Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 maj 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    5
    Auto
    Doblo 1,9JTD
    Rocznik
    12,2004

    Doblo 1,9 jtd 5000000 tkm Początek Końca

    Witam wszystkich . Jestem nowy i postanowiłem w końcu wkroczyć w świat fan clubu Fiata . Obecnie posiadam Doblo z roku 2004 z przebiegiem 500000tkm który okazał się nie zawodnym środkiem transportu. Niestety od jakiegoś czasu zaczeły się kłopoty z autem, mianowicie zaczął się sypać . Postanowiłem więc go sprzedać, po 2 miesiącach wystawiania ogłoszeń i braku zainteresowania postanowiłem po prostu go naprawić. Tak więc potrzebuję trochę praktycznych informacji oraz może jakiegoś specjalisty od Doblaczy z rejonu Wrocławia .Pozdrawiam.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Wynik ładny, a co się zaczęło dziać? Zawieszenie, blacha czy motor?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    29
    Postów
    1,755
    Auto
    Audi A4 B5 Sedan 1.8 ADR 125KM 98'
    Rocznik
    10.1998
    Cytat Napisał Jakozawa Zobacz post
    Tak więc potrzebuję trochę praktycznych informacji
    Co się dzieje z autem?

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 maj 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    5
    Auto
    Doblo 1,9JTD
    Rocznik
    12,2004
    Dzięki za odpowiedzi . No więc zaczynamy
    1. Sprzęgło czy dwumas siedzi czy nie . podczas dodawania gazu obroty wzrastają a prędkość nie
    2. drążek kierowniczy szt. 1
    3. zawieszenie tył chyba gumy na belce bo coś tłucze
    4. Termostat
    5. EGR
    6. Uszczelnienie skrzyni
    7. Uszczelnienie silnika , prawdopodobny wyciek spod pompy wspomagania stwierdzone podczas wymiany napinacza
    8. Pasek klinowy
    9 Obsługa olejowa (zwana dalej przeglądem na pół miliona ) pełna obsługa z płynem hamulcowym zmienianym 3 lata temu
    10. Końcówka klocków i tarcz już czas (raz na 150 tkm)
    11. Klamka tylna drzwi
    12. Drzwi przesuwne uderzają w drzwi przednie
    13. Szyba przednia pęknięta od kamienia
    To na tyle co ja stwierdziłem
    Auto serwisowane od nowości wszystko robione w ASO . Niestety za dużo usterek żeby robić w serwisie Kosztorys na 5000 zł z wymianą . Na nowy mnie nie stać więc chyba naprawię jak myślicie ???? W końcu nigdy mnie nie zawiódł
    Jeszcze jedno
    Wersja 5 osobowa mojego Fiacika
    Pozdrawiam

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Haha, auto ma najechane 500tyś km i to jest niby lista kwalifikująca go na brak opłacalności naprawy?
    Wszystkie te usterki to jak czytam pierdoły, czasem trochę droższe ale wszystko da się naprawić.. Inna sprawa, że jak tyle rzeczy naraz jest do zrobienia to jest po prostu auto zaniedbane..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 maj 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    5
    Auto
    Doblo 1,9JTD
    Rocznik
    12,2004
    To prawda trochę zaniedbane , ale przez ostatnie 3 miesiące przejechałem 15 tys. i to wszystko wyszło w parę dni. Silnik i skrzynia zaczęły się pocić, klamka tył (włamanie) szyba (niestety stało się ) Sprzęgło (wcześniej nie było odczuwalne , teraz jest ) Hamulce ( bo już czas , nie trą są jeszcze klocki , tarcze nie popękane , ale już ponad 150 tkm przejechaly) obsługa między przeglądowa ostatnia 475980 więc się należy, drzwi boczne się wyrobiły w zimie bo przymarzły i nie można było otworzyć ( wyrwane na własne życzenie ) termostat ( niedogrzanie w zimie) EGR falowanie na jałowym zaczęło się jakoś tydzień temu . drążek prawy ( pobocza naszych dróg ) standard
    pozdrawiam

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Faktycznie lista przeraża jak widzi się kilkanaście pozycji, ale jak kupisz inne używane auto to wiele z nich na dzień dobry trzeba by sprawdzić i być może też zrobić.. Wg. mnie powoli rób to co najistotniejsze a auto będzie pracować dla Ciebie dalej..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Pruszków/Komorów
    Wiek
    28
    Postów
    678
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    jedno pytanie kolego-masz oryginalne sprzęgło jeszcze w tym doblo po 500tkm?
    jeśli tak to super wynik-ja mam w stilo 240tys km ale ostatnio pare razy wydawalo mi sie ze sie zaczyna slizgac ... ciekawe?!
    Stilo W P R

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 maj 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    5
    Auto
    Doblo 1,9JTD
    Rocznik
    12,2004
    Tak , jeszcze oryginalne , ale ja mam przejechane na autostradzie w granicach 300000 więc tak w dupe nie dostawało

  11. #10
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Zmęczenie materiału Pozostaje skalkulować Ci ile do stanu takiego jak chcesz będziesz musiał wydać i wtedy zrobić rachunek sumienia. EGR możesz zaślepić, pocenie się - to przypadłość dość normalna. Polskie warunki i drogi nie wybaczają za dużo, więc jak i tak tyle przeleciało to dobry wynik.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  12. #11
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Pruszków/Komorów
    Wiek
    28
    Postów
    678
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    Ja osobiście bym wolał ogarnąć nowy silnik z osprzętem i już, jakiegoś rozbitka z przebiegiem mniejszym może nawet o jakieś 2, 3 razy i taniej wyjdzie
    reszta do ogarnięcia
    Stilo W P R

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał BS Zobacz post
    Ja osobiście bym wolał ogarnąć nowy silnik z osprzętem i już, jakiegoś rozbitka z przebiegiem mniejszym może nawet o jakieś 2, 3 razy i taniej wyjdzie
    Nigdy nie wiesz czy auto nie było katowane i co w tym silniku na Ciebie czeka..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 maj 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    5
    Auto
    Doblo 1,9JTD
    Rocznik
    12,2004
    Dokładnie Silnik kupić niema problemu nie wiesz co kupisz. Załatwiłem mechanika który podejmie się przywrócenia fiata do dawnej formy . Cena nie wygórowana . Części już kupione więc startujemy

  15. #14
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Daj znać jak poszedł remont i co zostało zrobione Zawsze coś nowego się człowiek dowie
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM



 

Podobne tematy

  1. Doblo 1,9 D
    Napisany przez bartosz.hendler na forum Doblo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 16-03-2013, 12:09
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 07-12-2012, 13:18
  3. Doblo a OBD II
    Napisany przez malczaki na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 17-02-2012, 12:17
  4. Kilka pytań początkującego uzytkownika
    Napisany przez Cupik na forum Punto II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-06-2010, 19:38
  5. [osprzęt silnika] Jakie objawy końca pompy olejowej?
    Napisany przez KamyK na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 11-04-2010, 11:05

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat doblo 1 9 jtd

forum fiat doblo 1 9 jtd

fiat doblo 1 9 jtd opinie

szyba do fiata doblo 1 9zdjecie komory silnika fiata doblo od spodusprzdam fiata doblo wroclawfiat dublo 1 9 wymiana pompy wspomaganiaopinie doblo 1.8 jtddoblo jtd forumFiat Doblo 1 9 JTD siedzenia tylnejak sprawdzic 1 9 jtdfiat doblo1.9 jtdfiat doblo 19 jtdtermostat 1 9 jtd fiat doblofiat doblo1 opiniefiat doblo1.9 jtd opiniefiat doblo 1 9 jtd sprzedamdoblo 2004 1 9jtd sprzedamfiat dolo 19jtdopijnie

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl