś dłuższą trasę,

    Płyn do czyszczenia wtrysków jak każde lekarstwo nie uleczy wszystkiego, tak jak pisałem u mnie pomogło zastosowałem do dwóch kolejnych baków, wtryski już tak nie klepią i korekcje się o wiele poprawiły i są zbliżone na każdym wtrysku a stosowałem to link przykładowy
    LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG CZYŚCI WTRYSKI DIESLA (6602265288) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2017
    Skąd
    Poznań
    Postów
    93
    Auto
    ducato multijet 100 Puma
    Rocznik
    2009
    Przepraszam za pytanie amatora-mechanika ale czy to normalne że trochę poklepują na zimnym ?
    Wystarczy że się trochę nagrzeje to chodzi jak powinien .Czy to już oznaka że coś się zabrudziło i olej nie ma takiego ciśnienia jak powinien .

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2017
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    67
    Auto
    Ducato 2,3 multijet 130
    Rocznik
    2012
    Nie mam gdzie ani po co jechac w trase. Zona tym jezdzi to na baku ze 3-4 razy poleci do wroclawia (50km w jedna strone). Moj silnik bardzo glosno buczy, podejrzewam pompe hp albo regulator cisnienia. Wlalem unik+ i jak pomoze to ok, jak nie to nie. Samochod od kupna przejechal 2 tys km. Odpala, jezdzi ok, a ze chodzi jak chodzi no coz- silnik iveco. Kumpla 2,0 115 kM ma taka sama moc i przyspieszenie a jest cichszy i mniej pali ale to silnik od osobowki. Zreszta jak patrze ile tych ducato jezdzi to jakby faktycznie byly gowniane to tutaj powinno powstawac 10 tematow dziennie a powstaje jeden tygodniowo. Widac jakos jezdza

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 lipiec 2016
    Skąd
    Nowy Targ
    Postów
    9
    Auto
    Ducato 2,3 Multijet
    Rocznik
    2011
    Normalne to nie jest że poklepują, jest to oznaka jakiegoś zużycia ale jak się nic więcej nie dziej to bym jeździł i nic nie robił, a mówimy o wtryskach a nie o zaworach?

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2017
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    67
    Auto
    Ducato 2,3 multijet 130
    Rocznik
    2012
    Ciężko zgadnąć ale jest cichszy od pumy a głośniejszy od 2,0 115. Myśle, ze to wtryski nie tyle klepią ci w środku slychac cykanie. Na zewnątrz na wolnych obr przyjemnie, miękko pracuje. Gdyby nie to buczenie ale raczej regulator ciśnienia bo jak pokrece kierownica albo otworze szybę do końca, tak ze stawi opór to na krótki moment cichnie.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2016
    Skąd
    Łuków
    Wiek
    41
    Postów
    65
    Auto
    Ducato 2,3 130KM 2015r, Doblo 1,9 MultiJet 2007r
    Rocznik
    2015
    w moim 2,3 130KM 2015r juz wymienialem wtryski, na szczescie nie majatek bo 750zl brutto za sztuke a padaly parami na szczescie


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Ulysse I - nierówna praca/gaśnie na benzynie na zimnym silniku
    Napisany przez wloczykij na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 12-10-2017, 03:59
  2. Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 22-03-2015, 15:13
  3. Nierówna praca na zimnym silniku (Punto I 1.2 75)
    Napisany przez Elektryk # na forum Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 17-07-2014, 20:59
  4. Nierówna praca na zimnym silniku
    Napisany przez Thundercat na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 08-11-2011, 14:52
  5. [silnik] nierówna praca silnika na zimnym silniku
    Napisany przez digidyy na forum Punto II
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 15-05-2011, 17:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plducato-iii-4592-3-130km-nierowna-praca-na-zimnym-silniku-36513

praca silnika 2.3ducato 2.3 120km przerywa na zimnym silnikuDUCATO 2.2 FALUJE NA ZIMNYMFiat Ducato 2.2 faluje na wolnych obrotachducato 2.3 2017 obroty silnikarzucanie zimnym silnikiem fiat ducato

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl