Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 29 z 29

Temat: Przygasanie swiatel  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2014
    Skąd
    Pomorskie
    Postów
    8
    Auto
    Croma 2.4 jtd
    Rocznik
    2007
    Panowie u mnie też przygasają delikatnie światła przy kręceniu kierownica . Dodam tylko że aku i alterantor nowe . Chyba tak musi być .



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2013
    Skąd
    Malopolska
    Postów
    6
    Auto
    croma 1.9Multijet
    Rocznik
    2006
    miałem podobne zjawisko u mnie to był regulator napięcia w alternatorze ale być może też słabo dokręcona masa

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 październik 2014
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Wiek
    36
    Postów
    4
    Auto
    Croma 1.9 JTD 16V
    Rocznik
    2007
    Witam,
    temat jak dla mnie też nieco zboczył z toru. Jasnym jest, że przy obciążeniu układu elektrycznego jakie daje pompa elektrohydrauliczna powoduje minimalne przygasanie świateł przy skręcaniu, np. podczas parkowania. Jeżeli światła pulsują, migają lub przygasają w trakcie jazdy na wprost wtedy szukajmy problemu. W 406 miałem zwykłe wspomaganie i żadnego przygasania nie było, a taka pompa jak w cromie zawsze spowoduje lekkie przygaśnięcie świateł. Jak coś działa, nie trza psuć

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2015
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    7
    Auto
    Croma 1.9
    Rocznik
    2005
    Ja mam problem nie tylko z tym, że światła przygasają, ale niekiedy na chwilę przestaje działać wspomaganie i wyskakuje błąd sygnalizujący niskie napięcie. Byłem u mechanika i pomierzył miernikiem, że przy skręcaniu jest spadek napięcia do 10 V. Wg niego pompa wspomagania jest temu winna i nadaje się do wymiany. Powiedział, że w tym roku to już trzeci przypadek w jego zakładzie z takimi objawami, tylko poprzednie dotyczyły oplów.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2012
    Skąd
    Podpoznański WieśMac
    Wiek
    43
    Postów
    130
    Auto
    Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał p@blo Zobacz post
    Ja mam problem nie tylko z tym, że światła przygasają, ale niekiedy na chwilę przestaje działać wspomaganie i wyskakuje błąd sygnalizujący niskie napięcie. Byłem u mechanika i pomierzył miernikiem, że przy skręcaniu jest spadek napięcia do 10 V. Wg niego pompa wspomagania jest temu winna i nadaje się do wymiany. Powiedział, że w tym roku to już trzeci przypadek w jego zakładzie z takimi objawami, tylko poprzednie dotyczyły oplów.
    zacznij od czyszczenia styków na kostce przy pompie. w zdecydowanej większości przypadków pomaga

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2015
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    7
    Auto
    Croma 1.9
    Rocznik
    2005
    Styki w porządku. Jednak pompa do wymiany... a może regeneracji? Macie doświadczenia z regeneracją pomp? Warto?

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    330
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał p@blo Zobacz post
    Styki w porządku. Jednak pompa do wymiany... a może regeneracji? Macie doświadczenia z regeneracją pomp? Warto?
    Ja oddawalem do regeneracji pompe tylko z innego samochodu (Skoda Fabia). Za regeneracje zaplacilem 500 zl. Moge powiedziec tyle, pompa dziala jak przed usterka i wyglada jak nowa. Jak bedzie z trwaloscia? Nie wiem. Ale dostalem pisemna gwarancje na usluge a warsztat twierdzi, ze bedzie chodzic co najmniej drugie tyle co dotychczas, ponadto poprawili fabryczne uszczelnienie, ktore jest glowna przyczyna awarii.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2015
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    7
    Auto
    Croma 1.9
    Rocznik
    2005
    Niestety problem ciągnie się u mnie dalej. Kupiłem pompę z regeneracji, mechanik ją założył i wspomaganie nie zadziałało wcale. Świeci się czerwona kierownica. I teraz każdy ma swoją wersję. Mechanik twierdzi, że pompa jest zepsuta, a firma regenerująca, że jest zwarcie na kablach sterowania. Na każdym z dwóch kabli jest 2,5 V. Wg mechanika tak ma być, a wg "regeneratów" ma być 2,3V i 2,7 V. Kto z nich ma rację? Stara pompa chodziła i tylko napięcie zanikało, a ta nie chodzi nic a nic.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    37
    Postów
    399
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Firma po regeneracji na pewno sprawdziła dlatego jest pewna siebie. Pytanie czy mechanik coś nie uszkodził podczas prac związanych z wymianą pompy.

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2015
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    7
    Auto
    Croma 1.9
    Rocznik
    2005
    Padł alternator, mam nowy. Problem pozostał. Teraz podejrzenia idą w kierunku akumulatora.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2016
    Skąd
    Sieradz
    Wiek
    33
    Postów
    147
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120
    Rocznik
    2006
    Troszkę stary temat ale mam podobny proble ze światłami i nie tylko mam jakby zanik napięcia a raczej skoki. Gdy mam włączone ogrzewanie szyby dmuchawa na full jadąc zdarza się że światła przygasaja i też słychać że dmuchawa traci napięcie czyli zwalnia i przyspiesza. Dodam że dzieje się to przy jeździe na wprost. Od czego zacząć coś nie łączy? Akumulator trzyma napięcie spoczynkowe 12,5 V. Dodam że silnik pracuje równo. Taki obiaw nie występuje ciągle raz jest dobrze za chwilę znów nieraz można jechać 20 km i przez jakieś 500 m będzie zanik po czym sam przechodzi i dalej jest wszystko dobrze tak jakby coś nie łączyło ale gdzie szukać posiadam preparat kontakt S ale nie wiem gdzie czyścić?
    Ostatnio edytowane przez jarcio21 ; 05-12-2016 o 23:26

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2016
    Skąd
    Sieradz
    Wiek
    33
    Postów
    147
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120
    Rocznik
    2006
    Dziś dokonałem pomiarów napięcia ładowania. 14,65 v wolne obroty tylko radio wł 14,71 v Wł światła klima średnia prędkość a gdy włączę wszystko co się da na full ładowanie skacze do 14,81. Czy to oznaka uszkodzenia regulatora napięcia czy cały alternator do naprawy?

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    53
    Postów
    462
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM manual / Punto Evo 1,4
    Rocznik
    2010/2011
    Napięcie ładowania nie powinno przekraczać 14,4V, sprawdź napięcie innym miernikiem. Jeżeli drugi również pokaże takie same napięcie to napraw alternator bo szkoda akumulatora który zapewne się gotuje z przeładowania.

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2016
    Skąd
    Sieradz
    Wiek
    33
    Postów
    147
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120
    Rocznik
    2006
    W inny aucie od 10 lat mam ładowanie 14,6 i wszystko jest ok. Ale czy przy wysokim ładowaniu występuje takie zanik że światła przygasaja? Czy powód gdzieś indziej szukać.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Soczewki do swiatel przeciwmgielnych.
    Napisany przez jacobkaroten na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-11-2014, 18:50
  2. brak swiatel
    Napisany przez Gregoryy na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 18-09-2014, 21:31
  3. Przygasanie przy puszczaniu sprzęgła, błąd ecu
    Napisany przez ppiioottrreekkww na forum Panda
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-10-2013, 12:17
  4. schemat swiatel ducato III
    Napisany przez viiksa na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 27-03-2013, 15:23
  5. Falowanie obrotów i przygasanie świateł
    Napisany przez gotique na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-10-2009, 21:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma przygasaja swiatla

przygasajace swiatla problem ze wspomaganiem croma

http://www.iparts.pl