Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
Like Tree1lubi to!
  • 1 przez Stomil

Temat: Słabe odpalanie.  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Rudnik nad Sanem
    Wiek
    25
    Postów
    49
    Auto
    Croma 2.4 Multijet
    Rocznik
    2006

    Słabe odpalanie.

    Witam, od pewnego czasu moja croma słabo odpala. Od razu napisze ze świece żarowe wymienione. Zdarza sie do kilku krotnego odpalenia. Jak już odpali to jest kupa siwego dymu i przez 2-3 s. kaszle. Od czasu do czasu podczas jazdy przy dodawaniu gazu z rury wydechowej wydobywa sie siwy dym. Trwa to do puki nie wyłącze silnika i ponownie zapale. Czy to moze byc wina wtrysków ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    462
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Tak jak najbardziej moga to byc wtryski

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    549
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Ew. kolektor i klapy zwalone.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Rudnik nad Sanem
    Wiek
    25
    Postów
    49
    Auto
    Croma 2.4 Multijet
    Rocznik
    2006
    Wiecie jaki mniej wiecej koszt tych klap ?

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    462
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    2,4 ma klapy??

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    43
    Postów
    170
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Prawdopodobnie nawet 5 a nie 4 lub wcale.
    Marcin_Croma lubi to.

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    bardziej bym stawiał na przyblokowany egr

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    30
    Postów
    192
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    A ja najbardziej bym stawiał na TTTM, czyli ten typ tak ma. Opisywałem już gdzieś tutaj co robiłem u siebie, bo mam podobnie z odpalaniem, opisze raz jeszcze - nie mam już klap, nie mam już egr, kolektor na nowej uszczelce, dziury po klapach zaspawane. Rozrusznik zrobiony, akumulator dość świeży. Świece sprawne. Zero błędów. Kompresja zmierzona. Wtryski sprawdzane na stole. Filtr paliwa przed każdą zima. Ropa latem z markowych, zimą głównie diesel Gold ze statoila, rzadko bp - zawsze premium, dodatkowo skydd od jesieni do wiosny.
    Przy temp zewnętrznej 5-15 stopni niektóre rozruchy z bąkiem dymnym i padaczką drgawkową. Nie wszystkie, ale sporo, tylko na zimnym, tylko po odstaniu, np rano po nocy i po południu, po pracy - minimum 8h stania.
    Ciepły pali od strzała, letni pali od strzała, odpalony i zgaszony po ataku padaki i zadymieniu parkingu, pali od strzala.
    Gdy temperatura poniżej 5 stopni, jakby lepiej odrobinę, ale jak patrzę jak ziomek odpala w robocie pastucha w tedeiku to łzy same cisną mi się do oczu.

    Przestałem zwracać uwagę, jeżdżę tak 4 rok, zrobiłem chyba wszystko co można było zrobić żeby to ogarnąć, zamierzonego efektu brak.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    44
    Postów
    168
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał kamilf Zobacz post
    A ja najbardziej bym stawiał na TTTM,
    Osobiście stawiam na zadajnik w pompie ... ale wstaw zaworek zwrotny na wężyku do pompy CR ... taki za kilkanaście zł z allledrogo
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    30
    Postów
    192
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Zadajnik - w sensie regulator ciśnienia?
    Jaka jest średnica przewodu paliwowego, w sensie jakiego zaworka potrzebuję? Auto jest w ciągłym ruchu, jak dobrze pójdzie zobaczę je może jutro żeby zmierzyć średnicę przewodu, a chętnie zamowilbym ten zaworek od ręki.
    Może ktoś kupował taki zaworek i może podesłać link?

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez kamilf ; 22-11-2017 o 07:48

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    44
    Postów
    168
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał lisekg Zobacz post
    Osobiście stawiam na zadajnik w pompie ... ale wstaw zaworek zwrotny na wężyku do pompy CR ... taki za kilkanaście zł z allledrogo
    Zadajnik to regulator ciśnienia, który wkręca się w Pompę CR ... nie jest tani ale dawno temu musiałem go wymienić w Stilo JTD z tego samego powodu.. niektórzy ratują się w pompach CR i problemem z odpalaniem na zimnym/gorącym silniku wstawiając układ elektroniczny... są takie do VW ale i pewnie do Fiata się znajdzie
    Co do zaworka to nie pamiętam średnicy wężyka....
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje


 

Podobne tematy

  1. Dziwne odpalanie
    Napisany przez piotr55122 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 24-12-2015, 09:42
  2. Odpalanie, prędkość
    Napisany przez ciurass na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 06-12-2013, 10:25
  3. Ciężkie odpalanie Brava 1,2
    Napisany przez tomasz985 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-10-2011, 22:07
  4. poranne odpalanie
    Napisany przez DENIShyc na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 18-02-2011, 15:40
  5. Słabe odpalanie
    Napisany przez Dyzio-00 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 25-09-2009, 18:50

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl