Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010

    Turbodziura w wersji MJTD 120 KM

    Mam pytanie do posiadaczy tejże wersji silnikowej, czy u Was również auto zaczyna "ciągnąć" od 1800 obr./min. a wcześniej w sumie nic się za bardzo nie dzieje?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2013
    Skąd
    KRK
    Postów
    354
    Auto
    CROMA 1,9 8V MultiJet 120KM
    Rocznik
    2008
    Witam!
    Mam identyczny silnik i ładnie zbiera się z dołu obrotów - szczególnie po ostatnim czyszczeniu EGR oraz sensora overboost z wstawieniem zaślepki z otworami na wyjściu z "ogra". Pomimo znacznej masy autko ma ładnego "kopa" :-) Wcześniej w P406 czułem muła na starcie a w krówce żadnej turbodzury nie zaobserwowałem.
    PZDR
    Ostatnio edytowane przez SAR37 ; 28-06-2015 o 09:45
    Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm - Jerzy Giedroyc

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 luty 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    19
    Auto
    Croma 1.9 JTD
    Rocznik
    2008
    Ja z kolei mam diesla 150KM i potwierdzam, do 2000 muł, potem wyraźnie słychać turbinę i czuć potężnego kopa.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Obserwowałem dziś trochę i faktycznie ta graniczna wartość obrotów to ok 2000/min. U mnie co prawda z racji wersji 120 KM nie ma potężnego kopa, ale już niedługo jadę do profesjonalistów na podniesienie mocy na ok 150 KM. Najbardziej dokucza brak większej liczby koni w stajni w załadowanym aucie z włączoną klimatyzacją :-(

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    37
    Postów
    399
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Nie ma takiej mocy do której nie można się przyzwyczaić

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2013
    Skąd
    KRK
    Postów
    354
    Auto
    CROMA 1,9 8V MultiJet 120KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał martinez Zobacz post
    Najbardziej dokucza brak większej liczby koni w stajni w załadowanym aucie z włączoną klimatyzacją :-(
    Cóż, "krówka to nie wyścigówka" ale fakt, najczęściej używam jej w pojedynkę. Stąd twierdzę, że "kopa" ma niezłego
    Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm - Jerzy Giedroyc

  8. #7
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Taką turbodziurę miałem na początku ze źle działającym egierem. Po jego całkowitym zaślepieniu i wyprogramowaniu problem znikł. Cromal idzie płynnie od zera do prędkości minimum autostradowych

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Cytat Napisał TMK Zobacz post
    Taką turbodziurę miałem na początku ze źle działającym egierem. Po jego całkowitym zaślepieniu i wyprogramowaniu problem znikł. Cromal idzie płynnie od zera do prędkości minimum autostradowych
    Świetnie, we wtorek jadę na taki zabieg, mam nadzieję że i u mnie tak będzie bo na razie to podczas startu chyba wszystko jest w stanie mnie wyprzedzić, chociaż nie jest to mój cel :-)

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    No i jestem po zabiegu, przy okazji EGR został wyłączony - auto przestało się mulić w dolnym zakresie obrotów. Pytanie tylko czy należy również zamontować pełną zaślepkę? Zdziwiła mnie moc seryjna, aż 136 KM :-)

    croma2.jpg

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2014
    Skąd
    Oleszyce
    Wiek
    41
    Postów
    77
    Auto
    fiat croma jtd
    Rocznik
    2006
    Ją mam nowy egr, przebieg 100.000 km a i tak muli na wolnych. Chyba tak musi być albo ten typ tak ma.


 

Podobne tematy

  1. Wsad do cromy 1,9 mjtd 16V 150 km
    Napisany przez misiek1 na forum Croma
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 25-05-2015, 09:53
  2. Chip Fiat Croma 2,4 mjtd
    Napisany przez dolek na forum Croma
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post: 12-03-2015, 11:19
  3. Jaki olej do MJTD z DPF?
    Napisany przez boch na forum Stilo
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 19-07-2014, 17:37
  4. Problem z odpaleniem Bavo II1.9 MJTD
    Napisany przez scisek na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-03-2014, 00:05
  5. Cześci Fiat Bravo II 1.6 MJTD 105KM
    Napisany przez maksyss na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-01-2014, 22:55

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo 1.9 8v turbo dziura

1.9 jtdm 8v turbo dziura

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl