Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 44 z 44
Like Tree1lubi to!

Temat: turbo - multijet 150KM  

  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2015
    Skąd
    Lubawka
    Wiek
    37
    Postów
    96
    Auto
    Croma
    Rocznik
    2010
    O i takie odpowiedzi lubię to nie dotykam i jeżdżę dalej.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2013
    Skąd
    Turek
    Postów
    133
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2005
    Moja już po wymianie Turbiny. Kompletnie brak jakiegokolwiek dźwięku. Taki Gwizd to po prostu naturalne zużycie. Ale jak już zacznie przy tym gwiździe "chrobotać" to już trzeba wymieniać.
    maciejka38 lubi to.

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2015
    Skąd
    Opole
    Wiek
    37
    Postów
    141
    Auto
    Croma II 1.9 Multijet 16V manual 2009r
    Rocznik
    -
    Nie chcę zaczynać nowego wątku więc napiszę tutaj.

    Od samego początku (kupiłem z przebiegiem 97kkm) turbo gwiżdże (na zimnym głośniej na ciepłym mniej) oraz syczy. Mam teraz na blacie prawie 140kkm i niby nic się nie dzieje ale syczenie zaczęło mnie trochę irytować. Wszystko niby działa dobrze ale może uda mi się pozbyć tego syczenia. Bo na gwizdanie turbiny to chyba tylko wymiana turbo może pomóc i to nie na pewno.

    https://goo.gl/photos/wdswURRK7tf3zNcD8

    Na filmiku słychać to syczenie. W rzeczywistości jest głośniejsze. Występuje między 1700-2500 obrotów TYLKO JAK JADĘ. Jak przygazuje na postoju to gwiżdże ale tego syku nie ma. Nie wiem czy to normalnie ale jak lecę autostradą 150km/h silnika prawie nie słyszę natomiast wyraźnie (ale cicho) słyszę, że turbo jednostajnie pompuje,
    Ostatnio edytowane przez lupuss ; 20-04-2017 o 22:03

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 styczeń 2015
    Skąd
    Brzeg
    Wiek
    37
    Postów
    11
    Auto
    Croma 1.9 16v - dpf
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał Patryk205 Zobacz post
    Ciekaw jestem jak z żywotnością Waszych turbin? U mnie niespełna 185tys i padło. Zaczęło się od świstania (u mnie ok 20tys km, tak kupiłem), później cosik zamieliło, no i koniec. Druga rzecz, jeżeli ktoś wymieniał, to na jaką? Nowa, może regenerowana? Ja mam zamówioną po regeneracji za 950zł. Na co należałoby jeszcze zwrócić uwagę przy wymianie turinki? Ja wymieniam przy okazji olej i filtr powietrza.
    Jeżeli chodzi o żywotność ja mam nalatane 254tys i nic się nie dzieje , ostatno przy okazji wymiany uszczeli spod kolektora wydechowego turbo było sprawdzane i trzyma parametry ( byłem przygotowany na regenerację). Świst jest i to przyjemny , od zakupu zrobiłem 60tys i chodzi tak samo a na pewno nie było wcześniej wymieniane czy regenerowane

  6. #35
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    U mnie od początku występuje syczenie-ale słyszalne tylko jak mam wyłączone radio. W zeszłym tyg. auto było na wiosennym przeglądzie i oglądali to. U mnie syczy z okolic filtra. To jakby dźwięk zasysanego powietrza przez turbo i chyba trudno to wyeliminować.

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2015
    Skąd
    Opole
    Wiek
    37
    Postów
    141
    Auto
    Croma II 1.9 Multijet 16V manual 2009r
    Rocznik
    -
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    U mnie syczy z okolic filtra
    U mnie to też prawdopodobne miejsce bo w kabinie słychać wyraźnie, że syczenie jest po prawej stronie a przecież reszta dolotu jest prawie na środku. U mnie to jest naprawdę głośne (trochę jak gra w NFS ) dlatego też zacząłem się tym interesować. W ogóle czy to normalne, że syczy tylko jak jadę? Na postoju jak gazuję to tylko gwizda.

    BTW: Od jakiej prędkości obrotowej załącza się turbo?

  8. #37
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    jak jedziesz z małą prędkością, na 1 lub 2 biegu to też syczy? czy tylko przy dużych prędkościach?
    Pozdrawiam


  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2015
    Skąd
    Opole
    Wiek
    37
    Postów
    141
    Auto
    Croma II 1.9 Multijet 16V manual 2009r
    Rocznik
    -
    Na każdym biegu w czasie przyspieszania w zakresie obrotu obrotów między 1700 a 2500.

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2016
    Skąd
    Zgierz
    Postów
    18
    Auto
    Fiat 126p
    Rocznik
    1999
    PROBLEM Z TURBO.
    Panowie dopiszę się do tematu.
    Przy większych prędkościach wyskakuje mi czasem check na wyświetlaczu.
    Po podłączeniu fiat EcuScan pokazuje teki błąd:
    P2453 Sygnał czujnika różnicy ciśnień (FAP) .
    "Powodem tego błędu jest fakt że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Podejmij stosowne działania aby usunąć usterkę."

    Czujnik wymieniać? Pomoże?

  11. #40
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    @Sycyliusz
    a wykręcałeś go? czyściłeś?

    @lupuss
    szukałeś nieszczelności?
    nie mam jak odsłuchać nagrania, ale jeśli jest to syczenia o jakim myślę to może gdzieś lewe powietrze zasysać lub uciekać z układu doładowania
    Ostatnio edytowane przez maka131 ; 21-04-2017 o 12:38
    Pozdrawiam


  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2015
    Skąd
    Opole
    Wiek
    37
    Postów
    141
    Auto
    Croma II 1.9 Multijet 16V manual 2009r
    Rocznik
    -
    Samochód idzie do mechanika w poniedzialek to może coś znajdzie.

  13. #42
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Daj znać jak coś najdzie. Przyda się potomnym

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    250
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Jak syczy podczas jazdy może warto obejrzeć rurę od intercoolera ? U mnie dziś zaczęło syczec inaczej i głośniej niż zwykle i okazało się że pękła wzdłuż jakieś 2cm. Sklejona szara taśma na sztukę i czekamy na nową
    A turbo od 100k km gwiżdże tak samo jak zaraz po zakupie, kupiłem miała 200k dziś ma 300 i nic się nie zmienia, po wysłaniu dpf na złom trochę inaczej brzmi bo ma lżej

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  15. #44
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    250
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Nie moge wyedytowac poprzedniego posta, proszę o scalenie.

    Na rurze,która pękła mi ponad tydzień temu, zastosowałem chalupniczą metodę - kilka/nascie razy owinalem rurę w miejscu pęknięcia dobrej jakości szarą taśmą. Z konieczności zrobiłem na tak naprawionej do dziś jakieś 1600km i nic złego się nie dzieje. Ze 2 czy 3 razy zaglądałam pod maskę czy aby taśma się nie niszczy i nie odkleja ale jest ok. Do czasu jak nowa guma przyjdzie jeżdżę tak, zamiast zamawiać mogłem kupić jeszcze z rolke taśmy na zapas, trwałość pewnie będzie zbliżona, a taśma sporo tańsza

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Croma 1.9 8V 160KM TMK
    Napisany przez TMK na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 181
    Ostatni post: 15-10-2019, 20:03
  2. Bravo w dieslu 120KM czy 150KM?
    Napisany przez feniks86 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post: 02-12-2018, 18:38
  3. BRAVO T-jet 150KM + gaz błąd P1172
    Napisany przez darokopijka na forum Obsługa portalu i forum
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-03-2013, 21:41
  4. Zaolejony kolektor ssący 1,9 JTD 150kM.
    Napisany przez podroznik11 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 04-04-2012, 08:05

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

turbina fiat croma

turbina pokazuje sie olej fiat croma

fiat croma 1.9 gwizda mocno turbina

fiat croma zywotnosc

demontaz turbiny croma

turbina fiat croma 1.9 150 cv

gwizd turbiny croma II

zmiana turbiny multijetregeneracja turbiny fiat croma1.9jtdm 16v turbinawymiana turbiny fiat croma 150 jakie turbo jest w CROMA 150demataz turbiny fiat cromgdzie jest turbina w fiacie cromafiat croma regeneracja turbinyturbina fiat croma 150KMGwizdzaca turbina fiat cromagdzie turbo FIAT Croma objawy zepsutej turbiny fiat croma dieseluszkodzona kierownica turbiny fiat cromacroma 1.9 nie dziala turbina po wymianiesprawdzenie turbiny fiat

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl