Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2013
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Postów
    57
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005

    komunikat "zle warunki do wykonania testu"

    dlaczego poprzez program fiat Ecu Scan 3.6 nie moge wykonywac żadnych testów w programie. Program łączy sie i wyświetla komunikat "zle warunki do wykonania testu"



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2013
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    29
    Postów
    104
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115 KM
    Rocznik
    2005
    Kolego zasadnicze pytanie - masz włączony zapłon czy kluczyk w pozycji MAR ?
    Większość testów bowiem wymaga tego drugiego położenia

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2011
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Panda
    Jak kolego napisał, większość testów wymaga włączonego zapłonu.
    Dodam od siebie że niektóre testy wymagają uruchomionego silnika, a nawet pojazdu w ruchu.

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    W pozycji MAR to chyba musi być zawsze żeby komp miał komunikacje z ECU.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2013
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    29
    Postów
    104
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115 KM
    Rocznik
    2005
    byrrt owszem masz rację, ale różnicę robi zapalony silnik..

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ja tylko wspomniałem o pozycji MAR - nie neguje że niektóre testy wymagają pracującego silnika..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    32
    Postów
    654
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Żeby testy wykonać przynamniej z mojego doświadczenia wynikla ża stacyjka włączona zapalone kontrolki i wtedy sie łączyć i wtedy da się wykonać testy. Przy zapalonym silniku się już nie da przynajmniej te które już robiłem. Np. przy zapalonym silniku nie zrobie testu egr overboosta zmiany klasy wtryskiwaczy, da się to tylko przy zapalonych kontrolkach.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    Śląskie
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    2010
    Witam, mam programik i wszystkie opcje działają bez kłopotu prócz jednej a mianowicie podczas próby wykonania testu EGR wyskakuje komunikat "złe warunki testu". Przetestowałem wszystkie układy, kontrolki, wskaźniki bez problemu a jeden test nie wychodzi. Dodam że EGR pokazał 2 błędy i wymontowałem go z auta i wyczyściłem (faktycznie był zabrudzony). Chcę go przetestować przed zamontowaniem podpinając wtyczkę i testując z programu. Odczytane parametry: Otwarcie zaworu EGR 0% (a po naciśnięciu przycisku wykonaj wskakuje błąd i wartość 128%), Bieżąca pozycja EGR: 0,91mm, Oczekiwana pozycja EGR: 0,48mm, Sterowanie EGR: wyłączony. Prosze o przeanalizowanie danych i odpowiedź co dalej powinienem zrobić. a może należy użyć opcji "wymiana EGR"? Wszystkie testy były wykonywane przy włączonym zapłonie. Silnika nie mogę uruchomić (EGR wyciągnięty). Pozdrawiam

  10. #9
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,709
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Pewnie uszkodzona cewka zaworu

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    22
    Postów
    1
    Auto
    Golf V
    Rocznik
    20010

    Lightbulb

    Jak nie uszkodzona cewka zaworu to coś z programikiem musi być nie tak, bo z tego co napisałeś to wszystko jest w granicach tolerancji

    _____________________________________________
    daabs.eu/transport/transport-specjalistyczny


 

Podobne tematy

  1. Komunikat "Water in Fuel Filter"
    Napisany przez geez na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 11-12-2011, 16:56
  2. komunikaty "low oil press" oraz "alternator fail"
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-11-2011, 15:14
  3. Komunikat "Oil Sensor Failure"
    Napisany przez geez na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 20-09-2010, 19:22
  4. Komunikat "Service xx day"
    Napisany przez geez na forum Stilo
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post: 01-07-2010, 19:55
  5. Nie grzeją świece żarowe, komunikat "Preheat Fault"
    Napisany przez fenix na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-01-2009, 15:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

zle warunki do wykonania testu

multiecuscan zle warunki

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl