Witam forumowiczĂłw.
Jestem tu nowy a wiec przepraszam jeżeli odgrzewam stary temat ale najprawdopodobniej źle szukałem a chodzi mi o regulacje luzu zaworowego w silniku1.8 140km i stad kilka pytań.
1.luz reguluje się plytkami czy wymiana calych szklanek
2.jak są skalowane plytki lub szklanki ( co ile setnych części mm. jest następny wymiar)
3.jaki jest prawidłowy luz dla ssących i wydechowych
4.na co zwrócić szczególna uwagę
5.o tym ze przy okazji lepiej wymienić pasek rozrządu to wiem zawsze tak robię bo i tak w momencie regulacji mam już rozrząd rozgrzebany a sam pasek nie jest aż tak strasznie drogi ( napinacz i pompę wymieniam po przejechaniu kilometrów )
6.czy potrzebuje jakieś specjalne narzędzia np. blokady (Trochę za dużo samochodów w domu ale dzieciakom trzeba pomoc) tylko proszę pisać o narzędziach naprawdę potrzebnych bo w rożnych samochodach są specjalistyczne blokady a np. walki rozrządu można zablokować wiertlem itp.

Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuje za odpowiedz