Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 16

Temat: zarowki H7  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2014
    Skąd
    polkowice
    Postów
    118
    Auto
    Fiat Croma II 2,2 16v 147 KM
    Rocznik
    2006

    zarowki H7

    Witam wszystkich mam dylemat chce do swojej Cromy zamowic zaroweczki tylko mam dylemat jakie moze ktos juz uzywa i moze powiedziec cos wiecej na ich temat jak sie jezdzi w nocy czy policja nie czepia sie itd.
    a moze sa lepsze od tyc co podalem...

    Osram H7 Night Breaker Unlimited +110%

    PHILIPS H7 X-TREME VISION +130%



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    309
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Ja zawsze uzywalem Tungsram Megalight +30% i bylem z nicj zadowolony. Cenowo wypadaja duzo lepiej niz philipsy czy inne markowe a swieca ladnie i trwalosc tez maja ok.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    34
    Postów
    741
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    Żarówki H7 w Cromie? Przecież tu są żarówki H1.
    Miałem H1 Osram Night Breaker Unlimited, fakt - świeciły ładnie ale wytrzymały mniej niż pół roku. Teraz mam Tungsram Megalight Ultra +120% i uważam, że świecą tak samo jak te Osramy a kosztują mniej niż połowę.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2014
    Skąd
    polkowice
    Postów
    118
    Auto
    Fiat Croma II 2,2 16v 147 KM
    Rocznik
    2006
    H1 to dlugie a H7 to mijania

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 maj 2010
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    38
    Postów
    27
    Auto
    Fiat Croma 1,9 120KM
    Rocznik
    2008
    W Cromie przed FL są żarówki H7 , a po FL H1

    Cytat Napisał MarcinCroma Zobacz post
    H1 to dlugie a H7 to mijania

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    34
    Postów
    741
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    Aaaaa, dobra, zwracam honor. Nie pomyślałem w ogóle o przedliftach.
    Ale resztę, czyli o konkretnych żarówkach, podtrzymuję

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    33
    Postów
    358
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    Podpisuje sie pod tym co napisal maciekpt. Stosunek jakosc i cena - tylko tungsram. Ewentualnie zwykle philips +30%

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    388
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    Pogubiłem się w opisach. Czy w cromie po fl (2008) żarówki długie i mijania są H1?

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    57
    Postów
    135
    Auto
    Fiat Croma 1.9Multijet 120 km Dpf
    Rocznik
    08.2008 FL
    Cytat Napisał Lucek_ Zobacz post
    Pogubiłem się w opisach. Czy w cromie po fl (2008) żarówki długie i mijania są H1?
    Po FL wszystkie są H1 łącznie z halogenami.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2014
    Skąd
    polkowice
    Postów
    118
    Auto
    Fiat Croma II 2,2 16v 147 KM
    Rocznik
    2006
    juz zamowilem teraz czekac na kuriera i zobaczymya co sadzice o wypolerowaniu reflektorow pasta do zebow jak widzialem na https://www.youtube.com/watch?v=ahQYCj_Lb1o

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 sierpień 2016
    Skąd
    Wałcz
    Postów
    99
    Auto
    croma 1.9 Multijet 150 KM
    Rocznik
    2008
    Sie ma. Dziś podjąłem się wymiany żarówek w mojej cromie . Mam H 7. Przepaliła się lewa ale postanowiłem za jednym podejściem wymienić obie strony. Powiem szczerze że wymaga to sporo cierpliwości i sprawnych palców - bo ręki nie da się włożyć. Lewa - po wymontowaniu lejka spryskiwaczy jeszcze jak cię mogę ale prawa!!! - porażka. Jednak się udało - choć kilka k...w i ch... poleciało Przy okazji przyjrzałem się dostępowi do pozostałych żarówek i mam nadzieję, że np. kierunkowskazy się nie przepalą nigdy bo nie wiem jak je wymienię. Do postojówek (mały dekielek) też dostęp nie za ciekawy. Tym co jeszcze nie próbowali - proponuję potrenować palce ale ogólnie da się to zrobic.
    Mam pytanie - jak często wam się te żaróweczki przepalają. Sprzedawca mówił, że średnio kilka miesięcy i po żarówce?!!! W poprzednim aucie miałem H 4 i przez 5 lat wymieniłem jedną. A tu co kilka miesięcy - no to będę mistrzem świata w tej dyscyplinie.
    Pozdrawiam.

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    464
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    No nie jest łatwo. Odpukać ale już od roku mam spokój. Jak kupiłem to miałem HIDy i zamieniłem na zwykłe. O ile pamiętam to do wymiany ruszałem obudowę filtra a z drugiej wlew spryskiwaczy. Jakie żarówki stosujecie??

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2009
    Skąd
    PL
    Postów
    203
    Auto
    Croma 150
    Cytat Napisał adamo Zobacz post
    Po FL wszystkie są H1 łącznie z halogenami.
    Akurat halogeny są H11 a to jednak różnica.

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembridge
    Wiek
    47
    Postów
    352
    Auto
    Nuova Croma 1,9 16V 150 KM aut. Emotion zwana Cristy
    Rocznik
    VII 2010
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    No nie jest łatwo. .... O ile pamiętam to do wymiany ruszałem obudowę filtra a z drugiej wlew spryskiwaczy.
    Można ale nie trzeba. Moim zdaniem (a wymieniałem w sobotę) wymienia się dużo łatwiej niż w Nuova Bravo choć lampy są takie same. Jest po prostu więcej miejsca. Może i wprawa z Bravo także pomogła ale tam bez demontażu wlewu spryskiwacza się nie dało. Ale to i tak "pikuś" w porównaniu do Stilo. Tam z jednej strony pojemnik płynu do spryskiwacza a z drugiej akumulator. Tak więc w Cromce po lifcie jest OK. Co do żarówek, nie zależnie jakiej firmy wszystkie bardzo nie lubią trzaskania maską silnika. Tego też nauczyłem się od Stilo. Od czasu jak zamykam w miarę delikatnie żarówki palą się nic częściej niż w innych samochodach tak ok. 12 miesięcy żywotności. Testowałem wiele marek ale m/z stosunek cena do jakości jest najlepsza w zwykłych Narva'ch ze stacji benz. za 7 PLN/szt.

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    47
    Postów
    347
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16V 150KM DPF Emotion
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    No nie jest łatwo. Odpukać ale już od roku mam spokój. Jak kupiłem to miałem HIDy i zamieniłem na zwykłe. O ile pamiętam to do wymiany ruszałem obudowę filtra a z drugiej wlew spryskiwaczy. Jakie żarówki stosujecie??
    Ja stosuję D1S Philipsa


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Mocowanie zarowki mijania (brak metalowych zaczepow) brava
    Napisany przez nexsus na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-10-2012, 21:43
  2. wymiana zarowki swiatel mijania i postojowych fiat sienna
    Napisany przez amilo256 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-01-2012, 17:39
  3. jakie zarowki sa w licznikach
    Napisany przez guti1 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-01-2011, 13:37
  4. Wymiana zarowki
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 14-04-2009, 14:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

zarowka przod croma

jaka zarowka do cromy h1 czy h7

wymiana zarowki fiat croma 2009

fiat croma 2 jakie zarowki mijania

croma 2006 jaka zarowka

jakie zarowki fiat croma 2008

ile wat zarowek croma

jalie zarowki do cromy

croma jaki zarowki

zarowka fiat croma 2005

jakie zarowki h7 fiat croma

fiat croma zarowki od swiatel mijania

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl