Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 72
  1. #46
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Rudnik nad Sanem
    Wiek
    31
    Postów
    49
    Auto
    Croma 2.4 Multijet
    Rocznik
    2006
    Drodzy posiadacze Crom. Piszę też swój problem jezeli chodzi o telepanie. U mnie ten problem zaczął sie juz z półtora miesiaca temu. Z początku koło 70km\h zaczęło telepać całym samochodem w środku, później objawy już narastały. Dopiero przy 130km\h objawy znikały. Obeznałem sie z tematem i zauważyłem ze kielichy w których sie znajdują przeguby wewnętrzne są rozklekotane. Wymieniłem cały komplet czyli półoś prawa i lewa + kielichy z przegubami. Dosłownie cały zestaw. Po wymianie wszystko było cacy, do czasu. Po tygodniu znowu pojawiło sie to samo, lecz w mniejszym stopniu.( Prawie zawsze ) Gdy siadam rano do cromy to pierwsze 3 - 4 km są w porządku nic nie telepie. Po przejechaniu wiecej jak 4 km auto przy 70 km\h wpada w trzęsiawke. Na kierownicy nic nie telepie. Najbardziej czuć jak opre prawa noge przy skrzyni biegów. Czy to może byc wina poduszki przy skrzyni biegów ? Jezeli tak to jaką najlepiej kupić ? Bardzo prosze o pomoc.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    362
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał Miro2580 Zobacz post
    Drodzy posiadacze Crom. Piszę też swój problem jezeli chodzi o telepanie. U mnie ten problem zaczął sie juz z półtora miesiaca temu. Z początku koło 70km\h zaczęło telepać całym samochodem w środku, później objawy już narastały. Dopiero przy 130km\h objawy znikały. Obeznałem sie z tematem i zauważyłem ze kielichy w których sie znajdują przeguby wewnętrzne są rozklekotane. Wymieniłem cały komplet czyli półoś prawa i lewa + kielichy z przegubami. Dosłownie cały zestaw. Po wymianie wszystko było cacy, do czasu. Po tygodniu znowu pojawiło sie to samo, lecz w mniejszym stopniu.( Prawie zawsze ) Gdy siadam rano do cromy to pierwsze 3 - 4 km są w porządku nic nie telepie. Po przejechaniu wiecej jak 4 km auto przy 70 km\h wpada w trzęsiawke. Na kierownicy nic nie telepie. Najbardziej czuć jak opre prawa noge przy skrzyni biegów. Czy to może byc wina poduszki przy skrzyni biegów ? Jezeli tak to jaką najlepiej kupić ? Bardzo prosze o pomoc.
    Robiłeś na oryginalnych częściach? Sam wymieniałeś czy mechanik?

  4. #48
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Rudnik nad Sanem
    Wiek
    31
    Postów
    49
    Auto
    Croma 2.4 Multijet
    Rocznik
    2006
    Orginał w ASO wymieniał mechanik na prawde bardzo dobry.

  5. #49
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    362
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Jak robiłeś w ASO to jedź tam i żądaj aby usunęli usterkę. Skoro części zamontowane zużywają się po tygodniu to znaczy, że albo były wadliwe albo mechanik coś spartaczył.
    Mi to wygląda na niewystarczającą ilość smaru lub zastosowanie nieodpowiedniego rodzaju. Tak czy inaczej jedź na poprawkę, komplet półosi to zbyt duży koszt żeby odpuszczać.

  6. #50
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Rudnik nad Sanem
    Wiek
    31
    Postów
    49
    Auto
    Croma 2.4 Multijet
    Rocznik
    2006
    zgadza sie. Byłem świadkiem jak mechanik używał bardzo duzo smaru. dokladnie nie pamietam nazwy ale była w tubce i po sztuce na kazde koło poszło. Hm nie mam juz głowy do tego na prawde. Nie bylo to tanie. A co mozna spartaczyc przy wymianie półoś ?

  7. #51
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    362
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Zawsze można coś spartaczyć
    A jakiego smaru używał? Tuteli czy czarnego molibdenowego do przegubów? Jeśli wlał Tutele, która podobno jest bardzo rzadka, to wystarczyło, że opaski na osłonie dobrze nie zacisnął żeby cały smar wywaliło z przegubu i efekt będzie taki jak opisujesz.

  8. #52
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Rudnik nad Sanem
    Wiek
    31
    Postów
    49
    Auto
    Croma 2.4 Multijet
    Rocznik
    2006
    Pascal Smar do przegubów. https://sklep.intercars.com.pl/produ...zegubow-pascal jutro w jadę na swoj kanał i zobacze czy smaru nie wyleciał.

  9. #53
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Rudnik nad Sanem
    Wiek
    31
    Postów
    49
    Auto
    Croma 2.4 Multijet
    Rocznik
    2006
    Drogi Kolego Stevenek sprawdzałem dzisiaj całą półoś oraz kielichy. Wszystko suche bez śladu jakiegos smaru. Gumy trzymają dobrze takze dalej jest pytanie co to moze byc. ?

  10. #54
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    362
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Sprawdź jeszcze lewy kielich czy nie ma nadmiernego luzu na wejsciu do skrzyni. Może tu jest problem.
    Jednak w dalszym ciągu zalecam wracać do warsztatu, który to robił na reklamację.

  11. #55
    Klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2009
    Skąd
    PL
    Postów
    404
    Auto
    Croma 150
    A co w sytuacji gdy właśnie jest luz na wejściu kielicha do skrzyni? To się jakoś reguluje w mechaniźmie różnicowym?

  12. #56
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Rudnik nad Sanem
    Wiek
    31
    Postów
    49
    Auto
    Croma 2.4 Multijet
    Rocznik
    2006
    Pytanie jeszcze jedno. Czy może być to powód poduszki pod skrzynia biegów ? Czasami w ogóle nie telepie ( rzadko ), a czasami mocniej raz mniej. Czy to może być poduszka w zależności jak sie ustawi ?

  13. #57
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Rudnik nad Sanem
    Wiek
    31
    Postów
    49
    Auto
    Croma 2.4 Multijet
    Rocznik
    2006
    W końcu sprawdzałem na podnośniku półoś, kielichy i wgl. Przy lewym wejściu kielicha do skrzyni jest delikatny luz.

  14. #58
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    37
    Postów
    209
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    Śledziłem wątek i nastawiałem się na wymianę półosi... Jednak!! Zmieniłem opony na letnie wraz z alusami i wszelkie ściąganie auta i drgania przy przyspieszaniu ZNIKNĘŁY!!! Jednak profilaktycznie zakupię smar i wcisnę go w gumowe osłony.
    Pozdrawiam

  15. #59
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2016
    Skąd
    Sieradz
    Wiek
    40
    Postów
    196
    Auto
    Fiat Punto 2 1,3 Multijet
    Rocznik
    2003
    Smar dajemy od strony koła czyli tam gdzie większą średnica gumy czy ta druga strona?

  16. #60
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Rudnik nad Sanem
    Wiek
    31
    Postów
    49
    Auto
    Croma 2.4 Multijet
    Rocznik
    2006
    Nasuwa mi sie jeszcze jedna myśl. Ostatnio byłem wyważyć koła i jedna z czterech felg stalowych mam delikatnie krzywą. Może to jest przyczyta tego.
    Myśle ze juz w przyszłym tygodniu ogarne temat wiec napisze cos wiecej.


 
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Prośba o sprawdzenie samochodu
    Napisany przez maureliusz na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 17-01-2014, 16:02
  2. Prośba o sprawdzenie samochodu
    Napisany przez maureliusz na forum Mazowieckie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-01-2014, 21:03
  3. Kolor samochodu
    Napisany przez maciek3103 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 21-11-2013, 08:15
  4. Wygłuszenie samochodu
    Napisany przez lukq na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 23-05-2013, 15:22
  5. Szarpanie samochodu
    Napisany przez Stealer na forum Uno
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-12-2008, 19:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

objaw skrzywionej p

punto przegub kielich cena

krzyzak polosi croma

fiat croma wymiana przegubu

lybra stilo fiat krzyzak przegubu

fiat croma 2 automat przegub

wymiana przegubu croma

wymiana krzyzaka croma

croma automat krzyzak

przegub wewnetrzny do fiat croma

przegub wewnetrzny fiat croma

kielich przegubu fiat croma

Przegob fiat croma

https:fiatklubpolska.plcroma-446trzesiawka-samochodu-24884

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl