Witamy na Fiat Klub Polska

Zobacz wyniki ankiety: Jakiego interfejsu używasz

Głosujących
200. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Viaken OBD II

    83 41.50%
  • ELM 327

    117 58.50%
Strona 44 z 56 PierwszyPierwszy ... 34424344454654 ... OstatniOstatni
Posty od 646 do 660 z 827
Like Tree5lubi to!

Temat: Inerfejs Diagnostyczny / Diagnoza Komputerowa (aktualizacja 07.04.2013)  

  1. #646
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    4
    Auto
    brava 1.2 16
    Rocznik
    12.2000
    Błąd wykazywał em i powraca ponownie obrazu po podłączeniu pod kompa



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #647
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 maj 2014
    Skąd
    zwolen
    Postów
    6
    Auto
    albea 1.2 16v
    Rocznik
    2003
    Witam ponownie. Częściowo rozwiązałem swój problem, zainstalowałem MES 1.7 i udało się połączyć ale tylko z nadwoziem i wskaźnikami, natomiast ECU nadal nie chce ze mną współpracować. Ma ktoś jakąś sugestię? A jeszcze jedno, tym interfejsem (ELM 327 v1.5a) jest możliwość połączenia z poduszką?

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Witam ponownie. Częściowo rozwiązałem swój problem, zainstalowałem MES 1.7 i udało się połączyć ale tylko z nadwoziem i wskaźnikami, natomiast ECU nadal nie chce ze mną współpracować. Ma ktoś jakąś sugestię?

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Pytanie o poduszkę nieważne, doczytałem...

  4. #648
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    chrzanów
    Wiek
    28
    Postów
    100
    Auto
    Uno 1.3T czyli rakieta
    Rocznik
    1997
    michal0401 do silnika potrzebujesz kkl zamiast elma ;p... próbowałem i vag kkl łączy się z silnikiem, a elm z całą resztą (MES 1.7)
    Rzeczy niemożliwe wykonuję od razu
    Cuda zajmują mi trochę czasu...
    West Coast Custom Fenix Garage by Ortes
    Mechanika, elektryka, diagnostyka, tuning mechaniczny i optyczny - priv

  5. #649
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2014
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    39
    Postów
    1
    Auto
    lancial ybra
    Rocznik
    2000
    w vag kkl powinna palić się czerwona dioda?

  6. #650
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,708
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Tak powinna
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  7. #651
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 maj 2014
    Skąd
    zwolen
    Postów
    6
    Auto
    albea 1.2 16v
    Rocznik
    2003
    Więc dlaczego na liście z linku w pierwszym poście jest napisane ze moje ECU powinno latać z ELMem? Czyżby to była tylko teoria nie poparta faktami?

  8. #652
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 lipiec 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    29
    Postów
    2
    Auto
    Punto II
    Rocznik
    2001
    Którą stroną podłączamy kabel do portu? Diodą do góry czy przekładnią tych portów 7/3/ 1/9 12/13 ?
    Punto II

  9. #653
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Powinien wejsc tylko jedna strona - dioda do gory

  10. #654
    Klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2014
    Skąd
    Pszczyna
    Wiek
    37
    Postów
    191
    Auto
    Fiat Brava 80SX 16V
    Rocznik
    1999
    Potwierdzam, bardzo mądry temat.W takim razie ja również mam kilka pytań:

    Jak rozumiem ELM327 jest bardziej zaawansowany. Dobrze myślę? Który z nich jest najbardziej uniwersalny?

    Dlaczego po podłączeniu interfejsu do samochodu nie można przeprowadzić testow wykonawczych (oddolne ograniczenia). Ma to związek z interfejsem 3 pin, czy są to jakieś techniczne zabezpieczenia (np. EPROM sterownika)? Czy można przeprowadzając je uszkodzić samochód? Sterownik Bosch Motronic M1.5.5

    Podczas testow rozlacza mi FES. Ograniczone parametry transmisji. Kwestia przepustowości kabla 3 pin, czy kwestia komputera?

    Będę również niezmiernie wdzięczny o uzupełnienie informacji n.t. możliwości podłączenia i sprawdzenia instalacji LPG

  11. #655
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,064
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Elm 327 jest bardziej zaawansowany, ogarnia CAN.

    Jaki program Używasz?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  12. #656
    Klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2014
    Skąd
    Pszczyna
    Wiek
    37
    Postów
    191
    Auto
    Fiat Brava 80SX 16V
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Jaki program Używasz?
    Multi Ecu Scan 1.7 regged. Nota bene z tego forum. Pobrany z działu "download". Sterownik tak jak już wspomniałem Bosch M1.5.5

  13. #657
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,708
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Ja uzywam ten sam i u mnie działa
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  14. #658
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,064
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Jakie testy chcesz przeprowadzić?
    Proponuje ściągnąć Fiat Ecu Scan.
    Dodatkowo sprawdź prawidłową konfigurację kabla we właściwościach (Menadżer urządzeń) jak i w samym programie.
    Opisane w pierwszym poście.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  15. #659
    Klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2014
    Skąd
    Pszczyna
    Wiek
    37
    Postów
    191
    Auto
    Fiat Brava 80SX 16V
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Jakie testy chcesz przeprowadzić?
    Proponuje ściągnąć Fiat Ecu Scan.
    Dodatkowo sprawdź prawidłową konfigurację kabla we właściwościach (Menadżer urządzeń) jak i w samym programie.
    Opisane w pierwszym poście.
    Konkretnie chodzi mi o wtryskiwacz cylinder 1/2/3/4 (miałem z tym trochę problemów, choć w sumie auto jest 16V) i test pompy w układzie paliwowym. Poza tym trochę kusi mnie ten nastawnik wolnych obrotów, natomiast póki co najpierw muszę troszeczkę uzupełnić wiedzę w tej kwestii. Sterownik z płytki viaken`a - Fiat ECUScan. Kabel jest w pozycji na 7 (KKL engine), ustawienia w "Panelu Sterowania" są ok (identycznie jak w instrukcji). Początkowo wahałem się pomiędzy sterownikiem Fiat USB i Fiat ECU Scan (z płytki viaken`a), więc najpierw zainstalowałem Fiat USB. nie wykluczone, że to może trochę mieszać, ale jutro ten Fiat USB spróbuję odinstalować (z tego, co widzę ten zdaje się jest do programu Finalist), więc nie wykluczone, że na tym właśnie polega problem.

    W ustawieniach MES 1.7 jest też opcja "Taktowanie KWP2000", która jest ustawiona na "Default" (ustawić Optimal/Fast/Slow?) i nie jest zaznaczona opcja "Tryb wys. opóźnień". Przypuszczam, że zrywanie połączenia może być z tym związane, no ale to już sprawdzę jutro :-)

    Pozdrawiam, M.

    P.S. wybaczcie mi czasem brak elementarnej wiedzy n.t. mechaniki samochodowej, ale do tej pory więcej siedziałem przy rowerach i o ile z rowerem potrafię dużo, o tyle moja przygoda z samochodami dopiero się rozpoczyna

  16. #660
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    56
    Postów
    1,589
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Cytat Napisał miloszk Zobacz post
    z tego, co widzę ten zdaje się jest do programu Finalist
    Sterownik jest dedykowany do urządzenia , a nie do programu. Ty masz chyba Vag KKL z przełącznikiem .


 
Strona 44 z 56 PierwszyPierwszy ... 34424344454654 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nie udana aktualizacja CONNECT NAV+
    Napisany przez mlodyt86 na forum Nawigacje samochodowe
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-07-2016, 11:29
  2. Odpowiedzi: 344
    Ostatni post: 22-11-2012, 21:31
  3. Problem z aktualizacja
    Napisany przez pszemko na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-09-2012, 17:30
  4. [2012] Zlot Włoskich Sportowych Samochodów oraz Rajd Gigantów (20-22.07.2012)
    Napisany przez myAbarth na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-04-2012, 18:34
  5. Diagnostyka komputerowa Siena 1.6 16V
    Napisany przez TurekKSF na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 03-04-2012, 15:35

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

program do diagnostyki fiata

program do diagnostyki fiat

program diagnostyczny fiatdiagnostyka grande puntoprogram diagnostyczny fiat grande puntodarmowy program do diagnostyki samochodowejprogram diagnostyczny fiat doblofiat program do diagnostyki program do fiatakasowanie inspekcji fiat ideaprogram do diagnozy fiatakasowanie inspekcji fiat doblodarmowy program do diagnostyki fiatadiagnostyka komputerowa samochodu programydiagnostyka fiat program do diagnostyki fiata stilofiat scan 2.6 diagnostyka fiat programtrw my 97 airbagkabel diagnostyczny grande puntodiagnostyka komputerowa fiat bravaDiagnostyka fiat doblogrande punto program diagnostyczny

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl