Witamy na Fiat Klub Polska

Zobacz wyniki ankiety: Jakiego interfejsu używasz

Głosujących
202. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Viaken OBD II

    83 41.09%
  • ELM 327

    119 58.91%
Strona 34 z 56 PierwszyPierwszy ... 24323334353644 ... OstatniOstatni
Posty od 496 do 510 z 835
Like Tree5lubi to!

Temat: Inerfejs Diagnostyczny / Diagnoza Komputerowa (aktualizacja 07.04.2013)  

  1. #496
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,068
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Inerfejs Diagnostyczny / Diagnoza Komputerowa (aktualizacja 07.04.2013)

    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    to może sie lukq tym zajmiesz ludzie tobie bedą podawac modele samochodów do których chcą interfejsy i ty bedziesz mówił jaki rodzaj i w ten sposób zrobi sie lista do jakiego modelu bedzie jaki interfejs pasował

    ja bym potrzebował do grande punto 1,4 bo do sieny to wiem że nie pasuje
    Mam zamawiać za Was?
    Słabo, dlatego że nie mam czasu ostatnio na nic. Praktycznie do polowy czerwca od poniedziałku, bez majówki, będę niedostępny. ..

    Jeśli macie problem z doborem piszcie do Viakena z dopiskiem fiat klub polska i problem. Ogarna wszystko. Tak Jestem z nimi dogadany

    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #497
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2013
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    29
    Postów
    104
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115 KM
    Rocznik
    2005

  4. #498
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    56
    Postów
    1,665
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Moim zdaniem pozycja pierwsza. 13 zł różnicy ,a masz przejściówki .

  5. #499
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2013
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    29
    Postów
    104
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115 KM
    Rocznik
    2005
    A to nie jest tak, że kabel KKL USB z przełącznikiem = KKL + przejściówki ?

    Pytam dla pewności bo kupić chce raz a dobrze

  6. #500
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    56
    Postów
    1,665
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Ale np w Grande Punto już Vag-iem nic nie zrobisz. Będziesz potrzebował ELM +przejściówki

  7. #501
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Ostatnio na fiatforum.com znalazłem (rzekomo) aplikacje do podłączania się do ECU MM IAW 1AF przez zwykły interfejs KKL (schemat również w załączniku). Aplikacja jest po czesku, ale to chyba jest najmniejszy problem. Zlutowałem interfejs, moim zdaniem działa poprawnie (przy próbie połączenia stan na linii K zmienia się, na linii L zmienia się zdecydowanie wolnej (na tyle na ile dzisiaj zmierzyłem woltomierzem - napięcie spadało prawie do zera), czyli dobrze bo inicjalizacja jest po linii L z prędkością 5 bodów a to jest naprawdę wolno. Pomimo tego nie udało mi się połączyć z laptopa z Pentium 2 z sprzętowym portem COM i Windowsem 98. Jakkolwiek wiem, że porty COM w laptopach bywały kapryśne, szczególnie linie sterujące przepływem (np. popularny Girder nie zawsze chciał działać), a tu linia sterująca jest używana do linii L - czyli do inicjalizacji, która jest najważniejsza.
    Dobrze by było jakby ktoś się przyjrzał tej aplikacji - szczególnie ktoś, kto ma fabryczny interfejs KKL (np. na transoptorach).
    Jeszcze krótki instruktaż - chyby to błędy, parametre to parametry. Do czego służy ProjectEEPROm - nie wiem. Aplikacja używa portu COM1, żeby uruchomić aplikacje port ten musi istnieć w systemie. Możliwy jest do wyboru jest również Euroscan.
    Dołączone pliki Dołączone pliki

  8. #502
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 maj 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    33
    Postów
    9
    Auto
    Croma 1,9
    Rocznik
    2006
    Witam.

    Kupiłem taki kabel Interfejs Fiat Alfa Lancia FiatEcuScan +VAG USB PL (3161277598) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. do Fiata Cromy 1.9 multijet 8v 2006.
    I niestety nie mogę się połączyć z autem.
    Jedyny komunikat który dostaję to "no ecu response".
    Kabel instaluję ze sterowników dostarczonych na płycie od sprzedającego, jak i tych automatycznie ściągniętych przez windowasa z internetu.
    Próbuję programem fiat ecu scan 3.5 jak i multiecuscan13 i na obydwu ten sam błąd.
    Oczywiście porty com są ustawione te same w menedżer urządzeń jak i w programie. A także parametry portu są ustawione takie jak podaje instrukcja( 1024, latency1).
    Obydwa programy w wersji darmowej(chyba), w każdym razie wyświetla się to okno na początku z czerwonymi literami, jak i nie posiadam nr licencji.
    Wpinam się do (chyba) złącza obd po lewej stronie kolumny kierowniczej na wysokości kolana, za zaślepką/kieszenią plastikową.
    To złącze w aucie nie jest idealnie takie samo jak wtyczka ta z linku powyżej, ale pasuje, i zaświeca się czerwona dioda.
    Mam nadzieje że to odpowiednie złącze .

    Dobry kabel kupiłem?
    Croma nie łączy się za pomocą tego kabla?

    Pomóżcie Panowie bo nie uśmiecha mi się jeździć do serwisu na kasowanie inspekcji i degradacji oleju.
    Ostatnio edytowane przez edgar184 ; 01-05-2013 o 16:41

  9. #503
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    a przekręciłeś kluczyk by włączyć zasilanie?

  10. #504
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 maj 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    33
    Postów
    9
    Auto
    Croma 1,9
    Rocznik
    2006
    Tak, oczywiście, wtykam kable, włączam na on stacyjkę, uruchamiam program(już w pełni full odblokowany fiat ecu scan 3.5) i dalej nic.
    Chyba że jest jakaś konkretna procedura, kolejność włączenia stacyjki, programy lub wtyknięcia usb?

  11. #505
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    jeśli wszystko jest tak jak opisałeś to chyba jest problem z kabelkiem. po drugie nie jestem pewien czy tym kablem skasujesz przegląd - w stilo do tego potrzebny jest elm327 a croma to bliźniacza maszyna

  12. #506
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    56
    Postów
    1,665
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    1. nie wszysko zrobisz w Cromie tym kabelkiem
    2. większość ELM 327
    3. sprawdź w programie Ustawienia F9-interfejsy-szukaj interfejsu- a jak znajdzie zrób test
    4. większość w wersji zarejestrowanej

  13. #507
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,116
    Auto
    Bravo II 1.4 16v MultiAir Dynamic/Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2010/2012
    Mam tego typu kabel i łączy się bez problemu. Używałem go w Stilo, służył mi podczas szukania Cromy. Sprawdzałem nim przebieg, błędy (można kasować błędy) i wykonywałem szereg testów.
    Teraz chcę dokupić ELM 327 by zapisywać wymianę oleju (mam DPF) - można nim kasować przegląd etc.
    Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  14. #508
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 maj 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    33
    Postów
    9
    Auto
    Croma 1,9
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    1. nie wszysko zrobisz w Cromie tym kabelkiem
    2. większość ELM 327
    3. sprawdź w programie Ustawienia F9-interfejsy-szukaj interfejsu- a jak znajdzie zrób test
    4. większość w wersji zarejestrowanej
    Za pomocą tego sposobu nie odnajduje żadnego interfejsu, ale program wykrywa odpowiedni port com, ten sam com który ustawie w menedżer urządzeń,
    więc może tu leży przyczyna.
    Ma ktoś pomysł jak sprawdzić komunikację kabla z kompem bez auta???

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Cytat Napisał mrozek Zobacz post
    Mam tego typu kabel i łączy się bez problemu. Używałem go w Stilo, służył mi podczas szukania Cromy. Sprawdzałem nim przebieg, błędy (można kasować błędy) i wykonywałem szereg testów.
    Teraz chcę dokupić ELM 327 by zapisywać wymianę oleju (mam DPF) - można nim kasować przegląd etc.

    Też już jestem na kupnie elm327.

    Kupowaliście pierwszy lepszy/najtańszy z allegro , czy polecacie któregoś???

  15. #509
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    sprawdzony jest sklep Viaken w którym dostaniesz rabat jako klubowicz: Viaken

  16. #510
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2013
    Skąd
    Białogard
    Postów
    2
    Auto
    FIAT SILO 1.8
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał edgar184 Zobacz post
    Witam.

    Kupiłem taki kabel Interfejs Fiat Alfa Lancia FiatEcuScan +VAG USB PL (3161277598) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. do Fiata Cromy 1.9 multijet 8v 2006.
    I niestety nie mogę się połączyć z autem.
    Jedyny komunikat który dostaję to "no ecu response".
    Kabel instaluję ze sterowników dostarczonych na płycie od sprzedającego, jak i tych automatycznie ściągniętych przez windowasa z internetu.
    Próbuję programem fiat ecu scan 3.5 jak i multiecuscan13 i na obydwu ten sam błąd.
    Oczywiście porty com są ustawione te same w menedżer urządzeń jak i w programie. A także parametry portu są ustawione takie jak podaje instrukcja( 1024, latency1).
    Obydwa programy w wersji darmowej(chyba), w każdym razie wyświetla się to okno na początku z czerwonymi literami, jak i nie posiadam nr licencji.
    Wpinam się do (chyba) złącza obd po lewej stronie kolumny kierowniczej na wysokości kolana, za zaślepką/kieszenią plastikową.
    To złącze w aucie nie jest idealnie takie samo jak wtyczka ta z linku powyżej, ale pasuje, i zaświeca się czerwona dioda.
    Mam nadzieje że to odpowiednie złącze .

    Dobry kabel kupiłem?
    Croma nie łączy się za pomocą tego kabla?

    Pomóżcie Panowie bo nie uśmiecha mi się jeździć do serwisu na kasowanie inspekcji i degradacji oleju.
    Spróbuj jeszcze kliknąć prawym myszy na ikonę programu i w właściwościach dokonaj zmiany aby program uruchamiał się zgodnie z win xp. Mi to pomogło


 
Strona 34 z 56 PierwszyPierwszy ... 24323334353644 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nie udana aktualizacja CONNECT NAV+
    Napisany przez mlodyt86 na forum Nawigacje samochodowe
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-07-2016, 11:29
  2. Odpowiedzi: 344
    Ostatni post: 22-11-2012, 21:31
  3. Problem z aktualizacja
    Napisany przez pszemko na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-09-2012, 17:30
  4. [2012] Zlot Włoskich Sportowych Samochodów oraz Rajd Gigantów (20-22.07.2012)
    Napisany przez myAbarth na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-04-2012, 18:34
  5. Diagnostyka komputerowa Siena 1.6 16V
    Napisany przez TurekKSF na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 03-04-2012, 15:35

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

program do diagnostyki fiata

program do diagnostyki fiat

program diagnostyczny fiat

diagnostyka grande puntoprogram diagnostyczny fiat grande puntodarmowy program do diagnostyki samochodowejprogram diagnostyczny fiat doblofiat program do diagnostyki program do fiatakasowanie inspekcji fiat ideaprogram do diagnozy fiatakasowanie inspekcji fiat doblodarmowy program do diagnostyki fiatadiagnostyka komputerowa samochodu programydiagnostyka fiat program do diagnostyki fiata stilofiat scan 2.6 diagnostyka fiat programtrw my 97 airbagkabel diagnostyczny grande puntodiagnostyka komputerowa fiat bravaDiagnostyka fiat doblogrande punto program diagnostyczny

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl