Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 20 z 20
Like Tree2lubi to!

Temat: Walka z Cromą c.d  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 grudzień 2011
    Skąd
    Mysłowice
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2006.09.21
    Kolego Daro 73, umnie po wymianie egr, też były takie objawy i powtażają się po każdorazowym czyszczeniu egr,jak jest troche zabrudzony to wszystko zanika.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2013
    Skąd
    WL
    Wiek
    44
    Postów
    16
    Auto
    Croma 1.9
    Rocznik
    2006
    Prawdopodobnie przyczyną była uszkodzona uszczelka którą uszczelnia dolną rurę dochodzącą do EGR,
    Zmieniłem tę uszczelkę na inną i ustało poszarpywanie, świsty, jeszcze sporadycznie było słychać ten dziwny dzwiek ale już bez poszarpywania
    Zamówię nową oryginalną uszczelkę i wszystko powinno być już OK
    Dziękuję za podpowiedzi i pomoc, najbardziej cieszę się że nie potwierdziły się moje obawy związane z ASB
    lukq lubi to.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2013
    Skąd
    WL
    Wiek
    44
    Postów
    16
    Auto
    Croma 1.9
    Rocznik
    2006
    Jeżeli komuś to pomoże to sprawa wyjaśnia się do końca niestety. Niestety bo uszkodzony jest kolektor ssący z tymi nieszczęsnymi klapami wirowymi
    Szukając w sieci znalazłem to
    "ja jestem już po czyszczeniu przepustnicy i wymiany na wyczyszczony kolektor dolotowy z zamontowaną listwą sterującą klapami
    wszystko robiłem tydzień temu u kolegi jabolkg z vectra klub polska
    całość trwało 5 godzin ale warto
    silnik lepiej się zbiera już poniżej 2 tyś. obrotów i płynnie przechodzi przez moment załączenia turbiny i nie mam już szarpnięcia pomiędzy 2000-2100 obrotów (gdzie przedtem występowało a miałem wymieniony EGR na nowy a nie czyszczony) "
    Tu było podobnie jak u mnie, zaintrygowało mnie to poszarpywanie kiedy załącza się turbo
    Mechanik potwierdził moje obawy, uszkodzony kolektor ssący i zablokowane klapy wirowe

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    35
    Postów
    77
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Naj taniej i naj lepiej klapy wirowe usunąć, problem bedzie rozwiązany raz na zawsze.


    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
    CzarnyGD lubi to.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    30
    Postów
    185
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Dokładnie. A co do szarpania to możnaby się pokusić o wyczyszczenie zaworka sterującego geometrią turbo

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Rozwód z Cromą .
    Napisany przez Aras37 na forum Croma
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post: 12-07-2015, 06:04
  2. Jazda CROMĄ
    Napisany przez DamianC na forum Croma
    Odpowiedzi: 73
    Ostatni post: 09-04-2014, 18:24
  3. Przygody z Cromą
    Napisany przez croma na forum Croma
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 02-11-2013, 15:10
  4. czujnik walka rozrzadu
    Napisany przez neonikstg na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-10-2012, 21:37
  5. Walka z rdzą..
    Napisany przez olo_mistrzu na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 30-04-2011, 08:12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl