Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 75
  1. #46
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Regulator jest po to, żeby ciśnienie w listwie paliwa było stale 3 bary powyżej ciśnienia w kolektorze, więc to połączenie wężykiem nie może być zatkane! Jeśli zatkałeś regulator to sądzę, że ciśnieniem odniesienia jest ciśnienie atmosferyczne, które jest wyższe od tego w kolektorze. Wyższe ciśnienie wtrysku oznacza więcej paliwa wtryskiwanego -> zalewasz silnik. Jak depniesz w gaz to przepala ten nadmiar paliwa.
    Regulator do wymiany (polecam szrot - 50 zł, nowe są strasznie drogie - 300-400 zł) i wężyk łączący z kolektorem do obejrzenia (raczej do wymiany).

    edit:
    Dodam jeszcze, że komputer nie wie jakie jest ciśnienie w listwie (brak czujnika). Czyli cały czas zakłada +3 bary względem kolektora... a jak jest inne no to całą regulacje mieszanki szlag trafia.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Klubowicz
    Dołączył
    28 luty 2013
    Skąd
    Radom
    Postów
    146
    Auto
    Marea 1.6 16V + Gaz
    Rocznik
    1997
    Właśnie nie pamiętam czy tak było wcześniej jak był regulator nie zatkany i kapało z niego:] W takim razie jutro lecę na szrot i dam znać po założeniu dzięki wielkie za info panowie
    Dokładnie jak kolega napisał , czuć paliwo przy odpalaniu

  4. #48
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    To raczej na pewno wina regulatora, po cos on tam jest, a mianowicie zeby regulować ciśnienie na listwie, jak masz go zaslepionego to logiczne, ze nie działa.
    ktoś na forum polecił takiego "druta" mimo, że nie jestem do drutowania auta przekonany, to z tego co się orientuję w wersjach poliftowych regulatora na listwie nie ma. prawdopodonie sterownik reguluje pracę pompy na podstawie... no właśnie, na podstawie czego?

  5. #49
    Klubowicz
    Dołączył
    28 luty 2013
    Skąd
    Radom
    Postów
    146
    Auto
    Marea 1.6 16V + Gaz
    Rocznik
    1997
    ale ja mam przed FL wersję:/

  6. #50
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    spoko, próbowałem usprawiedliwiać druciarzy

  7. #51
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    pytanie. chciałem sobie zdiagnozować AirBagi. gdzie znajdę wtyczkę? szukałem w schowku, ale nie ma... z poduszkami mam na pewno jakiś przekręt więc niewykluczone, że złączkę odcięto...

  8. #52
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    gdzie znajdę wtyczkę? szukałem w schowku, ale nie ma
    poszukaj pod schowkiem ( w nogach pasażera) odchyl ten filc i tam powinna być jedna od poduch a druga od klimy.

  9. #53
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    56
    Postów
    1,708
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Aby łatwiej znaleźć dodam że przewody do poduszek lecą w żółtej otulinie

  10. #54
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    I najlepiej wyciągnąć schowek bo jeśli wtyczka jest oryginalnie przypięta do wiązki to inaczej jej nie wyciągniesz..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #55
    Klubowicz
    Dołączył
    28 luty 2013
    Skąd
    Radom
    Postów
    146
    Auto
    Marea 1.6 16V + Gaz
    Rocznik
    1997
    Jak kolega byrrt napisał, jest w schowku po lewej stronie na górze, moja była przymocowana jeszcze, miałem 6 błędów, już ich nie ma kontrolka nie świeci
    Panowie co dalej? regulator wymieniony a nadal odpala na zimnym dopiero jak mu depnę:/

  12. #56
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Cytat Napisał hester Zobacz post
    Musialem przeoczyc. Dziala dziala !!!!!
    Jakim interfejsem Kolega się podłączył? Ja próbowałem ELM327, niestety się nie udało. Jednym z komunikatów było, że potrzeba interfejsu VAG-COM albo OBD-Key, także inny niż ja posiadam.

  13. #57
    Klubowicz
    Dołączył
    28 luty 2013
    Skąd
    Radom
    Postów
    146
    Auto
    Marea 1.6 16V + Gaz
    Rocznik
    1997
    Może ktoś wypowiedzieć się na temat tych odczytów? czy wszystko jest ok?


  14. #58
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Napięcie na sondzie lambda ok (lecz tutaj trzeba by było zebrać wykresy), czasy wtrysków ok, temperatura też ok, położenie przepustnicy też nie wskazuje jakiś dziwnych rzeczy, wyprzedzenie kąta zapłonu się zmienia (tutaj masz 8 stopni), EVAP otwiera się różnie (bo to ekologia). Trochę małe napięcie jak przy działającym silniku i pracującym alternatorze. 12,4V to dość mało, tak bliżej 13V powinno być.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  15. #59
    Klubowicz
    Dołączył
    28 luty 2013
    Skąd
    Radom
    Postów
    146
    Auto
    Marea 1.6 16V + Gaz
    Rocznik
    1997
    Czyli ogólnie rzecz biorąc wszystko ok poza ładowaniem? tak myślałem że trzeba się za altka wziąć dzięki wielkie miszko!

  16. #60
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Olex903 pamiętaj, że diagnostyka nie polega na czytaniu i kasowaniu błędów oraz odczytaniu statycznych parametrów rejestrowanych przez ECU.. Tu trzeba wiedzieć co od czego i jak powinno się zachowywać w określonych warunkach..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Do posiadaczy marea 2,4TD-Pytanie
    Napisany przez misiek23_32 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 09-07-2012, 20:49
  2. [auto na części] Marea Bravo Brava 1.6 16 na części
    Napisany przez maniek-dwl na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 18-09-2011, 08:06
  3. prośba do posiadaczy MAREA 1.9 lub 2.4 JTD
    Napisany przez pawsta1989 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 28-11-2010, 22:56
  4. do posiadaczy marea 2.4 td
    Napisany przez szymszy007 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post: 31-03-2009, 21:29
  5. [PDF] Marea, Bravo Brava
    Napisany przez miszko na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-06-2008, 09:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

multiecuscan 1.5

multiecuscan 1.6 chomikuj

ile kosztuje wykupienie licencji do multiecuscan

multiecuscan 1.5 chomikuj

fiatklub bravomultiscan 1afmultiscan do 1afMultiecuscan 1.6.pldobra wiadomosc dla posiadaczy starszychdobra wiadomosc dla posiadaczy starszych modeli faiataproblem z odpalaniem ducato 99r diesel 1.9kody bledu marea 1.6brakuje pliku edc16c39 downloadile kosztuje multiscanfiat bravo 1.6 16v 1996 pompa wody chomikujiaw 1af elm fiat marea 1.6 16v kody bledowesgi kabel viakenecu1af multiecuscan 1.5 fiat club polskamultiecuscan 1.5 fiat klub polska

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl