Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 lipiec 2010
    Skąd
    Czestochowa
    Postów
    8
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 multijet

    Błąd 2543 ratunku pomocy

    Witam, pojawił mi sie w komputerze błąd sygnowany znakiem 2543 nie mam pojecia o co chodzi i o czym on mówi, skutkuje to wyłaczeniem turbiny a po dłuzszej jeździe to wogóle traci moc i nie da się jeździć autem. Posiadam Doblo 1,3 Multi jet z filtrem dpf. komputer pokazywał mi tez zabity fillter dpf ale został on wyczyszczony i wypalony.Żaden z mechaników u których byłem nie wie za co odpowiedzialny jest ten błąd i co go powoduje, więc jesli ktoś wie o co chodzi bede bardzo wdzięczny za odpowiedź.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Nie ma żadnej litery przed nr. błędu.
    Sprawdzałeś overboosta przy turbie?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 lipiec 2010
    Skąd
    Czestochowa
    Postów
    8
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 multijet
    Nie ma żadnej literki przed numerem błędu, ja osobiście tego nie robiłem, auto było w serwisie, gość co się przy nim bawił mówił ze cała reszta jest w porządku, wyskoczył tylko ten błąd.

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Uzupełniłem listę kodów w temacie http://fiatklubpolska.pl/forum-ogoln...bd-fiat-10730/

    Jedyny błąd o numerze 2543, to P2543 Low Pressure Fuel System Sensor Circuit Intermittent
    Co oznacza moim zdaniem w tłumaczeniu, przerwany obwód czujnika w systemie zasilania paliwem niskiego ciśnienia.
    Czyli innymi słowami czujnik ciśnienia paliwa zawodzi (ten w układzie pompa paliwa - system wtryskowy).

    Jak przekręcisz kluczyk to pompa się wyłącza, jeżeli nie odpalisz auta, ale ciągle będziesz miał kluczyk w pozycji MAR?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Odłącz przewód przy filtrze paliwa i sprawdź działanie tej pompy.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP


 

Podobne tematy

  1. Pomocy, współczynnik CX dla Bravo
    Napisany przez kamil00512 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-02-2011, 13:30
  2. POMOCY!!!!!!
    Napisany przez FILU284 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-08-2009, 01:31
  3. [skrzynia biegów] Cośik stuka - ratunku
    Napisany przez FROST na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-04-2009, 02:01
  4. Prędkościomierz w Bravo - ratunku...
    Napisany przez Dyzio151 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 15-03-2009, 19:56
  5. POMOCY
    Napisany przez dudek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 03-02-2009, 19:40

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

doblo 1.3 traci moc

fiat doblo traci moc

doblo 1 3 multijet traci moc

zabity filtr pdf

fiat doblo 1.3 stuki

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl