Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    4
    Auto
    fiat doblo 1.9 JTD

    Doblo 1.9 JTD-BRAK MOCY PO NAPRAWIE SILNIKA?????POMOCY

    Witam serdecznie mam spory problem z JTD rocznik 2001(223),a wiec od poczatkuautko smigalo pieknie poprostu but niesamowity niestety poszla uszczelka pod glowica i kopcil.Po rozebraniu okazalo sie ze na jednym tloku zajebisty nagar i kolo zebate od walaka jest walniete mechanik mowil ze prawdopodobnie chyba pasek wczesniej komus strzelil i tylko podrobili autko do sprzedania ale miejsza oto,glowica poszla do planowania w zasadzie do pelnej regeneracji i tulejki i wszytko inne w niej wymienione.Oczywiscie przy okazji wymieniony rozrzad kolo zebate rolki uszczelniacze napinacze i wszystko co bylo konieczne niby wszytko zajebiscie dopoki nie odpalili go po naprawie.starszny spadek mocy poprostu maluch szybciej sie zbieral niz JTD po naprawie,a wiec szukanie przyczyn-przeplywak spardzona,uklad na szczelnosc sprawdzony,erg wyczyszczony kolektor wyczyszczony,komputer nic nie pokazuje,turbo dziala,filtr powietrza wymieniony.Mechanik rozlozyl rece i mi powiedzial ze wyczerpal mozliwosci,nawet blache i blokaty z serwisu zamowil i wyszlo ze rozrzad prawidlowo ustawiony.Auto ogolnie ciezko sie podnosi z niskich obroto jak turbo zaczyna krecic to tak kolo 2200 obr. i przy 2500-2700 obr. cos jak by go blokowalo cos nie daje mu sie bujnac jakby przytlumiony .Poprostu masakra moze ktos by mial jeszcze jakies pomysly co moglo sie zepsuc lub cos zle zostalo zamontowane czy podlaczone.Prosze was o pomoc bo to nie mozliwoscia jest zeby tak sie meczyc takim zamulonym autem wiedzac jak on wczesniej latał.z gory dziekuje i czekam i licze na was pozdrawiam[COLOR="#000000"][/COLOR]
    Ostatnio edytowane przez Lincoln84 ; 09-12-2011 o 22:20



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    wiesz co czytałem cos że DPF potrafi takie cyrki robić a dokładniej jakiś jego czujnik. jeśli masz DPF'a to warto nad tym się zastanowić i pomyśleć. a skoro kopcił przed naprawą to może i ten DPF sie zapchał. i akurat zeszło sie z naprawą

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    4
    Auto
    fiat doblo 1.9 JTD
    Siemka z tego co czytalem to filtr czasteczek stalych?tak?a ja takie cos mam w 1.9 JTD 2001,jesli tak to gdzie sie znajduje???dzieki za odzew kolego

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    tak zgadza się jest to filtr cząsteczek stałych. znajduje się w układzie wydechowym. zachęcam do eper'a tam po nr vin dojdziesz czy go masz. możesz zajrzeć pod auto z kanału znajdować się powinien na początku wydechu zaraz za komora silnika

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Ja masz auto z 2001 roku i motor 1.9JTD to nie ma on DPF. Dopiero M-JTD miały.

    A jak odpali i jest taki mułowaty to kopci? Czy wydaje jakieś inne dźwięki?
    Ja bym powiedział, że skoro taki zamulony to rozrząd... Jak kiedyś mi rozrząd się przestawił o 2 ząbki w Uno (z mojej winy) to auto nawet 100km/h nie chciało osiągnąć (no może po 2 minutach powolnego rozpędzania).

    Mechanika znasz? Nie odwalił fuchy, nawet z osprzętem od ASO...?
    Komputer nie pokazuje błędów, a patrzeliście na odczyty? Najlepiej podłączyć się i zrobić małą rundkę i przejrzeć wszystkie odczyty.
    Możliwe, że EGR się przycina, próbowaliście go może zaślepiać?
    Ostatnio edytowane przez miszko ; 09-12-2011 o 23:09
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    4
    Auto
    fiat doblo 1.9 JTD
    Tak tak mechanika znam bardzo dobrze,rozrzad 2 razy sprawdzal i to wedlug blokad sam sie chopak zalamal po nie ma nawet pomyslu cos tam przebakuje o egr ze wyczyszczony ale nie wiadomo czy dziala no ale skoro przed naprawa chodzil bardzo dobrze oprocz kopcenia do ja nie wiem czy tak na pierszy rzut szukac w innych rzeczach niz tych ktore rozbieral i wymienil,no ale kazdy pomysl jest dobry,no i wlasnie auto pali dobrze i nawet baczka nie pusci nie kopci,kopa tez podpieli i sprawdaali w trasie mowil ze cos tam z powietrzem jakis odchyl jest w parametrach ale nie na tyle duzy zeby takie efekty byly;/

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Spróbujcie zaślepić EGR.


    ---------- Post dodany o 23:41 ---------- Poprzedni post dodany był o 23:33 ----------

    A kierownica na Turbo działa?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    4
    Auto
    fiat doblo 1.9 JTD
    no napewno sprobuje ale czy on przy zepsutym EGR nie powinien kopcic????czy to taki zbieg okolicznosci z ta naprawa ze sie zepsul czy to moze byc wynikiem niewlasciwego postepowania???co o tym myslicie?dzieki za dotychczasowa pomoc
    [COLOR="Silver"]

    [SIZE=1]---------- Post dodany o 23:54 ---------- Poprzedni post dodany był o 23:42 ----------[/SIZE]

    [/COLOR]A inne propozycje oprocz EGR i przeplywki?????

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Zaślep EGR, przerabiałem to u siebie, że do momentu kiedy dmuchawa zaczynała dmuchać nie chciał samochód jechać, potem jakoś się turlał. Zaślepienie rozwiązało problem i samochód odzyskał moc i zryw.
    Kolejną rzeczą przed zaślepieniem to odłączenie przepływomierza i przejechanie się.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Opole
    Postów
    6
    Auto
    Stilo Multi Wagon 1.9 Multijet 16V 150KM Active
    Rocznik
    07.2006
    Wg mnie to właśnie padł przepływomierz. Miałem to samo, auto nagle straciło moc.
    Po wymianie, auto jak nowe...


 

Podobne tematy

  1. Brak mocy do 2,5 tys obrotów - 1,9 JTD 140 KM
    Napisany przez fanz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 23-01-2016, 16:52
  2. Brava JTD brak mocy , mułowaty Pomocy !!!
    Napisany przez patryk2610 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 24-03-2012, 19:37
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 08-12-2010, 20:55
  4. Brak mocy silnika na benzynie
    Napisany przez Dyzio151 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 20-02-2009, 17:20
  5. [silnik] Spadek mocy w JTD! POMOCY!!!!
    Napisany przez talerz9 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-01-2009, 18:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jtd brak mocy

fiat doblo brak mocy

fiat doblo 1.9 jtd brak mocy

1.9 jtd doblo silnik opinie

doblo 1.9 jtd brak mocy

doblo brak mocy

serwis fiat doblo

fiat doblo 1.3 jtd brak mocy

fiat doblo 1.9 jtd

fiat marea 1.9 jtd usterka

1.9 jtd doblo forum

brak mocy fiat doblo

silnik doblo 1.9 jtd fiat doblo 1.9 jtd forumsilnik 1.9 jtd fiat doblofiat doblo spadek mocyfiat doblo 1.9 brak mocyfiat 19jtd brak mocybrak mocy w doblo2700 obr spadek mocy brava jtdsilnik 1.9 jtd doblo

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl