Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 37 z 37
Like Tree1lubi to!

Temat: Zatkany filtr antyzanieczyszczeniowy brak DPF-a  

  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Napisałem Ci , Wam już że sprawdzić czy dpf jest poprawnie wywalony trzeba przeglądnąć wsad ecu.
    Większość korzysta z gotowców ( widzisz a nie grzmisz ...) lub programów typu ecu..... .
    Dobrze zrobiony dpf to robota ręczna.

    http://fiatklubpolska.pl/croma-446/z...0/2#post273178



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    250
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Czyli - bez zgrania wsadu nie da się stwierdzić czy jest ok czy nie, a zgranie wsadu jest nie wykonalne chinskimi kablami obd. Co za tym idzie żeby sprawdzić czy dpf jest wydalony poprawnie trzeba się udać do hmm kolejnego "tunera" który zagra wsad i posiedzi nad nim żeby stwierdzić czy jest ok.
    Dobrze zrozumiałem?

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    mniej więcej.
    Zgrać możesz mpps na własną odpowiedzialność, czas ok 40-55min, kes jest tego kilka po obd. Poczytaj ja nie namawiam do kupowania chinczyka, ale skoro są na allegro to przecież działa i chyba legalne to jest.
    Lub bdm, viaken miał fajną ofertę.

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    250
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    No generalnie tak, można by samemu. Pomijając wydatek na sam interfejs czy jakby to tam nazwać, trzeba jeszcze kupić sobie prostownik, zarzucanie wsadu na samym akumulatorze to taka trochę niepewna sprawa.
    Pomijam już finalny aspekt czyli samą obróbkę pliku, ja za swój bym się sam nie brał choć coś tam, gdzieś tam, kiedyś tam widziałem i słyszałem o tym, a niewiem jak będzie się zapatrywac na kogoś kto wpadnie z plikiem na pendrajwie poważna firma zajmująca się takimi rzeczami.
    Dla jednego auta grzebanie samemu jest ekonomicznie nie uzasadnione.
    Pomijam już fakt ile po drodze jest możliwości uwalenia ecu
    No nic ja w swojej i kumpel w swojej narazie jeździmy, dopoki żadna nie wejdzie w tryb serwisowy nie martwimy się na zapas.


    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  6. #35
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Zdaje się, że modyfikacje po OBD w odróżnieniu od BDM pozostawiają ślad w postaci zmienionego parametru "Ilość ponownych zapisów". Zamiast 0 będzie to cyfra odpowiadająca ilości zapisów, których dokonano w tym aucie po złączu OBD. Gdybyś później samochód sprzedawał, może to być przyczynek do negocjacji ceny przez kumatego kupującego
    Italians Do It Better

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    A dla tych wszystkich co korzystają z pomocy, proszę zawsze prosić o zabezpieczenie max prędkości obrotowej na biegu N lub P , po wywaleniu dpf, egr.
    Żadna kontrola się wam nie przypierd....@la wtedy, jak max rpm na N będzie 3000 lub mniej.
    Ha ale ile osób Wam to zrobi

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    250
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Mam to u siebie bez automatu. Odcinka przy jakichś 3k rpm na luzie.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-03-2016, 17:40
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-03-2016, 16:53
  3. Zatkany kanał w przepustnicy Punto 1 1.2 8v
    Napisany przez Artur9067 na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 15-01-2015, 22:06
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-03-2012, 10:54
  5. Zatkany przewód do spryskiwacza tylnej szyby
    Napisany przez pedropoland na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 01-04-2011, 23:44

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446zatkany-filtr-antyzanieczyszczeniowy-brak-dpf-35860

filtr antyzanieczyszczeniowy dobloniedrozny filtr anty zanieczyszczenzatkany dpf cromaniedrozny filtr antyzanieczyszczeniowyfiltr antyzanieczyszczeniowy grande puntofiat niedrozny filtr przeciw zanieczyszczeniomfiat niedrozny filtr antyzanieczyszczeniowy

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl