Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 39
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2011
    Skąd
    sosnowiec
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Punto II Diesel

    Interfejs diagnostyczny

    mam pytanko jaki program polecicie zeby zbadac mojego punciaka r2001 1,9 jtd jaki kabel zakupic zeby cos odczytal jak narazie moje problemy z abs ale moze cos w przyszlosci sie przyda dzisiaj kolega przelecial mojego kropka programem FiatECUScan i wyczaił pare niedolegliwosci ale moze znacie jakis lepszy program i jakis kabelek co chetnie zakupie i zobacze co jeszcze go boli



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Przeszukując Forum, znajdziesz masę informacji na ten temat.
    Kable to albo od Vaiken'a bądź ELM.
    Program do użytku własnego to właśnie FIAT ECU SCAN (FES). Jeśli chcesz się bawić "głębiej" to nie za te pieniądze i takim sprzętem. Wtedy kupujesz sobie np. examinera.

    Dwa pierwszymi odczytasz błędy, przeprowadzisz diagnozę, oraz przeprowadzisz testy.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2009
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    57
    Postów
    97
    Auto
    Thesis 2.4 5C
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Przeszukując Forum, znajdziesz masę informacji na ten temat.
    Kable to albo od Vaiken'a bądź ELM.
    Program do użytku własnego to właśnie FIAT ECU SCAN (FES). Jeśli chcesz się bawić "głębiej" to nie za te pieniądze i takim sprzętem. Wtedy kupujesz sobie np. examinera.

    Dwa pierwszymi odczytasz błędy, przeprowadzisz diagnozę, oraz przeprowadzisz testy.
    Examiner to profesjonalne urządzenie pracujące w powiązaniu z siecią i w dodatku trzeba poza urządzeniem opłacać abonament bo każde urządzenie tego typu jest zarejestrowane i każdy serwis Fiata, Lancia, Alfa jest posiadaczem tego sprzętu więc zwykły zjadacz chleba jak i nawet ja jako właściciel warsztatu nie porwę się do takiego zakupu bo nigdy by mi to się nie zwróciło nie mówiąc o zarabianiu. Wszystko się "rozwija" i trzeba dokupować uaktualnienia więc przerób musi być drakoński a i ceny nie małe.
    Lancia Thema 2.8V6, Lancia Kappa 3.0 24V, Lancia Thesis 2.4 5C. Vauxhall H Twin Top 1,8 16V

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Dlatego też napisałem, że sam standardowy kabel wystarczy. Jeśli chodzi o EXaminera to wiem na jakiej zasadzie się go użytkuje

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2011
    Skąd
    sosnowiec
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Punto II Diesel
    to jeszcze pytaanko czy taki kabelek wystarczy Interfejs Fiat ALFA LANCIA + VAG Diagnostyka PL (1831192653) - motoAllegro czy lepiej zainwestowac w ten http://moto.allegro.pl/elm-327-fiat-...570406.htmlale czy ten elm tez poradzi sobie z abs bo jeszcze widze takie cudo http://moto.allegro.pl/interfejs-fia...31192415.html:)

    ale kumpel mial ten niebieski i odczytal abs bez problemu wiec co wybrac

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2011
    Skąd
    sosnowiec
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Punto II Diesel
    dziekki lukq no to zamawiam i zobacze co samemu zdzialam :0

  9. #8
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 listopad 2011
    Skąd
    Croatia
    Wiek
    43
    Postów
    1
    Auto
    Punto 1.2 8v

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2009
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    57
    Postów
    97
    Auto
    Thesis 2.4 5C
    Rocznik
    2003
    To jest ELM 327 i "robi" tylko silnik czyli lipa bo ABS i poduszki też są potrzebne.
    Lancia Thema 2.8V6, Lancia Kappa 3.0 24V, Lancia Thesis 2.4 5C. Vauxhall H Twin Top 1,8 16V

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał argenta67 Zobacz post
    To jest ELM 327 i "robi" tylko silnik czyli lipa bo ABS i poduszki też są potrzebne.
    nie gadaj głupot jak nie wiesz i nie używasz czegoś. ja mam ten interfejs i diagnozuje wszystko od silnika po serwis. więc polecać mogę. ostatnio miałem kłopot ze skasowaniem serwisu ale wynikało to bardziej z niewiedzy niż z wadliwego kabla. kabel to koszt 40 zł + fes z forum w wersji 2.6 i robisz wszystko

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2009
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    57
    Postów
    97
    Auto
    Thesis 2.4 5C
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    nie gadaj głupot jak nie wiesz i nie używasz czegoś. ja mam ten interfejs i diagnozuje wszystko od silnika po serwis. więc polecać mogę. ostatnio miałem kłopot ze skasowaniem serwisu ale wynikało to bardziej z niewiedzy niż z wadliwego kabla. kabel to koszt 40 zł + fes z forum w wersji 2.6 i robisz wszystko
    Wyluzuj Modzie bo ja z pracuje z FSE 3,2 i ELM w wersji pełnej i nie obrabia wszystkiego trzeba przejść na VAG.
    Lancia Thema 2.8V6, Lancia Kappa 3.0 24V, Lancia Thesis 2.4 5C. Vauxhall H Twin Top 1,8 16V

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał argenta67 Zobacz post
    Wyluzuj Modzie bo ja z pracuje z FSE 3,2 i ELM w wersji pełnej i nie obrabia wszystkiego trzeba przejść na VAG.
    nie mam po co luzować bo nie jestem spięty. dziwi mnie to skoro ja jakoś nie mam problemów z nowym bravo i tym kablem


    ---------- Post dodany o 23:00 ---------- Poprzedni post dodany był o 22:58 ----------

    dla uzupełnienia takie programy jak CDIF II nie radzą sobie z NB a fes 2.6 w pełnej wersji i elm 327 1.4 i poszło

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2010
    Skąd
    Świdnica
    Postów
    3
    Auto
    Punto 1,2 16v
    Witam,
    Ściągnałem FES z forum 2,6, i mam kabel OBD 2. Nie moge sie wogole połączyc ze swoim Punto 2, 1,2 16V. Wyskakuje mi Błedny Kod ISO, albo wersja niezarejestrowana..
    Zna moze kto przyczyne?

  16. #15
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    wersja na forum jest pełna nie wymaga rejestracji tylko wypakowania. masz tam 2 ikony otwórz program z ikony o nazwie fiatecyscan2 bez niczego dalej. wybierz swój model i silnik i powinno pójść


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. INTERFEJS Diagnostyczny i duże spalanie cd...
    Napisany przez maciek.j na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 30-10-2014, 15:31
  2. Jaki Interfejs Diagnostyczny pod Brava
    Napisany przez DrV na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post: 18-01-2012, 22:07
  3. [osprzęt silnika] Dobry interfejs diagnostyczny
    Napisany przez pavloalpin na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 13-01-2011, 23:02
  4. Interfejs Diagnostyczny do Pandy 1.3
    Napisany przez marcinbl na forum Panda
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 22-12-2010, 17:43
  5. Interfejs diagnostyczny - Siena 1.2 8V '99
    Napisany przez dingo148 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-11-2010, 10:12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

program diagnostyczny fiat

program diagnostyczny fiat puntohttps:fiatklubpolska.pldiagnostyka-interfejsy-kody-bledow-500interfejs-diagnostyczny-13139fiat punto program diagnostycznyinterfejs diagnostyczny fiatexaminer tester diagnostycznyinterfejs diagnostyczny fiat puntoprogram diagnostyczny do fiatafiat program diagnostycznyfes program diagnostycznydiagnostyka fiat punto 2program do diagnostyki fiata puntoprogram diagnostyczny fiat punto iidiagnostyka punto 2jaki kabel diagnostyczny do punto 97interfejs diagnostyczny punto 2program diagnostyczny punto iiprogram diagnostyczny do fiata puntotester diagnostyczny fiat fiat examinerprogram diagnostyczny punto 2jaki program do fiatapunto ii interfejsfiat interfejs diagnostycznyinterfejs diagnostyczny lancia kappa

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl