Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 23

Temat: Croma fajne autko  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2011
    Skąd
    Poznań
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Croma 154 2.0 16v

    Croma fajne autko

    Dzisiaj byłem dumny z mojej Cromci , odwiedziłem ASO a tak tylko profilaktycznie i moja ślicznotka wzbudziła olbrzymie zainteresowanie l. A na marginesie podam , iż w Poznaniu są tylko 4 takie modele informacja z Wydziału komunikacji więc miło jest pojeździć takim rzadkim modelem.

    Dumny posiadacz
    Fiat Croma 2.0 16V
    Lepiej mieć Alzhaimera i zapomnieć wypić niż Parkinsona i narozlewać .



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    62
    Postów
    1,478
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Moje gratulacje może coś więcej napiszesz o tym rzadkim modelu ??
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2011
    Skąd
    Poznań
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Croma 154 2.0 16v
    Cytat Napisał bob96 Zobacz post
    Moje gratulacje może coś więcej napiszesz o tym rzadkim modelu ??
    no dobrze to coś napiszę nie wiele co by nie zanudzać :

    800px-Fiat_Croma_front_20080118.jpg


    Fiat Croma został zaprojektowany w roku 1984 na płycie podłogowej którą wykorzystywały również Alfa Romeo 164, Lancia Thema i Saab 9000. Produkcję rozpoczęto w roku 1985, a zakończono w 1996 roku po wyprodukowaniu ok. 450 tys. egzemplarzy. W momencie zakończenia produkcji, która zbiegła się równolegle z zakończeniem produkcji innego modelu - Tempra, Fiat ogłosił, iż następcą obu samochodów jest Fiat Marea. Marea była w istocie samochodem nieco mniejszym, lecz z braku innego topowego modelu realnie musiał zastąpić Cromę w ofercie.

    Dane techniczne
    Segment E
    Typy nadwozia 5-drzwiowy liftback
    Silniki Benzynowe:
    1.6 83 KM
    2.0 CHT 90 i 100 KM
    2.0 i.e. 113, 116 i 120 KM
    2.0 i.e 16V 137 KM
    2.0 T i.e. 150 i 155 KM
    2.5 V6 159 i 162 KM
    Diesla:
    1.9 TD 90, 92 i 94 KM
    2.5 D 75 KM
    2.5 TD 101, 105, 116 KM
    Długość 4520 mm
    Szerokość 1760 mm
    Wysokość 1435 mm
    Rozstaw osi 2660 mm
    Masa własna od 1095 kg


    Na wyposażeniu Croma była tak bogato wyposażona , że rzadko które auto jej dorównywało.

    Automatyczna klimatyzacja
    skórzana tapicerka z elektryczną regulacją foteli i podgrzewaniem
    elektrycznie regulowane i składane lusterka
    elektrycznie otwierane wszystkie szyby i szyberdach
    spryskiwacze reflektorów
    mnóstwo przycisków i światełek do oświetlenia wnętrza


    Jak wcześniej napisałem wyprodukowano tylko 450 tyś sztuk które niestety ze względów finansowych , ponieważ Croma była na ówczesne czasy bardzo droga dlatego nie była dostępna dla zwykłego Kowalskiego. W RP z tego luksusu korzystali nasi urzędnicy państwowi oraz BOR.


    W Polsce zakup dobrego egzemplarza graniczy z CUDEM
    Ja moją Ślicznotkę szukałem 2 lata i jest ona po jednym właścicielu w stanie bardzo dobrym.

    I na koniec

    Czy Cromę można już nazwać " Kąskiem " nie wiem ale jest ich tak mało , że za chwilę pewnie tak.
    Fiat Croma 2.0 16V
    Lepiej mieć Alzhaimera i zapomnieć wypić niż Parkinsona i narozlewać .

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,354
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    To fakt, Croma była mało popularna. Droga w momencie kiedy była w sprzedaży. Dziedziczyła też wspólne korzenie z Saab 9000.
    A wszystkie Cromy które widuję - choć ostatnio już prawie wcale - są w stanie raczej mało zadbanym.
    Tak więc jak masz takie auto w stanie bdb to tylko chwalić i trzymać

    I zapraszam na zlot, będziesz rarytasem A z Poznania do okolic Konina masz blisko
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2011
    Skąd
    Poznań
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Croma 154 2.0 16v
    Lubię takie spotkania i chętnie się wybiorę na zlot ale jeszcze nie mogę potwierdzić obecności zrobię to jak najszybciej będę mógł o ile będą jeszcze wolne miejsca.
    Fiat Croma 2.0 16V
    Lepiej mieć Alzhaimera i zapomnieć wypić niż Parkinsona i narozlewać .

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    45
    Postów
    4
    Auto
    Croma 2,0 turbo i.e. 92'
    Cytat Napisał Odzio Zobacz post
    Croma fajne autko
    Ano fajne - dlatego mam już 3 taką z kolei.

    Po dwóch turboklekotach - teraz jest turbobenzyna.

    pozdrawiam

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2012
    Skąd
    Radom
    Wiek
    58
    Postów
    1
    Auto
    Croma 2.0 TDid
    Kolego Pawełku , oraz inni koledzy posiadający " Cromale" potrzebuję pomocy w następującej kwestii . Mam 1.9 TDid z 1994r .Po podniesieniu maski tuż obok komputera mam jakąś sieczkę ( rurki przecięte , połączone jakoś dziwnie , jedna zaślepiona , filtr paliwa ale odłączony ...???? ) nie mam pojęcia co to jest i czemu ma służyć .Są tam jeszcze dwa inne elementy instalacji , które kojarzę z podciśnieniem ale nie jestem tego pewny . Proszę o wyjaśnienie co to jest . Może jakiś schemacik albo najlepiej kompletna instrukcja
    do tego autka . Moją Cromę mam od lipca i brakuje mi trochę wiedzy

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    45
    Postów
    4
    Auto
    Croma 2,0 turbo i.e. 92'
    Pisz do mnie na gg 1846875. Tam praktycznie codziennie jestem wieczorem
    Daj też zdjęcie tych przewodów. Bo mam pewne podejrzenia ale pewny nie jestem.

    pozdr
    Ostatnio edytowane przez pawelk ; 03-11-2012 o 23:30 Powód: błąd w numerze

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2013
    Skąd
    Sieradzkie
    Postów
    1
    Auto
    Marea Weekend 1.9Td100
    Rocznik
    1997
    Witam jestem tu nowy ale zaraz w pierwsze uderzyłem w progi o Cromie tak jak piszą przedmówcy bardzo miłe wygodne fajne i rzadkie na naszych drogach autko Moja po 7 latach intensywnego użytkowania niestety musi zakończyć swój żywot korozja w miejscach mocowania tylnych wzdłużnych wahaczy zdyskwalifikowała ją na przeglądzie a że miała i tak ją zastąpić jakaś mniejsza furka to pewnie trafi na złom jeśli ktoś byłby chętny na jakieś części z niej to zapraszam a nawet w całości na dawce części mogę ją sprzedać kontakt krzysztofmarci@wp.pl

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2014
    Skąd
    OOL
    Wiek
    36
    Postów
    4
    Auto
    Fiat CROMA 2.0ie Turbo Abarth
    Rocznik
    1988
    A ja się pochwale, że stałem się posiadaczem Cromy 2.0ie Turbo Abarth z 88 w kolorze białym!

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,860
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Bez foto się nie liczy zapodaj jakieś zdjęcie.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2014
    Skąd
    OOL
    Wiek
    36
    Postów
    4
    Auto
    Fiat CROMA 2.0ie Turbo Abarth
    Rocznik
    1988
    Na razie taka fota.
    croma.jpg

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 sierpień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    7
    Auto
    Fiat Croma Turbo
    Rocznik
    1994
    Fajna ta Twoja cromka. Ja mam turbo z 1993 roku, felgi i kiera od abartha. Będzie dużooo przy niej pracy

    Cytat Napisał pc114 Zobacz post
    Na razie taka fota.
    croma.jpg

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2014
    Skąd
    świdnica
    Wiek
    31
    Postów
    2
    Auto
    fiat 125p
    Rocznik
    1983
    Witam a może posiada ktoś z was schemat elektryczny do silniczka 2.0 120km

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 sierpień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    7
    Auto
    Fiat Croma Turbo
    Rocznik
    1994
    Witam,

    mam jakieś schematy elektryczne cromy/themy, część po rosyjsku. Podaj maila na priv to podeśle co mam.

    Pozdrawiam

    Cytat Napisał croma11 Zobacz post
    Witam a może posiada ktoś z was schemat elektryczny do silniczka 2.0 120km


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [silnik] Autko się "Krztusi" (Brava 1.2 80KM)
    Napisany przez daavith na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-04-2011, 00:05
  2. Moje nowe autko :)
    Napisany przez dudu$ na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 18-10-2010, 23:43
  3. HELP kupilem autko ale nie przerejestowalem
    Napisany przez chochlandia na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 18-01-2010, 08:53
  4. moja croma
    Napisany przez luki21 na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 17-04-2009, 20:38
  5. Autko
    Napisany przez seth na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 03-02-2009, 19:05

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma forum

fiat croma II wyprodukowano

fiat croma nowa ile wyprodukowano

fiat croma ile wyprodukowano

pc114 croma

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl