Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 45

Temat: zaślepianie egr  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2013
    Skąd
    Odra
    Wiek
    38
    Postów
    66
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat 180KM
    Rocznik
    12.2006

    zaślepianie egr

    Takie mam pytanko; czy w cromie 1.9 150km można całkowicie zaślepić egr, czy tylko częściowo? Chodzi mi o to żeby jakiegoś błędu nie wywalało. Mam między egrem a kolektorem uszczelkę z 4rema otworami, dorobiłem od strony chłodnicy spalin też tą małą uszczelkę z 4rema dziurkami, bo była zwykła. Pytanie, czy da się całkowicie zaślepić i czy trzeba kostkę odpiąć? Może trzeba coś w komputerze?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,056
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    W komputerze możesz go całkowicie wyłączyć.
    Zaślepia się w silnika ze sterownikami powyżej edc15, czyli w Twoim także zaślepką (kryzą) z otworami, po to by nie wywalało błędów.
    Nie odłączaj niczego

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2013
    Skąd
    Odra
    Wiek
    38
    Postów
    66
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat 180KM
    Rocznik
    12.2006
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Zaślepia się w silnika ze sterownikami powyżej edc15
    nie do końca zrozumiałem osso chodzi Czyli pełnej - bez dziur - zaślepki nie zakładać? Wystarczy go w kompie wyłączyć i syfu do kolektora już nie będzie puszczał? Ta mała uszczelka z dziurkami ma jakiś sens czy niezabardzo?
    Ostatnio edytowane przez Patryk205 ; 03-03-2013 o 21:22

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,056
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Chodzi o wywalanie błędu tłumacze.
    W sterowniku EDC15 zaślepia się pełną kryzą.
    W sterowniku ed16 (np Twoim) zaślepia się kryzą z otworami.

    Zaślepkę załóż i będzie to samo co wyłącznie, tańszym kosztem
    Jeśli masz problem z EGR to ma to sens, choć ja nie miałem z nim problemu i go zaślepiłem Syf nie leciał do silnika.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2013
    Skąd
    Odra
    Wiek
    38
    Postów
    66
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat 180KM
    Rocznik
    12.2006
    Czyli podsumowując, mogę założyć pełną zaślepkę (bez dziur) i błędu nie wywali? Ja jeszcze jako tako problemu z działaniem nie miałem, ale jak widziałem ile i w jakim czasie syfu się tam zbiera to chciałbym uniknąć problemów... A jeszcze jedno; jaki wpływ na dpf ma zaślepienie całkowite? mam go w moim.

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,056
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: zaślepianie egr

    Z otworamiz otworami.
    Wpływu wg mojej oceny nie ma.

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2013
    Skąd
    Odra
    Wiek
    38
    Postów
    66
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat 180KM
    Rocznik
    12.2006
    to już wszystko jasne w takim razie Zostaje z otworami, czyli częściowe zaślepienie. Powiedz mi jeszcze tylko, jak z tą małą uszczelką po drugiej stronie? Bo jak narazie mam też z otworkami (sam dorobiłem), ma jakiś wpływ?

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 grudzień 2011
    Skąd
    Mysłowice
    Postów
    82
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2006.09.21
    EGR można zaślepić załkowicie, tylko będzie się palił chek silnika. Są wyspecjalizowane firmy które odłączają egr i zmieniają softa w kompie, taka firma jest w Gliwicach, koszt operacji ok 450zł

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,056
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Jak zaślepi z otworami to nie będzie check, o to właśnie chodzi.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 grudzień 2011
    Skąd
    Mysłowice
    Postów
    82
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2006.09.21
    W servisie fiata prawidłowo to nazywa się kołnierz dziurkowany (nr katal. 71751468)a służy do ograniczenia przepływy spalin do kolektora ssącego, a nie całkowite zaślepienie. Jęsli mamy zaślepić całkowicie wlot do kolektora ssącego (całkowite odłączenie egr) to trzeba zrobić jak pisałem wcześniej (patrz post wyżej).

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2013
    Skąd
    Odra
    Wiek
    38
    Postów
    66
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat 180KM
    Rocznik
    12.2006
    jeszcze takie drobne pytanko; czy między zaślepkę a resztę daje się jakieś uszczelki/silikon czy zwyczajnie blacha o blachę?

  13. #12
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,704
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Nic nie trzeba dawac, po prostu skręcasz i tyle
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  14. #13
    Klubowicz wykluczony
    Dołączył
    20 styczeń 2013
    Skąd
    Germany/Szczecin
    Postów
    48
    Auto
    Croma 1,9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2009
    Witam !
    Czy w przypadku motoru 120 KM, też jest identyczna metoda postępowania? czy numer części katalogowej jest taki sam ?? czy ktoś ma jakieś fotki ??

    Uffff i to na razie wszystkie pytania jakie mi przychodzą..............

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    32
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    jutro biorę się za montowanie listwy na kolektorze i mam zamiar wyczyścić egr i go zaślepić częsciowo tym O Zaślepka EGR FIAT OPEL 1.9 16V 2.4 20V JTDM CDTI (3183621917) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. mam pytanie czy przy czyszczeniu zaworu powinienem odpiąć aku żeby nie wywalało błędu?

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    179
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Nie trzeba.


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zaślepianie EGR
    Napisany przez petarda na forum Stilo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 04-06-2011, 22:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

egr fiat croma

egr 71751468

egr croma

uszczelki egr croma

wyprogramowanie egr croma

zaslepka egr fiat croma

zaslepienie egr croma jakie otwory

erg croma

egr fiat croma 2007

zaslepka egr fiat croma numer

egr croma automat

fiat zaslepka egr

usuwanie egr fiat

croma 2 4 jtd egr czyszczenie

czy dac kryze egr 1.9

zaslepka egr z dziurami a bez

1 3 gdzie zaslepic egr czesciowo

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl