Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2017
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Postów
    10
    Auto
    Doblo 1.6mjet 105km
    Rocznik
    2011

    Poszukuje schematu manetki zespolonej z tempo i gniazda ecu

    Panowie, potrzebuje takowy schemacik. W moim doblosie prawdopodobnie nie ma okablowania od tempo. Udało mi się dostać zespoloną manetkę ale po podłączeniu i aktywowaniu nadal nie działa tempo. Chcę spróbować jakoś samemu zakończyć temat cc w moim fiacie



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2017
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Postów
    10
    Auto
    Doblo 1.6mjet 105km
    Rocznik
    2011
    Temat zakończony, udało się własnymi siłami. Tempomat działa

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Z eLearn udało się wyciągnąć? Podzielisz się info?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2017
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Postów
    10
    Auto
    Doblo 1.6mjet 105km
    Rocznik
    2011
    Raczej przekopywanie internetów i porównywanie schematów...
    Na urlopie napisze co trzeba i gdzie trzeba grzebnąć.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2017
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Postów
    10
    Auto
    Doblo 1.6mjet 105km
    Rocznik
    2011
    witam
    zgodnie z wcześniejszym postem...
    Jeżeli już mamy manetkę tempo trzeba sprawdzić czy mamy w gnieździe od wiązki pod pinem 8 wsadzony przewód z konektorem(u mnie nie było). Do działania tempo potrzeba dwa przewody w kostce, a mianowicie 10(gnd) i 8(cc). PIN DAMSKI KONEKTOR SUPERSEAL 0,5-1,5 TYCO 2sztuki (4960359071) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    - w tym linku macie potrzebny konektor fci 125 (zamówcie więcej po jeśli ktoś chce dołożyć czujnik temperatury to będą mu potrzebne - są takie same jak do cc). Ja dorobiłem przewód linka 0,5 ok 1,5metra. A więc pin 8 z wtyczki manetki musi iść na pin 41 body compa, pin 10 z manetki idzie na pin 34 body(ale ten powinniście mieć, ja miałem). Body comp macie pod kierownicą po lewej na dole - jak otworzycie taką zaślepke to będzie widoczny. Szukamy wtyczki D( niestety jest z tyłu modułu chyba druga od góry), nie odpinałem modułu - udało mi się wyciągnąć kostkę na tyle że mogłem w niej grzebać.

    largeimg,IMG_4e6f9aeba22919729.jpglargeimg,IMG_4e6f9af83ed407119.jpglargeimg,IMG_4e6f9b0520b417121.jpg
    Tu macie schematy, od punto ale jak widać w doblo też da radę
    Jeśli mamy to ogarnięte i posprawdzane miernikiem to składamy całość i programujemy MESEM ( załączmy kontrolkę i sterowanie CC).
    Trochę nad tym siedziałem, ale działa do tej pory:p
    Niestety nie robiłem fotosów z montażu i nie omówiłem tutaj procedury zdejmowania kierownicy, ale gdzieś widziałem na forum rozrysowane jak zdjąć kierownicę i poduszkę(robimy na odpiętym aku).
    Na forum proponowali mi konektorki z odciętego gniazda z wiązką ale to był koszt ponad 100zł(przesada), ja kupiłem bez problemu w Warszawie na wolumenie(buda 53 , chyba batpol) - chyba za 10szt zapłaciłem z 5zł.
    Mam nadzieję, że komuś się przyda...

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2018
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    8
    Auto
    Doblo Cargo maxi 1.4 t-jet LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał Bongst Zobacz post
    witam
    zgodnie z wcześniejszym postem...
    Jeżeli już mamy manetkę tempo trzeba sprawdzić czy mamy w gnieździe od wiązki pod pinem 8 wsadzony przewód z konektorem(u mnie nie było). Do działania tempo potrzeba dwa przewody w kostce, a mianowicie 10(gnd) i 8(cc). PIN DAMSKI KONEKTOR SUPERSEAL 0,5-1,5 TYCO 2sztuki (4960359071) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    - w tym linku macie potrzebny konektor fci 125 (zamówcie więcej po jeśli ktoś chce dołożyć czujnik temperatury to będą mu potrzebne - są takie same jak do cc). Ja dorobiłem przewód linka 0,5 ok 1,5metra. A więc pin 8 z wtyczki manetki musi iść na pin 41 body compa, pin 10 z manetki idzie na pin 34 body(ale ten powinniście mieć, ja miałem). Body comp macie pod kierownicą po lewej na dole - jak otworzycie taką zaślepke to będzie widoczny. Szukamy wtyczki D( niestety jest z tyłu modułu chyba druga od góry), nie odpinałem modułu - udało mi się wyciągnąć kostkę na tyle że mogłem w niej grzebać.

    largeimg,IMG_4e6f9aeba22919729.jpglargeimg,IMG_4e6f9af83ed407119.jpglargeimg,IMG_4e6f9b0520b417121.jpg
    Tu macie schematy, od punto ale jak widać w doblo też da radę
    Jeśli mamy to ogarnięte i posprawdzane miernikiem to składamy całość i programujemy MESEM ( załączmy kontrolkę i sterowanie CC).
    Trochę nad tym siedziałem, ale działa do tej pory:p
    Niestety nie robiłem fotosów z montażu i nie omówiłem tutaj procedury zdejmowania kierownicy, ale gdzieś widziałem na forum rozrysowane jak zdjąć kierownicę i poduszkę(robimy na odpiętym aku).
    Na forum proponowali mi konektorki z odciętego gniazda z wiązką ale to był koszt ponad 100zł(przesada), ja kupiłem bez problemu w Warszawie na wolumenie(buda 53 , chyba batpol) - chyba za 10szt zapłaciłem z 5zł.
    Mam nadzieję, że komuś się przyda...
    U mnie piny nie były

    41-10
    34-8(tak jest m.in. w punto)

    Tylko:

    41-10
    34-6

    Pewnie zależy od wersji silnikowej.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2021
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    11
    Auto
    TIPO SW S-Design, 1.4-tjet + LPG
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał karwal128 Zobacz post
    U mnie piny nie były

    41-10
    34-8(tak jest m.in. w punto)

    Tylko:

    41-10
    34-6

    Pewnie zależy od wersji silnikowej.
    Witam,
    mam Doblo Cargo 2018, 1.4 t-jet , w mesie z sukcesem wywołałem wyświetlenie ikony tempomatu na liczniku, aktywowałem tempomat, kupiłem manetkę z tempomatem od alfy gulietty, zamontowałem przełącznik zespolony ale tempomat nie ruszył . Przełącznik zespolony zwróciłem ponieważ miał nie sprawne automatyczne wyłączanie migaczy.

    Planuję zakupić drugi przełącznik zespolony czy ktoś się orientuje czy szukać tylko oryginał do doblo czy np. od gulietty też podejdzie ?

    Jeśli chodzi o doprowadzenie kabli to tak:
    We wtyczce pin 8 mam wolny 10 jest.
    Przy okazji montażu przełącznika zespolonego dostałem się do wtyczek z tyłu w body komputerze są dwie wtyczki zielona i pomarańczowa.
    Domyślam się że kable (wychodzi że jeden) muszę podprowadzić do wtyczki pomarańczowej czy może ktoś podpowiedzieć jak prawidłowo liczyć numeracje pinów (od której strony) lub
    zaznaczyć który to Pin 41 ?

    dziękuję i pozdrawiam


    wtyczka manetki.jpgbody computer tył.jpgwtyczka pomarańczowa.jpg


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 20-11-2014, 12:47
  2. Poszukuje schematu instalacji świateł
    Napisany przez siwy26 na forum Ducato II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 15-03-2014, 09:53
  3. Sterowanie silniczkami regulacji świateł wg schematu
    Napisany przez petarda na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-03-2011, 12:11
  4. Niezgodność schematu z rzeczywistością
    Napisany przez rafik73 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 06-08-2010, 21:02
  5. [silnik] Poszukuje schematu rozrządu Fiat Marea 1.6 16 V
    Napisany przez damian1210 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-05-2010, 08:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl