Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 25 z 25
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    w bravo zalecają wymianę co 150 tyś ale to jest mało realne. wiadome też jest że nie dłużej jak co 4 lata ale nie przesadzajmy 150 tyś?? kto będzie tak silnik katował i ryzykował zerwaniem rozrządu



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2011
    Skąd
    Łódź
    Postów
    13
    Auto
    Doblo 1.3 Multijet DPF Family '07
    Właśnie cały pic polega na tym, że gwiazdka jest na 100% na swoim miejscu, a całość dotyczy diesla, a dokładnie 1.3 Multijet-a

    Temat rozrządu zamykam, bo nie o tym był mój pierwszy post.

    Dziś nie jeździłem, ale autko zszedłem na parking sobie odpalić.... i nic ...ani dymku, ...ani wariujących wentylatorów... może sam się naprawił.
    A może to kwestia paliwa, bo tak sobie teraz zbieram szczegóły, to Fiacik zaczął wariować jak mu zalałem Shella V-Power Diesel, ale chyba to nie od tego?

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    no shell ma dobre paliwa więc paliwo bym wykluczył. nie dymił by na kolorowo tylko na czarno

  5. #19
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,519
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    skoro tak to wyjaśnijcie mi jedno:
    Cytat Napisał spike72 Zobacz post
    "(*) lub co 4 lata przy eksploatacji samochodu w trudnych warunkach (zimny klimat, w mieście przy silniku długo pracującym na biegu jałowym, w strefie zapylonej).
    Lub co 5 lat, niezale˝nie od przebiegu." !
    po co wymieniać łańcuch co 5 lat przy małych przebiegach? łańcuch nie jest z gumy. nie starzeje się.

  6. #20
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Łańcuch prędzej słychać, to jest jego zaleta. Pasek strzeli kiedy chce i nie zdradzi się.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2011
    Skąd
    Łódź
    Postów
    13
    Auto
    Doblo 1.3 Multijet DPF Family '07
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    wentylatory chodzą cały czas bo pewnie padł czujnik temperatury silnika. i to tez może być przyczyna złych obrotów, gdyż silnik dostaje złe dane o temp silnika i podaje złą mieszankę i dlatego możesz mieć takie problemy. zacznij od sprawdzenia i wymiany czujnika.
    seth znasz budowę tego silnika, wiesz gdzie szukać ten czujnik? Pytałem kilku (słownie dwóch) specjalistów i twierdzą, że oprócz czujnika płyny chłodniczego nie ma tam innego czujnika temp. Na desce rozdzielczej wskazania temp. są w połowie, a płyn w ukł.chłodniczym aż wrze, wentylatory załączone na full, a obroty podwyższone do ok.1100obr/min (choć obrotomierz pokazuje 800obr/min) i spalanie jak by drastycznie wzrastało przy wszystkich tych objawach.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2011
    Skąd
    Łódź
    Postów
    13
    Auto
    Doblo 1.3 Multijet DPF Family '07
    Temat założyłem pół roku temu, ale dopiero miesiąc temu udało mi się usunąć usterkę która była odpowiedzialna za wszystkie cuda które ujęte są w temacie tego wątku.
    Dodam że w apogeum usterki spalanie silnika wzrosło do 17 litrów na 100 km!!! ...co doprowadzało do notorycznego zapychania się filtra DPF i całej masy ON w oleju silnikowym.
    Oczywiście nie obeszło się bez autoryzowanego serwisu FIAT, i tu podziękowania dla Roberta i Jacka oraz reszty chłopaków z P.H.U. "Borsiak" FIAT DEALER z Konstantynowa Łódzkiego... chłopaki już sami głupieli i mieli dość mojego Diablo, kombinowali z nim z dwa tygodnie, bo oczywiście komputer nie wywalał żadnych błędów i niby wszystko było OK.... ale do czasu...
    ....w końcu przyczyna się znalazła. A teraz krótko i na temat, jak ktoś będzie miał podobne problemy niech rozpatrzy kupno nowego CZUJNIKA TEMPERATURY SPALIN W FILTRZE DPF... i to by było na tyle. :-)

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    nie zauważyłem że pisałeś więc z góry przepraszam. ale z tym czujnikiem to bym nie wymyślił i tak. masakra po prostu

  10. #24
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Metodą prób i błędów udało się dojść czy w jakiś inny sposób chłopaki doszli?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2011
    Skąd
    Łódź
    Postów
    13
    Auto
    Doblo 1.3 Multijet DPF Family '07
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Metodą prób i błędów udało się dojść czy w jakiś inny sposób chłopaki doszli?
    Chyba bardziej przypadek. Chłopaki cudowali, wypalali DPF-a z pięć razy, w końcu postanowili umyć go fizycznie w takim specjalnym środku, po rozłożeniu układu i ponownym jego złożeniu komputer wywalił dopiero błąd czujnika.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 06-02-2012, 15:07
  2. Wyłączający się silnik
    Napisany przez r0bal94 na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-06-2011, 13:52
  3. Punto 1.2 - maleją obroty i gaśnie na zimnym silniku
    Napisany przez olo_mistrzu na forum Punto II
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 19-01-2011, 22:03
  4. Wariujące obroty na zimnym Silniku
    Napisany przez gotique na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 05-12-2009, 06:48
  5. Wysokie obroty na zimnym silniku
    Napisany przez megatron na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 05-01-2009, 23:18

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

czujnik temperatury spalin fiat doblo

czujnik temperatury spalin doblo

fiat doblo 1.3 multijet jaki olej

1.3 multijet dymi na niebiesko

1.3 doblo czujnik temperatury

1.3 multijet dymi

fiat doblo 1.3 multijet ILE OLEJU

zmiana obrotow 1.3 multijetsilnik kopci doblo 1.3dizel 1.3 podwyzszone obroty na biegu jalowymdoblo 1.3multijet ile oleju wchodzipanda dizel przy zmianie obrotow kopciczujnik temperatury spalin doblo 1.3czujnik temperatury spalin fiat doblo 1.3 multijetgdzie jest czujnik temperatury w doblofiat doblo ii 1.3 multijet ile wchodzi oleju do silnikafiat 1.3jtd czujnik temperatury spalin1wymiana egr 1.3 multijet doblokorekta wtryskiwacza doblo 1.3 jtdpanda 1.3 multijet po uruchomieniu niebieski dymczujnik temperatury spalin 1 3 multijet1.3jtd zimny silnik dymi na niebieskoczujnik temperatury spalin fiat doblo 1.3 diesel multijet

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl