Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2014
    Skąd
    dolnośląskie
    Wiek
    35
    Postów
    26
    Auto
    Doblo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006

    Zaślepka zaworu EGR dla silników Multijet

    Witam, posiadam Doblo 1,9 Multijet 120km, samochód podczas jazdy na niskich obrotach (ok. 15000) lekko szarpie na każdym biegu. Problem ustaje podczas dodawania gazu. Rozrząd, wszystkie płyny, filtry-również paliwowy wymienione. Komputer nie pokazuje błędów. Podejrzewam zawór EGR, zamierzam go wkrótce wyczyścić. I tu zadaje pytanie, czy można ten zawór, w tym silniku bez przeszkód zaślepić?. Szukałem odpowiedzi, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2015
    Skąd
    gdańsk
    Wiek
    37
    Postów
    20
    Auto
    fiat doblo maxi 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    mam multi 1.9 77kw, pytałem mojego mechanika o zaślepienie egr, ponoć nie jest to taka prosta sprawa w tym silniku.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2015
    Skąd
    gdańsk
    Wiek
    37
    Postów
    20
    Auto
    fiat doblo maxi 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Nabyłem na allegro zaślepkę z dziurami do multijeta i po 3 dniach wyskoczył błąd P0401 zawor recyrkulacji spalin zamknięty zablokowany. Wg rad z forum oraz sprzedawcy przy zaślepce z dziurkami błąd nie powinien się pojawić. Zastanawiam się czy nie kupić nowego zaworu i dać sobie spokój z zaślepianiem. Ktoś się orientuje czy iglica zaworu po podłączeniu bezpośrednio do akumulatora powinna się ruszać? W moim egr było słychać że stuka coś w środku natomiast iglica się nie ruszała. Po zamontowania silniku komp pokazywał że wszystko działa ok. Czyli zawor otwarty 99% zamknięty 4%.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 kwiecień 2014
    Skąd
    Śląskie
    Postów
    13
    Auto
    Doblo 1.9 jtd 105 hp CF3
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał bufon Zobacz post
    Nabyłem na allegro zaślepkę z dziurami do multijeta i po 3 dniach wyskoczył błąd P0401 zawor recyrkulacji spalin zamknięty zablokowany. Wg rad z forum oraz sprzedawcy przy zaślepce z dziurkami błąd nie powinien się pojawić. Zastanawiam się czy nie kupić nowego zaworu i dać sobie spokój z zaślepianiem. Ktoś się orientuje czy iglica zaworu po podłączeniu bezpośrednio do akumulatora powinna się ruszać? W moim egr było słychać że stuka coś w środku natomiast iglica się nie ruszała. Po zamontowania silniku komp pokazywał że wszystko działa ok. Czyli zawor otwarty 99% zamknięty 4%.
    W tych silnikach można założyć kryzę(zaślepkę z 3 dziurami) pod warunkiem ze masz sprawny EGR. Jeśli wyskoczył Ci błąd to z dużym prawdopodobieństwem oznacza niesprawny EGR. Bez kryzy jeszcze jakoś pracował ale mulił silnik a z kryzą szybciej wyszło uszkodzenie EGR.


 

Podobne tematy

  1. Ciegno zaworu nagrzewnicy
    Napisany przez scoti1027 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 31-07-2013, 15:41
  2. Czyszczenie zaworu OVERBOOST
    Napisany przez lech-j1 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-07-2013, 13:42
  3. 5 000 000 silników 1.3 MultiJet wyprodukował Fiat w Bielsku-Białej.
    Napisany przez ciril na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 09-04-2013, 17:06
  4. 5 000 000 silników 1.3 MultiJet wyprodukował Fiat w Bielsku-Białej.
    Napisany przez ciril na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 09-04-2013, 08:45
  5. zaślepka reflektora przód lewy + zaślepka zderzaka tył
    Napisany przez mlynek na forum Kupię
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-09-2011, 09:49

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

zaslepka reflektora fiata doblo 2011

czy morzna odlaczyc erg fiat doblo 1.9

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl