Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 77
Like Tree1lubi to!

Temat: Wymiana dwumasy  

  1. #31
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    38
    Postów
    505
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Jest sens? Chyba leiej zainwestowac w nowe czesci. Robocizna ta sama...

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2017
    Skąd
    Koniecpol
    Wiek
    28
    Postów
    70
    Auto
    Croma 1.9 mJTD 150 KM
    Rocznik
    2005
    To nie o to chodzi, tylko jak słyszę, że te nowe to kaszana to zastanawiam się nad używanym w dobrym stanie (samemu sobie ocenić, pomacać), dwumasa bo sprzeglo to nie ma sensu raczej.

    Robocizna 300 zł więc ryzyko akceptowalne, powiedział bym, że mniejsze niż część regenerowana, która może być zwyczajnie spartolona.

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    43
    Postów
    171
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Ściąganie sanek, demontaż i montaż koła i sprzęgła, geometria. To wszystko za 300?

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Otwock
    Postów
    107
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    Słyszałem że 700 to dobra cena tylko nie wiem czy z geometrią.

    Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2017
    Skąd
    Koniecpol
    Wiek
    28
    Postów
    70
    Auto
    Croma 1.9 mJTD 150 KM
    Rocznik
    2005
    tak, geometri nie jestem pewny moze dodatkowe 50 zł

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Ja po znajomości płaciłem 400 zł za wymianę + 70 geometria. Podjąłem wtedy decyzję o pozostawieniu tej wadliwej dwumasy bo nie wierzyłem mechanikowi że mogła się rozpaść po 35 tys. km. Stanęło na tym, że mój bardzo dobry znajomy + ja + piwo po robocie = założenie dwumasy fabrycznej którą całe szczęście zostawiłem kiedyś. Miała to być wymiana profilaktyczna (ta wcześniejsza) aby tam nie zaglądać, a wyszło że robota 2 razy.

  8. #37
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    38
    Postów
    505
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Robota na Podkarpaciu to min. 450-500zl netto.
    Mechanior na spokojnie na dwumase i sprzeglo musi miec 3 dniowki robocze.

    @lukaszr89
    Nie wiem, czy jestes w stanie ocenic jakosc uzywanej dwumasy-'czy poprawnie dziala czy jest do kitu. W tym elemencie ladny wyglad na oko to nie wszystko.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez michalpodroznik ; 23-03-2017 o 11:40

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2017
    Skąd
    Koniecpol
    Wiek
    28
    Postów
    70
    Auto
    Croma 1.9 mJTD 150 KM
    Rocznik
    2005
    Nie na oko...
    Luzy lewo prawo, kolibanie poprzeczne
    czy nie przypalona itp...

    Dodatkowo przebieg auta jesli sie da + oczywiscie musi byc orginal czyli valeo 5xxxx.

  10. #39
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    38
    Postów
    505
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Twoja kasa i wozek, Twój wybór.
    Na forum punto lub stilona faktycznie był wątek o wymianie dwumasy na nową. Nowa po chwili padła, i kolega zakupil uzywke w dobrym stanie. Jest zadowolony.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2017
    Skąd
    Koniecpol
    Wiek
    28
    Postów
    70
    Auto
    Croma 1.9 mJTD 150 KM
    Rocznik
    2005
    Chce nowa tylko ze ori kosztuje kolo 2.5k za sam dwumas, gdzie zamiennik valeo 1100...

    Cos gdzies ktos musial chyba zaoszczędzić.

    Pytam właśnie o takie doswiadczenia, ze ktos wymienil na nowke np z Valeo a moze drozsza z LUK i nie pojezdzil.

    W ASO proponuja regenerowane na ori częściach po 1500 i zwrot starego, co by nie mówić to drogo.

  12. #41
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    38
    Postów
    505
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Poszukaj na forum. Jest taki watek.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  13. #42
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2013
    Skąd
    Łódzkie
    Postów
    72
    Auto
    Obecnie Croma 1,9 150KM i Punto 2004FL/95KM .Golf III 1994 ,Kiedys Trabant,Dacia,Favoritka,Punto I
    Rocznik
    2005
    Witam !
    Mam pytanie do potencjalnej osoby która sama wymieniała sprzęgło kpl z dwu masą.Wyjmowałem turbinę ,mam więc wymontowany zderzak i wszystkie chłodnice.Pomyślałem że w tej sytuacji mam większe pole manewru przy ewentualnej wymianie sprzęgła.Moja dwu masa co nieco hałasuje głównie przy odpalaniu i gaszeniu silnika.Samo sprzęgło nie ślizga się nie ma żadnych wibracji ani szarpań.Pedał sprzęgła obecnie nie wymaga dużej siły ale był czas że chodził ciężko i dwa razy został w podłodze.Co sprawia największą trudność przy wymontowaniu skrzyni i ogólnie co trzeba usunąć żeby ją wyjąć.Przypominam że nie ma zderzaka i chłodnic.Silnik 1,9 150 KM .
    Pozdrawiam !

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Otwock
    Postów
    107
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    2 części filmowe powinny ci pomóc
    https://youtu.be/SM4ZpVtYGbU
    https://youtu.be/5BixZnoknoo

    Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

  15. #44
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2013
    Skąd
    Łódzkie
    Postów
    72
    Auto
    Obecnie Croma 1,9 150KM i Punto 2004FL/95KM .Golf III 1994 ,Kiedys Trabant,Dacia,Favoritka,Punto I
    Rocznik
    2005
    Witam !
    Dzięki za te linki.Filmiki są ekstra a kolega mechanik super.Przy wyciąganiu i montowaniu kolektora ssącego trzy lata temu, korzystałem z filmu angielskiego (kolektor przy Vectrze).Teraz tylko moja decyzja czy robić już to sprzęgło czy poczekać.Martwią mnie trochę koszty nowego sprzęgła i niektóre wypowiedzi że nowe dwu masy są nietrwałe.
    Pozdrawiam !

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Otwock
    Postów
    107
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    Mam ten sam dylemat i szczerze zastanawiam się nad poszukiwaniem używanych w okolicy coby ocenić.
    https://youtu.be/cNMIi8UvPTA

    Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka


 
Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 43
    Ostatni post: 26-06-2017, 18:48
  2. Punto II 1,9 JTD - ocena sprzęgła i dwumasy
    Napisany przez booboss na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-03-2017, 09:58
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-03-2017, 07:44
  4. Po wymianie, dwumasy, problem, z odpalaniem, dziwny dźwięk, bravo ,JTD
    Napisany przez cinek2439 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-03-2016, 13:35
  5. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 02-12-2015, 18:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

croma dwumasa

co ile wymiana dwumasu w fiat croma

fiat croma 1.9 multijet diesel dwumas

dwumasa croma

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl