Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 18 z 18
  1. #16
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Nie wymienisz samego termistora (żółty opornik widoczny na zdjęciu), bo czujnik jest nierozbieralny.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2013
    Skąd
    Łódzkie
    Postów
    72
    Auto
    Obecnie Croma 1,9 150KM i Punto 2004FL/95KM .Golf III 1994 ,Kiedys Trabant,Dacia,Favoritka,Punto I
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał TomaszR Zobacz post
    Myślę wlasnie o wyczyszczeniu dolotu całego ale poczekam na cieplejsze dni. Musze zebrac jakies informacje jak to rozebrać i w ogole. Porobię tez foty z czyszczenia żeby bylo dla innych. Dzieki Mrozek za fotosy.
    Witam.
    Przerabiałem sam demontaż i montaż kolektora ssącego ponad dwa lata temu.Wysłałem go do regeneracji.Jeszcze coś pamiętam z tej operacji więc pytaj jak będziesz się za to zabierał.Dużo pomógł mi filmik na YouTube.Jakiś anglik wymienia kolektor w vectrze .Filmik pokazuje wszystkie czynności jest w szybkim tempie trwa około 10 minut ale jak go ściągniesz zmienisz sobie prędkość i dużo można dojrzeć co gdzie i jak podejść
    Pozdrawiam

  4. #18
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Wymieniłem czujnik i jest OK. Temperatura zgodna z temperatura otoczenia.
    Po konsultacji z Yani (twórca Multiecuscan) dowiedziałem się, ze opis błędu nie wskazuje konkretnego czujnika i należy skupić się na usterce/zużyciu świec. Zmierzyłem omomierzem każdą świecę i jedna ma 0.8 (inne 1.2/1.3).
    Jutro ją wymienię.

    pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Multiecuscan i temperatura silnika
    Napisany przez noobio na forum Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-09-2015, 10:07
  2. Kupię kompletny silnik 2.0 20v turbo lub 2.0 16 turbo.
    Napisany przez JareczKu na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-12-2014, 23:27
  3. 1.6 16 v bierze olej
    Napisany przez silwestr_1704 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 24-11-2012, 09:07
  4. Różna temperatura powietrza z lewych / prawych nawiewów
    Napisany przez booboss na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-05-2011, 08:51
  5. skąd sie to bierze
    Napisany przez bercik1965 na forum Obsługa portalu i forum
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 25-03-2009, 21:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jaka temp powietrza turbo

60 stopni w dolocie

temp powietrza a cisnienie doladowania turbo

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl