Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 31
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2017
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    31
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTD 150KM
    Rocznik
    2005
    Najlepsze jest to, że auto jeździ już tak 3-4 lata...

    Jestem umówiony na środę i mają to ogarnąć. Przy okazji myślę o programie, tylko zastanawiam się co na zwiększone niuty powie skrzynia biegów.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    976
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    skrzynia jest taka sama jak w 2.4 mjtd a tam jest 400Nm, ale puki nie rozwiążesz problemów z silnikiem to bym odpuścił dokładanie mocy

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2017
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    31
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTD 150KM
    Rocznik
    2005
    Tak, tak, oczywiście. Najpierw zlikwiduję problem, a później chip.

    Tak czy siak mam nadzieję, że to DPF jest problemem i teraz to już tylko z górki.
    Odezwę się po środzie i dam znać czy to było to.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2017
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    31
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTD 150KM
    Rocznik
    2005
    Odebrałem auto od mechanika, który to robił i... problem dalej nie ustąpił.
    Według niego wszystko jest ok, tylko wtryski leją i to przez to. Coś mi tłumaczył, że mają bardzo duże korekty itd. itp. Coś mi się w to nie chcę wierzyć, bo przecież mam wykresy, z których wynika, że wszystko jest ok. Fakt, faktem, jak go z rana odpalam to przez chwilę nierówno chodzi. Sam nie wiem...
    Myślę, żeby podjechać jeszcze do kogoś innego i niech on postawi diagnozę.

    Czy ktoś z forumowiczów może polecić mi jakiś sprawdzony warsztat ze Szczecina i okolic?

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    30
    Postów
    186
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Wszystkie "znachory" twierdza że w dieslu, każdym który pali więcej niż powinien leją wtryski. Pytanie brzmi na jakiej podstawie to stwierdził bo jak po samych korektach to gratuluję i nie mam pytań.
    U mnie korekty się rozjezdzaly a wtryski są "jak nowe" - sprawdzone w boschu przez znajomego.
    Zrób próbę przelewową to 15 minut roboty i będzie widać czy gość faktycznie coś wypatrzyl czy tak se o stwierdził że zregenerujesz sobie wtryski.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez kamilf ; 10-04-2017 o 11:53

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    321
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Próba przelewowa bardziej Ci powie jakie wtryski mają przecieki wewnętrzne.
    Lejące wtryski to korekty mocno ujemne i dymówa za autem.
    Jak były na stole sprawdzane to raczej nie ich wina

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,569
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał kamilf Zobacz post
    U mnie korekty się rozjezdzaly a wtryski są "jak nowe" - sprawdzone w boschu przez znajomego.
    Czyli co było winą wysokich korekt? Kompresja? Dwumas?
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    30
    Postów
    186
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Myślę że kiepskie paliwo albo nieszczelny kolektor. Ostatnio jak sprawdzałem było zdecydowanie lepiej po przejechaniu kilku zbiorników na porządnym paliwie i po zaspawaniu klap.
    Ciężko jednoznacznie określić ponieważ sporo rzeczy zrobiłem w aucie od momentu w którym sprawdzałem wtryski i logowalem korekty.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,569
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Ja się powoli szykuję na wizytę w serwisie diesla. Będę chciał sprawdzić wszystkie wtryski na maszynie. Mam rozjazd na 4 wtrysku pod obciążeniem. Pewnie leje, tylko nie wiadomo czy to faktycznie ten 4, czy sąsiedni.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    30
    Postów
    186
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Zajęło mi to z frezowaniem gniazd cały dzień. Ale tylko dlatego że podkładki wylazc nie chciały, wtryski musiałem zawieźć 50km do kumpla do serwisu i musiałem skombinowac frezy.


    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2017
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    23
    Postów
    3
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    Jakby to był faktycznie lejący wtrysk to przy nieco mocniejszym wciśnięciu gazu miałbyś czarny dym za autem (szczególnie że nie masz DPF)
    Co do spalania to też przez jakiś czas miałem podobną sytuację tylko w manualu, kwestia wymiany filtrów (Z filtrem paliwa oczywiście) i problem się skończył. Standardowo 7l-8l po mieście.

    To czy dopala DPF z tego co wiem "domowymi sposobami" można sprawdzić po obrotach na luzie na rozgrzanym silniku. Jak idą koło 1000-1100 to znaczy że rozpoczął dopalanie.

    Nierówną pracę na zimnym też znam ale to chyba nie problem.

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2017
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    31
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTD 150KM
    Rocznik
    2005
    Witam,
    Dopiero dzisiaj się odzywam, bo dopiero teraz odebrałem auto.
    W aucie zostały zregenerowane wtryskiwacze, ponieważ trzy z nich lały. Jeden nie wymagał regeneracji jedynie został wyczyszczony.
    Przy okazji auto trafiło na hamownie i został zrobiony delikatny program 168KM/380nm, przy czym 360nm już od 2200 obr. zamiast ukazanych 240nm.
    W trasie zauważyłem, że spalanie poszło w dół, dam znać po wyjeżdżeniu całego zbiornika jaka jest różnica.

    @GrzesiekKrk
    Też mi się wydawało, że to nie wtryski, bo auto nie kopciło i według Ecuscana wszystko było ok...

    Dziękuje za pomoc!
    Ostatnio edytowane przez kawis ; 23-05-2017 o 18:22

  14. #28
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,569
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Ile Cię kosztowała regeneracja?
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2017
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    31
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTD 150KM
    Rocznik
    2005
    Za komplet zapłaciłem 1200 brutto.
    Jeśli zacznie mi palić tyle ile pokazuje komputer to myślę, że było warto

  16. #30
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,569
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Robiłeś w serwisie Bosch Diesel Service czy gdzieś indziej? Też się przymierzam, ale koszty w Boschu lekko przerażają.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat 500 2005r. wysokie spalanie LPG
    Napisany przez Mati123 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 12-02-2015, 06:33
  2. Wysokie spalanie benzyny Fiat brava 1.2
    Napisany przez jajo811 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 28-11-2014, 02:38
  3. Fiat croma 1.9 150 automat zawór egr
    Napisany przez petrus na forum Croma
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 06-08-2014, 21:49
  4. Fiat Brava - Wysokie spalanie?
    Napisany przez Rick na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 50
    Ostatni post: 31-07-2014, 21:23
  5. Kupię Fiat Croma 1,9 150KM automat
    Napisany przez sierra na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-01-2014, 17:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl