Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2010
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    19
    Auto
    Doblo 2.0 MJTD 135KM
    Rocznik
    06.2012

    Układ sterowania turbiną oraz zawór overbost

    Witam
    Znalazłem trochę czasu żeby poczyścić w moim nowym nabytku egr czujnik ciśnienia doładowania itp. chciałem jeszcze zerknąć na zawór sterujący pracą turbo gdyż wydaje mi się ze moje auto nie ma tych 105 km... Okazało się że poprzedni właściciel nie dawno wymienił turbo. Z racji tego mam podejżenie że coś było grzebane. Na forum nie mogę znaleźć nigdzie schematu podłączenia tegoż sterowania. U mnie jest ono podpięte w taki sposób że:
    wąż 2 i 3 są wpięte tak jak na poniższym rysunku natomiast wąż 4 jest wpięty w kolanko rury do przepływomierza w miejscu gdzie jest wpięta również odma. Na rysunku wygląda to nieco inaczej.
    emaps.png
    I to jest dla mnie właśnie zadziwiające gdyż nie ma do sterowania turbiną żadnego podciśnienia Czy jest to dobrze podłączone?

    Pozdrawiam
    Maricn
    Pozdrawiam
    Marcin



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    47
    Postów
    61
    Auto
    Alfa Romeo GTV 3.0 V6 220KM
    Rocznik
    1999
    cholera trudny temat patrzyłeś w eper jak być powinno??

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2010
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    19
    Auto
    Doblo 2.0 MJTD 135KM
    Rocznik
    06.2012
    Powyższy schemat jest właśnie z epera. Wydaje mi się ze 105 koni powinno jakoś jechać i przyspieszać nawet na 4-5 biegu a u mnie na 4-5 to już tak trochę mało żwawo mu to idzie.
    Pozdrawiam
    Marcin

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2014
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    45
    Postów
    59
    Auto
    Fiat Doblo 1,9 JTD Actual/SX
    Rocznik
    2002
    Hej a ile masz przelatane ? . Może pojedz na hamownie i wyjdzie w wawie to 80zł juz kosztuje .
    Mi spadła moc blady strach że to turbina itd a to przypchał się egr i przełowymierz wpadły smieci

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2010
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    19
    Auto
    Doblo 2.0 MJTD 135KM
    Rocznik
    06.2012
    U mnie w okolicy nie ma hamowni. A do Wawy mam 350 km a turbina doładowuje do 1500-1600 mBar sprawdzałem za pomocą FESa.
    Pozdrawiam
    Marcin

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2014
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    45
    Postów
    59
    Auto
    Fiat Doblo 1,9 JTD Actual/SX
    Rocznik
    2002
    Jesteś z Brzeg'u koło Wrocławia ? a tam nie ma nigdzie hamowni?
    Ja bym pojechał bo miałem 91KM po zabiegach co opisałem 97KM a auto ma 330tys a fabrycznie powinenem mieć 101KM

    Pozdrawiam
    Michał

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2010
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    19
    Auto
    Doblo 2.0 MJTD 135KM
    Rocznik
    06.2012
    Mój rzekomo ma 187 tyś. w co bardzo wątpię. Na naszym rynku nie ma co ufać przebiegom. Zastanowię się na tą hamownią. A powiedz mi kolego czy Twoje doblo z ładunkiem ok 100 kg też na 4-5 biegu przyspiesza już słabo? bo mój na 2-3 fajnie ciągnie ale na 5 to już słabiutko.
    Pozdrawiam
    Marcin

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2010
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    19
    Auto
    Doblo 2.0 MJTD 135KM
    Rocznik
    06.2012
    Mam też problem w moim doblo z nie równą pracą silnika na wolnych obrotach.
    Wyczyściłem już egr, wczoraj chciałem Przepłukać wtryski i układ Preparatem LM 2666
    ale w naszych jtd musimy mieć ciśnenie podawane przez pompkę w baku i sprawa się rypła.
    Ale zrobiłem wczoraj również próbę przelewową i wyszło tak
    1 od rozrządu: 40.2ml
    2: 45.2ml
    3:40.2ml
    4:40.2ml

    jak myślicie to kwalifikuje 2 wtrysk do wymiany i jego awaryjności
    Pozdrawiam
    Marcin

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2014
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    45
    Postów
    59
    Auto
    Fiat Doblo 1,9 JTD Actual/SX
    Rocznik
    2002
    Pytanie a jak dymi bo jak wtrysk leje to dymi.
    Generalnie moje auto jest odkupione od 1 wł. znajomego i przebieg mam akurat pewny
    towaru nie przewoże bo to osobóka sam waże 90 plus jakies laska graty to pewnie bedzie z 200kg miał na pokładie i 170 jedzie bez zająknięcia i przyspiesza dobrze na każdym biegu.


    Pozdrawiam
    Michał

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2010
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    19
    Auto
    Doblo 2.0 MJTD 135KM
    Rocznik
    06.2012
    ja mam blaszaka iprzyspiesza tak do 4 na 5 juz slabo 160 tez jedzie. A co do kopcenia to u siebie nie zauwazylm.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2014
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    45
    Postów
    59
    Auto
    Fiat Doblo 1,9 JTD Actual/SX
    Rocznik
    2002
    no jak nie kopci to nie będzie problemu z wtryskami pojechałbym na hamownie wszystko by było jasne. bo tak na oko wymieniać regenerować turbinę to nie warto

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2010
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    19
    Auto
    Doblo 2.0 MJTD 135KM
    Rocznik
    06.2012
    Poprzedni właściciel niedawno wymienił turbo. co do nierównej pracy na wolnych obrtach to zauwayłem że po osiagnięciu 54*C silnik zaczna pracować równo.


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-09-2013, 10:38
  2. Problem z Turbiną Seicento 1.4 16v
    Napisany przez danzel656d na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-05-2013, 12:29
  3. Problemy z turbiną?
    Napisany przez asz600 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-07-2012, 20:53
  4. problemy z turbiną marysia 1.9td 100
    Napisany przez slawek 73 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 05-09-2011, 20:19
  5. Problem z Turbiną
    Napisany przez mynie1981 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 20-05-2009, 09:52

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pldoblo-455uklad-sterowania-turbina-oraz-zawor-overbost-25692

Schemat podcisnienia 1.9 jtd 101km

zawor podcisnienia doblo

zawor turbiny jtd

fiat 1.9jtd sterowanie turbo

co trzeba miec zeby ustawic turbo w fiacie doblo diesel

wymiana czujnika turbodoladowania fiat doblo

Ustawienie zaworu overbost

sterowanie turbina croma

czujnik sterowania turbiny fiat stilo 1.9 jtd

fiat scudo 2.0 jtd schemat zawor turbiny

Czy w 1.9 fiacie doblo jest turbina

podlaczenie kostek fiat doblo 1.9 jtd

1.9 jtd sterowanie turbina

schemat turbo fiat doblo 1.9 jtd

http:fiatklubpolska.pldoblo-455uklad-sterowania-turbina-oraz-zawor-overbost-25692

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl