Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 23 z 23

Temat: Silnik 1.9 150 KM  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    147
    Auto
    Fiat bravo 2,0 mjtd, fiat stilo 1,9 jtd 2003
    Rocznik
    2009
    Dawac blok silnika na honownice, nadwymiarowe tloki, to zaj...e koszty. Robilem w poprzedniej firmie silniki ,to ceny czesci "oryginalnych" porażają. Osobiscie sam bym nie robił tylko kupil goly slupek i przerzucił osprzet. Koszt jednego tloka kpl. to ok. 600-800 zeta razy 4. Naprawa staje się ekonomicznie nieuzasadniona przy cenie calego auta?!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Lublin
    Postów
    20
    Auto
    Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Panowie mam jeszcze 2 pytania
    Pierwsze dotyczy oznaczenia silnika 939A2000 dotychczas miałem motor z tym oznaczeniem szukam nowego silnika człowiek od kórego zamierzam kupić powiedział ze ma 150 konny motor tylko że z Vectry C i teraz pytanie czy mogą wystąpić różnice w konstrukcji np jakieś inne mocowania do osprzętu etc ? Czy po prostu jest to ta sama jednostka i tyle w temacie.

    Drugie pytanie czy po usunięciu klap wirowych trzeba coś zmieniać sofcie czy wystarczy usunąć i po sprawie ?

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    511
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Na pierwsze Ci nie odpowiem, choć moim zdaniem nie powinno być różnic. Ale niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni. A co do drugiego, to wywalasz klapy a siłownik sterujący zostawiasz na boku - niech sobie majta. W sterowniku nic nie robisz.
    Pozdrawiam

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    35
    Postów
    77
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Potwierdzam sterownik pracuje na sucho, ja tak mam zrobione i żadnych błędów nie wywala.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Lublin
    Postów
    20
    Auto
    Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Szuszu Zobacz post
    Potwierdzam sterownik pracuje na sucho, ja tak mam zrobione i żadnych błędów nie wywala.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
    Dzięki Panowie to już jeden problem z głowy.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Lublin
    Postów
    20
    Auto
    Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Panowie jeszcze jedna rzecz wykończy mnie to auto wczoraj jazda testowa po wymianie bloku silnika wszystko super zrobiłem jakieś 100km i wywaliło kontrolkę oleju czerwony bagnet czyli to samo co działo się wcześniej przypomnę tylko żę naprawiłem wymieniłem
    -turbinę
    -blok silnika
    -dpf usunięty
    -egr zaślepiony
    Zalany olej to 5W30 Mobil poziom oleju na bagnecie raczej okej chociaż z tej miarki odczytać właściwie to też nie łatwa
    Macie pomysł co tam może się dziać ?

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    317
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    A moze czujnik poziomu.
    Dolej do maxa oleju.
    Stan najlepiej sprawdzic chwile po skonczonej jezdzie.

  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    511
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Miałem podobnie ostatnio na autostradzie. Okazało się, że olej był w okolicy 1/2. Dolałem i było git.
    Ja robię tak - ciepły silnik, wyciągam bagnet i zostawiam na kilka min. Wtedy sprawdzam poziom.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-02-2016, 19:01
  2. [silnik] Delikatne stukanie kiedy silnik jest zimny.
    Napisany przez draco1984 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 29-04-2011, 23:38
  3. [silnik] Silnik skrzypi / stuka na wolnych obrotach Brava 1.
    Napisany przez banioszek123 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 22-02-2010, 08:12
  4. [silnik] Który silnik diesla wybrać pod względem bezawaryjno
    Napisany przez ravros na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 15-01-2010, 11:24
  5. [silnik] silnik mimo wyłączenia kluczyka pracuje
    Napisany przez bartfly na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 05-03-2009, 06:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl