Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 86
Like Tree3lubi to!

Temat: Regeneracja czy nowy wtrysk ?  

  1. #61
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    23
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    co do tej temperatury...ja miałem rozwalony termostat na amen i był non stop otwarty że do 60C ciężko było nagrzać, miał być Behr niestety w pudełku znalazłem Colorstat, już 2 lata śmigam (50tyśkm) i wskazówka czy to lato czy to zima stoi pion bez żadnych odchyłek czy coś takiego (chyba że w zimie damy ogrzewanie na maxa i otworzymy szyby to spadnie o dosłownie 1mm). Co do tego trzepania silnikiem bochunie to nie masz się czym przejmować...mam to samo, z tym żę ja mam tak:
    -jedziemy do pracy i silnik wibruje (20km trasa)
    - -8 godzin z życia w pracy (dodam że wystarczy ze 4 godzinki by było okey)
    -powrót do domu, silnik już pracuje jak laleczka

    z tym że ja overboosta mam w 120% do wymiany razem z wężami. Dodam że mam lekkie dziury w przyspieszeniu, logi wyszło prawie wzorowo z widoczną właśnie dziurą przy 2100obr na ciśnieniu doładowania, potem idzie wzorowo.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Bardziej brałem pod uwagę źle ustawiony rozrząd przez co silnik ma mniejszą sprawność cieplną. Pompa wody Metelli z oryginalnego fiatowskiego rozrządu. Czytałem już o dwóch podobnych przypadkach w Stilo JTD.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  4. #63
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Co tam było powodem?

    Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  5. #64
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Nie wiadomo. Nikt nie potrafił tego wytłumaczyć. Mam kontakt z jednym z tych posiadaczy Stilo więc zapytam.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  6. #65
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    397
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    W przypadka zatkania egr zatyka się chłodniczkę spalin , która dogrzewa płyn.
    W zimie objawia to się możliwością niedogrzania, w miejskiej jeździe jak nie dostanie auto rpm, lub przy dużym odbiorze ciepłą spadkiem wskazówki.
    W lecie takiego czegoś nie ma, trzyma piona na 90 , lub ok.
    Tam nie ma cudów.
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

    *** SPRZEDAM końcówkę drążka Croma nowa tanio kupiłem przez pomyłkę dwie prawe *** Info PW

  7. #66
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    33
    Postów
    305
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    W przypadka zatkania egr zatyka się chłodniczkę spalin , która dogrzewa płyn.
    W zimie objawia to się możliwością niedogrzania, w miejskiej jeździe jak nie dostanie auto rpm, lub przy dużym odbiorze ciepłą spadkiem wskazówki.
    W lecie takiego czegoś nie ma, trzyma piona na 90 , lub ok.
    Tam nie ma cudów.
    Dlatego w przypadku zaślepieniu EGR (całkowitym) tą chłodniczkę najlepiej usunąć

  8. #67
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    23
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    ogólnie jeśli ktoś ma wywalony egr z softa, polecam wywalić całkowicie układ egr...

  9. #68
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Po wymianie rozrządu nie miałem zaślepionego egra i to właśnie wtedy zauważyłem wahnięcia temperatury.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  10. #69
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    397
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    Cytat Napisał cenioormo Zobacz post
    ogólnie jeśli ktoś ma wywalony egr z softa, polecam wywalić całkowicie układ egr...
    A dlaczego ?

    Akurat uważam że to nie jest dobry pomysł.
    Wystarczy wizyta na stacji diagnostycznej i kumaty gość w moment łapnie się że nie masz egr.
    Widać zaślepki, nawet jak masz pokrywę, i weź pod uwagę że 99,9% diesli po 2000r ma egr.

    Na analizatorze nie wyłapie, ha, na zadymiaczu nawet masz mniejsze zadymianie .

    Zaślepki dwie i zawór zostawić.
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

    *** SPRZEDAM końcówkę drążka Croma nowa tanio kupiłem przez pomyłkę dwie prawe *** Info PW

  11. #70
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Zgadza się. Całkowite, fizyczne usunięcie EGR nie jest rozsądne.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  12. #71
    Rby
    Rby jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    10
    Auto
    Croma 2,4 jtd emotion
    Rocznik
    2006
    Panowie,

    odkurzam temat, bo wydaje mi się, że mój problem jest z jego treścią związany. Niedawno zakupiłem cromę 2,4 JTD, 2006 r. 210 kkm. W trakcie zakupu, jak i kilka dni po zakupie wszystko było ok. Po tym czasie zaczął się znaczny problem z odpalaniem (w garażu słabo - kilka razy trzeba było kręcić, na powietrzu tragedia - kilkanaście lub więcej). Diagnoza po próbie przelewowej - dwa wtryski do regeneracji. Magik od regeneracji zrobił te dwa wtryski, ale przebąkiwał, że za jakiś czas trzeba będzie na pozostałych wymienić rozpylacze oraz zespół zaworów. Po zamontowaniu zregenerowanych wtrysków auto zupełnie nie odpala.

    Jakieś pomysły co sprawdzić, gdzie może leżeć problem?

    [pierwszy post, proszę o wyrozumiałość]

  13. #72
    Klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    462
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    W trakcie krecenia luzuj nakretki na wtryskach i patrz czy ropa leci.

    Zobacz w mesie jakie cisnienie sie buduje..

    Na plaka odpali??

  14. #73
    Rby
    Rby jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    10
    Auto
    Croma 2,4 jtd emotion
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał desmo999 Zobacz post
    W trakcie krecenia luzuj nakretki na wtryskach i patrz czy ropa leci.

    Zobacz w mesie jakie cisnienie sie buduje..

    Na plaka odpali??
    Ropa leci [raczej], choć z opisu mechanika wynikało, że jest jakiś problem z cofaniem paliwa.

    Na plaka odpala.

    Co to "mes"?

  15. #74
    Klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    462
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    No diagnostyczny program ten mes.

    Ale jak juz odpali na plaka to juz chodzi potem??

  16. #75
    Rby
    Rby jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    10
    Auto
    Croma 2,4 jtd emotion
    Rocznik
    2006
    Nie, właśnie tu leży problem, że odpala na plaka i trzyma obroty tylko, gdy plaka się podaje. Praktycznie zero reakcji na wciskanie gazu.


 
Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wtrysk padl
    Napisany przez Erox na forum Croma
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-07-2016, 20:33
  2. Wtrysk
    Napisany przez lysy1908 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-07-2015, 22:41
  3. Wtrysk?
    Napisany przez vandaL93 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-08-2013, 12:57
  4. Czy to wtrysk?
    Napisany przez amor22 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 17-10-2010, 15:17
  5. Kolejny wtrysk ?
    Napisany przez kozak677 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-12-2009, 14:22

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma liczna wtryskow diesel

jakie wryski do fiat croma

regeneracja wtryskow 1.9 mj

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl