Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 63
Like Tree2lubi to!

Temat: Szarpanie=turbina do regeneracji.  

  1. #46
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    84
    Auto
    Croma 1,9 120KM
    Rocznik
    2008
    Łączę się z ecu auta, dwie ostatnie opcje body, abs i esp z przejściówką. Dwie pierwsze opcje body nie idą, reset interwału nie idzie, poduszki powietrzne nie idą, klimatyzacja nie łączy, według tego opisu ze strony multiscan to wina rezystora. Mam peszka jak nikt. U innego mechanika reset interwału poszedł bo widziałem jak robił.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Spróbuj może program FES, w dziale download znajdziesz full+vitamin.

  4. #48
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    868
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    zadzwoń do Viakena, przecież mogą znać rozwiązanie tego problemu. jak się będziesz łączył to rób scriny każdego okna/komunikatu jaki się wyświetla i wyślij je do Viakena razem ze scrinem ustawień kabla w windowsie oraz ustawień w MES. zerkną i ocenia co jest źle. jeśli wina kabla to powinni wymienić.
    Pozdrawiam


  5. #49
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    84
    Auto
    Croma 1,9 120KM
    Rocznik
    2008
    FES się zainstalował ale na win 7 witaminka nie odpala. Na xp idzie. Kuźwa jak szczęście to po całości nie ?

  6. #50
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    328
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Miałem ten sam problem z kablem. W Viakenie powiedzieli mi, że ich zdaniem wszystko powinno działać i tyle pomocy... Na komputerze mam screeny z wszystkimi ustawieniami do prawidłowego działania kabla. Puść mi na priv swojego maila to Ci wyślę potem.
    TomaszR lubi to.

  7. #51
    Klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    53
    Postów
    461
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM manual / Punto Evo 1,4
    Rocznik
    2010/2011
    Cytat Napisał TomaszR Zobacz post
    Łączę się z ecu auta, dwie ostatnie opcje body, abs i esp z przejściówką. Dwie pierwsze opcje body nie idą, reset interwału nie idzie, poduszki powietrzne nie idą, klimatyzacja nie łączy, według tego opisu ze strony multiscan to wina rezystora. Mam peszka jak nikt. U innego mechanika reset interwału poszedł bo widziałem jak robił.
    Rezystor usuwa się z kabla chińskiego, takiego jaki ja mam, który kupiłem parę lat temu Chinach za kilka $ z przesyłką. Kabel viaken powinien działać bez żadnych modyfikacji. Chińskie kabelki mają też problemy ze sterownikami pod win10 bo zamontowany w nich układ PL2303 jest podróbką i oficjalne sterowniki go nie obsługują. Dopiero po długim przeszukiwaniu neta znalazłem nieoficjalne sterowniki które działają poprawnie. Jak masz problem z kablem to kontaktuj się z Viakenem albo zmień program na inną wersje.

    IMG_20160217_195747[1].jpg

  8. #52
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    84
    Auto
    Croma 1,9 120KM
    Rocznik
    2008
    stevenek jesteś wielki ustawienia poszły zrobiłem babola i nie tę opcję obd wybrałem. Rozkminiłem też problem działania FES. Witaminkę w win7 trzeba wrzucić w folder gdzie zainstalowało się program. W xp program odpala mimo tego że witaminka jest zupełnie gdzieś indziej. A zatem wszystkie opcje w FES i MES działają

  9. #53
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    84
    Auto
    Croma 1,9 120KM
    Rocznik
    2008
    mam juz korekty na jałowym. Kto mógłby rzucic na nie okiem? Plik jest w formacie excel i nie moge go wrzucic tutaj bo wywala błędny plik. Jak cos to moge wyslac mailem.

  10. #54
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    244
    Auto
    Toyota C-HR HSD / Mondeo 2.2 TDCI 175KM / była Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2016 / 2008 / 2005
    Cytat Napisał TomaszR Zobacz post
    mam juz korekty na jałowym. Kto mógłby rzucic na nie okiem? Plik jest w formacie excel i nie moge go wrzucic tutaj bo wywala błędny plik. Jak cos to moge wyslac mailem.
    Pozwoliłem sobie załączyć wykres korekt... Moim zdaniem absolutnie nie daje on powodów by korektami się interesować - są z tej perspektywy poprawne. To nie daje gwarancji że wtryski nie szwankują - by mieć taką pewność trzebaby zrobić test z menzurkami, a najlepiej sprawdzić na specjalnym urządzeniu. Ale ja bym się po tych danych nie pakował w koszty - imho fałszywy trop

    kor.jpg

  11. #55
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    205
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    Również uważam że z wtryskami jest wszystk ok

  12. #56
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    84
    Auto
    Croma 1,9 120KM
    Rocznik
    2008
    Dzięki chłopaki za pomoc. Czyli na razie wyłączę wtryskiwacze z listy podejrzanych o szarpanie. Zostaje do końca usunięcie EGR i turbo. Tak się przymierzam do wyczyszczenia przewodów turbo i dolotu niech znajdę tylko kogoś kto będzie mógł trochę pomóc bo w sumie moja wiedza jest jeszcze zbyt mała. Mam plan w przyszłym tyg udać się do firmy kreator mocy w Warszawie w celu sprawdzenia mocy. Bo tak jakby trochę jej ubyło ale nie będę na razie panikował.

  13. #57
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    33
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    Jaka temperaturę miales jak rozpoczynales rejestrowanie korekt?

  14. #58
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Polecam Ci z okolic PABLOGARAGE z forum alfy, specjalizuje się w naszych autach.
    http://www.pablogarage.pl/

  15. #59
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    84
    Auto
    Croma 1,9 120KM
    Rocznik
    2008
    Okolo 75 stopni. Rafał zle Ci napisałem bo czekałem aż auto sie rozgrzeje, nie mierzylem od przekrecenia kluczyka i zimnego silnika. A auto rozgrzewalem od poczatku pod domem. Nigdzie nie jeździłem tylko trzymałem je 15 min conajmniej zanim osiągnie w miare ok temperaturę.

  16. #60
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    33
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    Tak myslalem bo korekty na poczatku masz bardziej rozbiegane.. i stabilizuja sie wraz z osiaganiem temp roboczej.
    Najlepiej jest po jezdzie zatrzymac sie i zlogowac auto.


 
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 23-09-2015, 19:46
  2. alternatory po regeneracji
    Napisany przez Mariusz_91 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 31-05-2014, 14:27
  3. Alternator po regeneracji, cały czas niskie napięcie
    Napisany przez tomasz_ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 27-07-2013, 22:33
  4. czy to turbina?
    Napisany przez hubert222 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-03-2010, 14:46
  5. Turbina
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 20-07-2008, 20:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.9cdti czasem szarpie po regeneracji turbiny

szarpie autem turbina

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl