Witamy na Fiat Klub Polska

Zobacz wyniki ankiety: Jakiego interfejsu używasz

Głosujących
267. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Viaken OBD II

    106 39.70%
  • ELM 327

    161 60.30%
Strona 57 z 63 PierwszyPierwszy ... 7475556575859 ... OstatniOstatni
Posty od 841 do 855 z 941
Like Tree10lubi to!

Temat: Inerfejs Diagnostyczny / Diagnoza Komputerowa (aktualizacja 07.04.2013)  

  1. #841
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2017
    Skąd
    DeTe
    Postów
    2
    Auto
    Doblo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Witam,
    Posiadam od niedawna Fiat Doblo 2007 1,9JTD. Wcześniej nie miałem Fiata i diagnostyki do niego nie mam. Mam ELM327 BT i mniej więcej wiem o co w tym chodzi jednak tutaj jest jakaś kombinacja niby odlutowanie rezystora ale co on daje ??

    No i teraz zainstalowałem sobie na telefonie android AlfaOBD i z silnikiem łączy się ok jednak z innymi potrzebuje przejściówkę (kabel zielony, czerwony, żółty) lub inny program.

    Dla przykładu dla
    ABS Teves MK20/MK70 Użyj złącza ZIELONY/Użyj złącza 3-pin OBDKey interfejs tylko!
    Airbag MY99 Autoliv/Siemens/TRW Użyj złącza CZERWONY OBDKey interfejs tylko!
    Telecheck Eltrac Użyj złącza ZIELONY

    Tak naprawdę chce skasować błąd poduszek bo wyskoczył mi na desce ale nie mogę. I Teraz mam pytanie czy w przypadku ELM327 BT mogę podłączyć się aby sprawdzić ten błąd.

    Jak skasować ten błąd poduszek ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #842
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 wrzesień 2016
    Skąd
    Zielona Gora
    Wiek
    46
    Postów
    26
    Auto
    Punto 1.4, Doblo 1.4 TJet, Astra 1.7 DTI
    Rocznik
    2013, 2015, 2002
    Jak mowilem tak i zakupilem. Na vknie i pelnej wersji MESa osiowanie dziala.

  4. #843
    ckk
    ckk jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2017
    Skąd
    TR
    Wiek
    39
    Postów
    1
    Auto
    Punto 1.3 Multijet
    Rocznik
    2012
    Dzięki za informację.

  5. #844
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2017
    Skąd
    Kraków
    Postów
    10
    Auto
    Fiat 500 1,3
    Rocznik
    2009
    Panowie, przeczytałem kilka pierwszych i kilka ostatnich stron tego tematu, ale nic nie rozumiem. Oglądam te tabelki i ciągle nic nie wiem. Mam proste pytanie.
    Potrzebuję "wbić w komputer" wymianę/czyszczenie filtra DPF w Fiacie 500 1.3 2009rok.
    Mam jakiś interfejs diagnostyczny z programem Delphi, ale nie widzę tam takiej opcji. Pokazuje mi jedynie % zapchania filtra, oraz ewentualnie wypalanie na postoju. Mam również kabel Lexia do Peugeota/Citroena i program DiagBox, ale zakładam, że to się nie przyda.

    Czego potrzebuję, żeby móc wbić tą wymianę? W programie Multiecuscan jest taka opcja? Potrzebuję do niego specjalny kabel, czy ten od Delphi podejdzie?
    Może jest ktoś z okolic Krakowa lub Kielc, kto ma interfejs do Fiata i jest mi w stanie pomóc?

  6. #845
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 wrzesień 2016
    Skąd
    Zielona Gora
    Wiek
    46
    Postów
    26
    Auto
    Punto 1.4, Doblo 1.4 TJet, Astra 1.7 DTI
    Rocznik
    2013, 2015, 2002
    Podejrzewam, że to co potrzebujesz to zrobisz Elmem i forumowym MESem.
    Mi natomiast w ww konfiguracji nie udało sie uruchomić osiowania proxi.
    Zadziałało dopiero na kablu Viaken i pełnym MESie.

  7. #846
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2017
    Skąd
    Kraków
    Postów
    10
    Auto
    Fiat 500 1,3
    Rocznik
    2009
    Czym się różni pełny MES od forumowego? Forumowy jest darmowy i jest to jakaś uboższa wersja?
    Ile kosztuje pełna wersja?
    Jaki kabel ELM powinienem kupić do forumowego MESa?
    Prosiłbym o potwierdzenie, że to zadziała i będzie tam opcja wbicia wymiany filtra DPF.

  8. #847
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,720
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Cytat Napisał pacholekck Zobacz post
    Czym się różni pełny MES od forumowego?
    1, Jest nielegalny
    2, Nie zawsze wszystko działa

    Cytat Napisał pacholekck Zobacz post
    Jaki kabel ELM powinienem kupić
    Te dwie rzeczy :
    https://viaken.pl/pl/nowy-polski-elm...scan-2013.html
    https://viaken.pl/pl/adapter-do-inte...can-typ-3.html

    Cytat Napisał pacholekck Zobacz post
    Ile kosztuje pełna wersja?
    To jest oficjalny przedstawiciel na Polskę
    LICENCJA MULTIECUSCAN fiat alfa lancia 97-15 mes (5442057492) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

    lub 50 euro tu
    Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars
    pacholekck lubi to.

  9. #848
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2017
    Skąd
    Kraków
    Postów
    10
    Auto
    Fiat 500 1,3
    Rocznik
    2009
    Dziękuję za konkretną odpowiedź. Program już pobrany, dziś zainstaluję a jutro kupię kabel u Viakena. Dzięki.

  10. #849
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    50
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    Cytat Napisał pacholekck Zobacz post
    Panowie, przeczytałem kilka pierwszych i kilka ostatnich stron tego tematu, ale nic nie rozumiem. Oglądam te tabelki i ciągle nic nie wiem. Mam proste pytanie.
    Potrzebuję "wbić w komputer" wymianę/czyszczenie filtra DPF w Fiacie 500 1.3 2009rok.
    Mam jakiś interfejs diagnostyczny z programem Delphi, ale nie widzę tam takiej opcji. Pokazuje mi jedynie % zapchania filtra, oraz ewentualnie wypalanie na postoju. Mam również kabel Lexia do Peugeota/Citroena i program DiagBox, ale zakładam, że to się nie przyda.

    Czego potrzebuję, żeby móc wbić tą wymianę? W programie Multiecuscan jest taka opcja? Potrzebuję do niego specjalny kabel, czy ten od Delphi podejdzie?
    Może jest ktoś z okolic Krakowa lub Kielc, kto ma interfejs do Fiata i jest mi w stanie pomóc?
    Tu masz zrzut ekranu z MES z tą funkcją.
    mes500.jpg
    ____________________
    Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p

  11. #850
    Klubowicz
    Dołączył
    05 maj 2017
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    177
    Auto
    Tipo HB 1.4 T-jet 120 KM Lpg
    Rocznik
    2017
    Witam, posiadam Fiata Tipo hb 1.4 120 km. Czy ten interfejs będzie dobry Nowy Polski ELM327 v2 Euroscan 2015 diagnoza OBD2 (4990511908) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Czy będzie działać z Tipo? Do tego który program, jakiś darmowy ? W download można pobrac MES, czy to jest wersja darmowa, niepełna ? Czy jeśli tak to potrzebować będę również https://viaken.pl/pl/adapter-do-inte...can-typ-1.html ?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Nie ukrywam, że wolałbym coś tańszego. Interfejs ma służyć głównie do zczytania błedów i ich skasowania.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Może wystarczyłoby coś takiego ? Czym to się różni ?http://allegro.pl/interfejs-obd2-elm...858980887.html
    Ostatnio edytowane przez Szymon1988 ; 15-02-2018 o 18:27

  12. #851
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    50
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    Do czego Ci interfejs w nowym samochodzie? W niektórych autach musisz zaznaczać wymianę oleju (diesel albo benzyna Multiair) ale w T-jet 120 nie robisz nic ponad zaznaczenie serwisu, a to Ci zrobią przy wymianie oleju.
    Błędy? W nowym aucie? Przez kilka lat nie powinieneś się tym przejmować.

  13. #852
    Klubowicz
    Dołączył
    05 maj 2017
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    177
    Auto
    Tipo HB 1.4 T-jet 120 KM Lpg
    Rocznik
    2017
    Mimo wszystko jednak nie jest tak różowo. Można przeczytać w temacie http://fiatklubpolska.pl/tipo-531/check-engine-39487/4 w związku z tym prosiłbym jednak o radę. Tak czy siak jak nie teraz to przyda się pewnie jeszcze nie raz później. Teraz bym chętnie podpiął i spr czy nie wyskoczyły jakieś błędy, mimo tego że check się nie pojawił. Jak wynika z mojej sytuacji, problem był dużo wcześniej a check pojawił się jak już pracował na 3 cylindry.

  14. #853
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2018
    Skąd
    slask
    Wiek
    45
    Postów
    1
    Auto
    500e
    Rocznik
    2015
    Witam, czy ktos sie orientuje jak jest z micropod2 + witech czy to dziala w fiatem ? potrzebuje czegos do diagnostyki 500electric tj full elektryka z usa

  15. #854
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2013
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    9
    Auto
    Fiat marea weekend 1.6 16v 100
    Rocznik
    2000
    Mam pytanie odnośnie podłączenia przejściówki 3 pin/obd2 do akumulatora. Próbowałem dzisiaj czerwony na plus, czarny na minus, ale poszedł dym od strony obd2, mam uszkodzony kabel czy źle podłączyłem do akumulatora?

  16. #855
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    2
    Auto
    Grande punto
    Rocznik
    2007
    Cześć,

    potrzebuje zestawić sobie interfejs do usunięcia błędu AirBag'a w Fiacie GP 2007, 1.4v, więc zgodnie z tym co przeczytałem w niniejszym temacie patrzę na tabelkę w Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars więc :

    Fiat Grande Punto 1.4 8V, żeby diagnozować wszystko, potrzebuje [ELM] + [A3], gdzie [A3] to:

    A3 - ADAPTER CABLE 3 (yellow)

    Dopasowuje sobie z viaken.pl, typ 3 czyli :

    https://viaken.pl/pl/adapter-do-inte...can-typ-3.html

    ale schemat pinów nie pasuje z tym ze strony Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars:

    1) Schemata dla typu 3 z viaken.pl:

    viaken_typ_3.PNG

    2) Schemat dla typu 3 z multiecuscan.net:

    multiecuscan_typ_3.PNG

    Jak widać na schematach nie jest to to samo, przez co mam rozumieć że w ofercie viaken nie ma teraz adaptera który prawidłowo działa z Fiatem GP (przejrzałem wszystkie schematy z viaken i żaden nie pasuje do [A3])??


 
Strona 57 z 63 PierwszyPierwszy ... 7475556575859 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nie udana aktualizacja CONNECT NAV+
    Napisany przez mlodyt86 na forum Nawigacje samochodowe
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-07-2016, 12:29
  2. Odpowiedzi: 344
    Ostatni post: 22-11-2012, 22:31
  3. Problem z aktualizacja
    Napisany przez pszemko na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-09-2012, 18:30
  4. [2012] Zlot Włoskich Sportowych Samochodów oraz Rajd Gigantów (20-22.07.2012)
    Napisany przez myAbarth na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-04-2012, 19:34
  5. Diagnostyka komputerowa Siena 1.6 16V
    Napisany przez TurekKSF na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 03-04-2012, 16:35

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

program do diagnostyki fiata

program do diagnostyki fiat

program diagnostyczny fiat

diagnostyka grande puntoprogram diagnostyczny fiat grande puntodarmowy program do diagnostyki samochodowejprogram diagnostyczny fiat dobloprogram do fiatafiat program do diagnostyki kasowanie inspekcji fiat ideaprogram do diagnozy fiatakasowanie inspekcji fiat doblodiagnostyka fiat darmowy program do diagnostyki fiatadiagnostyka komputerowa samochodu programyprogram do diagnostyki fiata stilofiat scan 2.6 diagnostyka fiat programtrw my 97 airbagprogramy diagnostyczne fiatkabel diagnostyczny grande puntodiagnostyka komputerowa fiat bravaDiagnostyka fiat doblo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl