Witamy na Fiat Klub Polska

Zobacz wyniki ankiety: Jakiego interfejsu używasz

Głosujących
267. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Viaken OBD II

    106 39.70%
  • ELM 327

    161 60.30%
Strona 26 z 63 PierwszyPierwszy ... 16242526272836 ... OstatniOstatni
Posty od 376 do 390 z 943
Like Tree10lubi to!

Temat: Inerfejs Diagnostyczny / Diagnoza Komputerowa (aktualizacja 07.04.2013)  

  1. #376
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2012
    Skąd
    Lubasz
    Wiek
    31
    Postów
    22
    Auto
    Bravo 1.9 jtd CF3
    Witam, mam pytanie czym zdiagnozuję konkretnie swoje auto.
    Fiat Bravo, rocznik w karcie pojazdu 2001 (w Eperze widnieje jako 11.12.2000r) silnik 1.9 JTD CF3, 74kW.
    Dzisiaj zajrzałem w bezpieczniki i żadnego gniazda diagnostycznego nie znalazłem. Myślałem że jak auto rocznik 2001 to będzie gniazdo OBD II

    Tak to wygląda pod maską ( osłony zdjęte i trochę kabli wisi od przedniej lampy, bo auto lekko dostało)
    Swoją drogą czytałem, że CF3 ma mniejszą moc o te 5 km, ale ma turbinę ze zmienną geometrią, jak to się przekłada w praktyce na przyspieszenie?
    IMG_0340.jpg

    Znalazłem coś takiego co trochę chociaż przypomina ten kształt:
    IMG_0358.jpg

    Druga sprawa, zajrzałem pod maskę i czy to nie jest przypadkiem to co zaznaczyłem?
    IMG_0360.jpgIMG_0361.JPG

    Pytanie jak ktoś z was ma złącze OBD II przy bezpiecznikach to prosiłbym o zdjęcie jak to wygląda i w którym miejscu to ma umieszczone, bo może jestem ślepy.
    Czym to zdiagnozuje, jakim kablem od viakena? prosiłbym o link. Chciałbym wykasować błąd poduszek(po przekręceniu kluczyka poduchy na chwilę gasną, a po chwili znowu się zapalają) oraz ewentualnie sprawdzić komputer silnika, czy nie ma jakichś błędów.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #377
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Cytat Napisał sobek Zobacz post
    Witam, mam pytanie czym zdiagnozuję konkretnie swoje auto.
    Fiat Bravo, rocznik w karcie pojazdu 2001 (w Eperze widnieje jako 11.12.2000r) silnik 1.9 JTD CF3, 74kW.
    Dzisiaj zajrzałem w bezpieczniki i żadnego gniazda diagnostycznego nie znalazłem. Myślałem że jak auto rocznik 2001 to będzie gniazdo OBD II

    Tak to wygląda pod maską ( osłony zdjęte i trochę kabli wisi od przedniej lampy, bo auto lekko dostało)
    Swoją drogą czytałem, że CF3 ma mniejszą moc o te 5 km, ale ma turbinę ze zmienną geometrią, jak to się przekłada w praktyce na przyspieszenie?
    IMG_0340.jpg

    Znalazłem coś takiego co trochę chociaż przypomina ten kształt:
    IMG_0358.jpg

    Druga sprawa, zajrzałem pod maskę i czy to nie jest przypadkiem to co zaznaczyłem?
    IMG_0360.jpgIMG_0361.JPG

    Pytanie jak ktoś z was ma złącze OBD II przy bezpiecznikach to prosiłbym o zdjęcie jak to wygląda i w którym miejscu to ma umieszczone, bo może jestem ślepy.
    Czym to zdiagnozuje, jakim kablem od viakena? prosiłbym o link. Chciałbym wykasować błąd poduszek(po przekręceniu kluczyka poduchy na chwilę gasną, a po chwili znowu się zapalają) oraz ewentualnie sprawdzić komputer silnika, czy nie ma jakichś błędów.
    http://www.motoschematy.pl/images/131282385809.jpg

    Takim złączem podepniesz się do fiata.
    żeby zdiagnozować silnik podpinasz się pod kostkę przy ścianie grodziowej z lewej strony patrząc od przodu auta
    ABS to kostka która trzyma się osłony bezpieczników (przy jej dolnym lewym rogu trzeba tylko wyciągnąć z osłony) widać ją na przedostatnim zdjęciu zdjęciu
    Poduszki zdiagnozujesz kostką gdzieś nad nogami pasażera. Do połączenia możesz użyć kabla viaken USB KKL kupując go z przejściówką na fiata lub odpowiednio wpinając luźne piny wg schematu wyżej lub strony viakena
    Ostatnio edytowane przez jacjacek ; 28-12-2012 o 20:26

  4. #378
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2012
    Skąd
    Lubasz
    Wiek
    31
    Postów
    22
    Auto
    Bravo 1.9 jtd CF3
    Czyli wystarczy mi to co pokazałeś:
    Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji

    oraz jeden z tych, ale który lepszy? Gdzieś czytałem, że z lepiej kupić pod port COM, gdyż z nim nie ma problemów. Tylko, że nie bardzo mam do czego to podłączyć, bo wszystkie laptopy w domu tego złącza nie mają.

    Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji
    Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji

    Więc który wybrać, skoro na usb też oferują, to chyba działa, co?

  5. #379
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji

    Ja mam taki kabelek tylko z wtyczką dodatkowa do OBD2, pinami wychodzącymi z kostki możesz podpiąć sie bez prześciówek w fiacie. Ja polecam ten bo tego używam i jest ok nawet pod USB nigdy mnie nie zawiódł. POczytaj wątek od początku wydaje mi się że ten niebieski też ktoś ma

  6. #380
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2012
    Skąd
    Przemysl
    Postów
    5
    Auto
    AR 2.4 JTD
    Rocznik
    2000
    Sobek, mam ww kabel na usb i wszystko dziala ok
    mniejsza kasa a efekt ten sam z tym ze mozesz sie podlaczyc z kazdym komp pod usb

  7. #381
    Klubowicz
    Dołączył
    13 grudzień 2012
    Skąd
    Lub
    Wiek
    37
    Postów
    213
    Auto
    Ar
    Jak zainstalować kablek od viakena na win8? Walcze i nic mi nie wychodzi...

  8. #382
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2012
    Skąd
    Lubasz
    Wiek
    31
    Postów
    22
    Auto
    Bravo 1.9 jtd CF3
    Dzięki, w takim razie kupię ten niebieski z wtykiem OBD2, oraz adapter z OBD2 na gniazdo Fiatowskie 3pin. Naprawdę dzięki za pomoc.

  9. #383
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,723
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    A sterowniki pod win8 masz ?

  10. #384
    Klubowicz
    Dołączył
    13 grudzień 2012
    Skąd
    Lub
    Wiek
    37
    Postów
    213
    Auto
    Ar
    sterowniki mają być niby te same...

  11. #385
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2012
    Skąd
    Dabrowa
    Wiek
    32
    Postów
    44
    Auto
    Fiat Stilo 1.6 105hp & Marea 1.6
    Rocznik
    2006 FL
    Witam Panów, ogólnie rzecz biorąc zapytuję Was jaki jest typ złącza w Fiacie Stilo 1.6 2006r po lifcie (to już chyba silnik konstrukcji Opla 105 koni) i czy FES razem z tym : Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji interfejsem będzie współpracować. Z góry dzięki za info

  12. #386
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,723
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Tak obsłuży z zastrzeżeniem :
    sterownik silnika Magneti Marelli IAW 5SF CF4/EOBD Injection (1.6 16V) wersja zarejestrowana
    sterowniki poniżej wersja zarejestrowana i ELM
    Service Interval Reset
    Connect (NAV) Marelli
    Instrument Panel Visteon
    Body Computer Marelli
    Body Computer Marelli
    CAN Info
    CAN Setup
    Marelli climate control
    Bosch XENON headlamp (left)
    Bosch XENON headlamp (right)
    Boot BITRON
    Boot G.E. PROCOND
    Driver's Door BITRON
    Driver's Door G.E.
    Driver's Seat LEAR
    Parking Control VALEO
    Passenger's Door BITRON
    Passenger's Door G.E.
    Passenger's Seat LEAR
    Zresztą znajdź swój samochód tutaj ;Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars (Powered by FiatECUScan)
    i zobaczysz czm i co

  13. #387
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2012
    Skąd
    Dabrowa
    Wiek
    32
    Postów
    44
    Auto
    Fiat Stilo 1.6 105hp & Marea 1.6
    Rocznik
    2006 FL
    Witam- dokładniej mój sterownik to IAW 5SF A1.
    Wydaje mi się że końcówka czyli A1 nie ma większego znaczenia, czyż nie? I najnormalniej w świecie będzie mógł mi kasować błędy Check Engine?
    Wybaczcie głupie pytania, dopiero zaczynam z tym zabawę
    Ostatnio edytowane przez nieznanskid ; 30-12-2012 o 09:42

  14. #388
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał maro1500 Zobacz post
    sterowniki mają być niby te same...
    mi to samo powiedzieli w Viakenie ale nie działają pod win8 w wersji 64 bitowej (ale podobno działają pod wersją 32 bit - podobno bo nie sprawdzałem a jedynie supprot Viaken tak twierdzi)

  15. #389
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,723
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Cytat Napisał nieznanskid Zobacz post
    Witam- dokładniej mój sterownik to IAW 5SF A1.
    Wydaje mi się że końcówka czyli A1 nie ma większego znaczenia, czyż nie? I najnormalniej w świecie będzie mógł mi kasować błędy Check Engine?
    Wybaczcie głupie pytania, dopiero zaczynam z tym zabawę
    Kupując Vaga nie potrzebujesz przejściówek bo masz przełączik .
    Vagiem nie obsłużysz wszystkich sterowników.
    Jeżeli masz IAW 5SF to Multiecuscan w wersji zarejestowanej inna nie obsłuży

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Cytat Napisał maro1500 Zobacz post
    sterowniki mają być niby te same...
    To drivery do ELMa nie od viakena. http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm

    Odnośnie Win8 jest tam informacja:
    There is no official release of Windows 8, but FTDI have validated that our drivers will function correctly with the Developer Preview and the Consumer Preview of Windows 8.
    Spróbować warto .

  16. #390
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał nieznanskid Zobacz post
    (to już chyba silnik konstrukcji Opla 105 koni)
    Hehe w oplu są silnika Fiata ... taka dygresja.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 
Strona 26 z 63 PierwszyPierwszy ... 16242526272836 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nie udana aktualizacja CONNECT NAV+
    Napisany przez mlodyt86 na forum Nawigacje samochodowe
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-07-2016, 12:29
  2. Odpowiedzi: 344
    Ostatni post: 22-11-2012, 22:31
  3. Problem z aktualizacja
    Napisany przez pszemko na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-09-2012, 18:30
  4. [2012] Zlot Włoskich Sportowych Samochodów oraz Rajd Gigantów (20-22.07.2012)
    Napisany przez myAbarth na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-04-2012, 19:34
  5. Diagnostyka komputerowa Siena 1.6 16V
    Napisany przez TurekKSF na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 03-04-2012, 16:35

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

program do diagnostyki fiata

program do diagnostyki fiat

program diagnostyczny fiat

diagnostyka grande puntoprogram diagnostyczny fiat grande puntodarmowy program do diagnostyki samochodowejprogram diagnostyczny fiat dobloprogram do fiatafiat program do diagnostyki kasowanie inspekcji fiat ideaprogram do diagnozy fiatakasowanie inspekcji fiat doblodiagnostyka fiat darmowy program do diagnostyki fiatadiagnostyka komputerowa samochodu programyprogram do diagnostyki fiata stilofiat scan 2.6 diagnostyka fiat programtrw my 97 airbagprogramy diagnostyczne fiatkabel diagnostyczny grande puntodiagnostyka komputerowa fiat bravaDiagnostyka fiat doblo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl