Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 10 z 10 PierwszyPierwszy ... 8910
Posty od 136 do 150 z 150
Like Tree3lubi to!

Temat: Sprawdzenie kolektora ssącego 1,9 16V 150 KM MTJ  

  1. #136
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2016
    Skąd
    Tarnow
    Wiek
    59
    Postów
    26
    Auto
    Eiat Croma 1,9mjet
    Rocznik
    2007
    Witam. Dzisiaj dowiedziałem się, że można założyć kolektor od alfy 156 ,150 KM, jest bez klapek.Używany kosztuje od 200 do 350 zł.Panowie jeżeli to nie tajemnica to powiedzcie ile kosztuje taki przeszczep, też mnie martwi mój kolektor.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #137
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    218
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Po co kupować? Kolektor ściągasz, wywalasz klapki, zaspawujesz dziury i zakładasz z powrotem. Koszt taki sam jak kupno tego kolektora z alfy, a tam dochodzi jeszcze robocizna - wymiana.

  4. #138
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    549
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Maxi Zobacz post
    Panowie jeżeli to nie tajemnica to powiedzcie ile kosztuje taki przeszczep
    mnie wyniosło 700 zł. 350 kolektor i drugie tyle wymiana. Jednak cały dzień dłubania.

  5. #139
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2017
    Skąd
    Koniecpol
    Wiek
    28
    Postów
    70
    Auto
    Croma 1.9 mJTD 150 KM
    Rocznik
    2005
    Kolektor od AutoKrak okolo 250 zl z przesylkami.
    Przy okazji rozrzad 475 zl
    robocizna + plyn i uszczelka 400 zl

  6. #140
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2016
    Skąd
    Tarnow
    Wiek
    59
    Postów
    26
    Auto
    Eiat Croma 1,9mjet
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    mnie wyniosło 700 zł. 350 kolektor i drugie tyle wymiana. Jednak cały dzień dłubania.




    Dzięki LUK a z komputerem nic nie robiłeś?

    Maxi masz rację.
    Ostatnio edytowane przez wiesiekf ; 26-04-2017 o 11:59 Powód: uzupelnienie wpisu

  7. #141
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    549
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał wiesiekf Zobacz post
    a z komputerem nic nie robiłeś?
    Nic nie robiłem. Cięgno nie jest podpięte i luźno sobie lata - chyba .

  8. #142
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2017
    Skąd
    Koniecpol
    Wiek
    28
    Postów
    70
    Auto
    Croma 1.9 mJTD 150 KM
    Rocznik
    2005
    Chodzi Ci o nastawnik ten pod 3cim cylindrem, u mnie również pozostal. Komp bez zmian. Spalanie jakby lekko nawet spadlo, na ostatnim 1k km wyszlo 5.5l.

  9. #143
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    549
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał lukaszr89 Zobacz post
    na ostatnim 1k km wyszlo 5.5l
    w jakich warunkach?

  10. #144
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2017
    Skąd
    Koniecpol
    Wiek
    28
    Postów
    70
    Auto
    Croma 1.9 mJTD 150 KM
    Rocznik
    2005
    trasa czestochowa - wieden, jazda w wiekszosci ok 130 km/h ale w tym 1h w korku w wiedniu.

    Zwykle pali ok 5.8-5.9 po zmianie kolektora, przed bylo rowne 6.

  11. #145
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    549
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Pytam, bo u mnie na trasie do 110km/h schodzę poniżej 6, ale na autostradzie przy 130 to już powyżej 6. A do tego na stacji wychodzi o 0,5l więcej niż komp pokazuje.

  12. #146
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    218
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    Pytam, bo u mnie na trasie do 110km/h schodzę poniżej 6, ale na autostradzie przy 130 to już powyżej 6. A do tego na stacji wychodzi o 0,5l więcej niż komp pokazuje.
    U mnie też komp zaniża dokładnie 0,5 L/100 km.

  13. #147
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    Kraków
    Postów
    14
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet Rosso Maranello
    Rocznik
    2007
    Ja mogę tylko przestrzec wszystkich którzy nie wywalili tego syfu do tej pory....fiat umywa ręce , twierdząc że nigdy nie słyszeli o urwanych klapkach w kolektorze....Dodatkowo przestrzegam przed pseudo mechanikami bo gość wziął kasę za wyciągnięcie klapek a w rzeczywistości je tylko zablokował i dowiedziałem się o tym przy awarii , (kolektor plastikowy niby poprawiony, przebieg 150tys) a efekt z 4 klapek brak 3 sztuk i remont silnika....

  14. #148
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    330
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Koledzy, będę wymieniał rozrząd i przy okazji chciałbym ogarnąć kolektor, bo ośki mają już spory luz. Jestem w zasadzie zdecydowany na usunięcie tego cholerstwa, jednak prosiłbym o informacje osoby, które mają już kolektory bez klap.
    Czy dynamika silnika przy niskich obrotach pozostaje bez zmian? Czy przy wywalaniu klap należy od razu wyprogramować EGR? Wiem, że by było, żeby czystego kolektora nie syfić spalinami, jednak chodzi mi tu bardziej o aspekt samej pracy silnika. Spotkałem się z opinią, że po zaślepieniu EGR, zmienia się nieco charakterystyka pracy turbo, co może kompensować ewentualne pogorszenie "dołu" obrotów. Możecie podzielić się opiniami na ten temat? Ile płaciliście za spawanie otworów?

  15. #149
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    218
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Po usunięciu klap nie trzeba nic grzebać w ECU. Egr możesz zdławić zaślepką z dziurkami, a najlepiej dwiema, przed i za EGR. Różnic w pracy silnika nie zauważyłem.

  16. #150
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    50
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    Witam. Przymierzam się do wywalenia klapek bo pojawił się mały wyciek (kolektor plastikowy) przy przebiegu 350 tyś ma już prawo, ma może ktoś namiary na fachure który to ogarnie w woj. Dolnośląskim.


 
Strona 10 z 10 PierwszyPierwszy ... 8910

Podobne tematy

  1. trudności z uruchomieniem nagrzanego silnika 1.3 Mtj
    Napisany przez jacekcz na forum Doblo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-03-2012, 22:48
  2. ogrzewanie qubo 1,3 mtj
    Napisany przez hydraulik na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-02-2012, 17:57
  3. Brawo MTJ na RedBoxie
    Napisany przez GCS na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 14-11-2010, 19:48
  4. Symbol silnika T-jeta 120 km i 150 km
    Napisany przez mefisto na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 15-04-2009, 22:34
  5. [zawieszenie] Drgania przy prędkości <150 km/h
    Napisany przez 2clubbers na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 26-06-2008, 12:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

klapy wirowe fiat croma

listwa klap wirowych

klapy wirowe jtd

fiat croma kolektor

klapy wirowe objawy

kolektor ssacy silnika1.9 cdti 150 koni

listwa klap wirowych allegro

kolektor dolotowy croma

klapy wirowe 1.9 jtd

klapy wirowe bravo

klapy wirowe 1.9 cdti objawy

listwa klapek kolektora dolotowego opel 1.9 cdti

kolektor ssacy croma

listwa maski fiat croma

klapy wirowe croma

croma klapy wirowe

naprawa listwy klap wirowych

fiat croma klapki w kolektorze

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl