Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    872
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006

    przekładnia kierownicza, cieknie olej

    Witam
    Z przekładni kierowniczej cienkie mi olej, wydostaje się z pod gumy odsłaniając krążek kierownicze.
    Czy ktoś z Was próbował naprawiać przekładzie, może miał jakiś zestaw naprawczy.
    Może macie sprawdzony warsztat gdzie można to zregenerowac, najlepiej w Warszawie lub okolicach, jeśli nie uda się naprawić.
    Pozdrawiam




  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 marzec 2013
    Skąd
    Skierniewice
    Wiek
    31
    Postów
    39
    Auto
    Croma 1.9 jtdm 150 km
    Rocznik
    2008 FL
    Ja polecam zakład w Łodzi na Łubinowej, krążą dobre opinie na ich temat. Z tego co pamiętam to koszt regeneracji około 500 zł. Osobiście pojechałem z maglownicą, bo magik z moich okolic uznał, że cieknie. Facet z Łubinowej przy mnie sprawdził i oddał, szczerze wskazując, że egzemplarz w bdb stanie - co dodatkowo świadczy o uczciwości i przy okazji "fachowości" mojego magika.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    872
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    znalazłem 2 warsztaty które mogą mi sprzedać przekładnie po regeneracji, chciałbym jednak sam to naprawić. niestety nie mogę znaleźć żadnego zestawu naprawczego.
    podejrzewam ze są tam jakieś standardowe uszczelniacze, które pasują również do innych rzeczy. niestety żeby się przekonać muszę rozebrać przekładnie. jak ją rozbiorę to będę miał na jakiś czas unieruchomione auto, do póki nie kupię nowych uszczelniaczy. jakbym kupił uszczelniacze wcześniej to w jeden dzień powinienem wszystko rozebrać, wyczyścić i poskładać na nowo.
    może ktoś mi podpowiedzieć jakie są tam uszczelniacze?
    Pozdrawiam


  5. #4
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał maka131 Zobacz post
    znalazłem 2 warsztaty które mogą mi sprzedać przekładnie po regeneracji, chciałbym jednak sam to naprawić. niestety nie mogę znaleźć żadnego zestawu naprawczego.
    podejrzewam ze są tam jakieś standardowe uszczelniacze, które pasują również do innych rzeczy. niestety żeby się przekonać muszę rozebrać przekładnie. jak ją rozbiorę to będę miał na jakiś czas unieruchomione auto, do póki nie kupię nowych uszczelniaczy. jakbym kupił uszczelniacze wcześniej to w jeden dzień powinienem wszystko rozebrać, wyczyścić i poskładać na nowo.
    może ktoś mi podpowiedzieć jakie są tam uszczelniacze?
    MAGLOWNICA.EU - Opel Vectra C Regeneracja maglownic. Naprawa przekładni kierowniczych. - piszą tu o szlifowaniu listwy i walka. W domowych warunkach to chyba dość trudne.

    Pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    872
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Z opisu na ich stronie widać, że przyglądają się do wykonywanych napraw. Dużą wiedzą na temat naprawy i profesionalny sprzęt. Ciekawe czy w każdym z punktów napraw mają taki sprzęt i wykonują wszystkie opisane czynności?
    Uzupełniła parki oleju w układzie i nowy,wykonują mniej opracowany olej naradzie nie ucieka. Mam jeszcze chwilę zanim to padnie. Będę się starał sprawdzić to firmę oraz równocześnie będę szukał informacji jakie części są potrzebne do samodzielnej naprawy.
    Jakby ktoś znał dobry sklep z częściami w Warszawie lub okolicy proszę o info. Może tam coś mi podpowiedza.
    W sobotę może będę miał chwilę to wejdę pod auto i spróbuje zmierzyć bloczki i przekładzie. Może coś mi te wymiary podpowiedza.
    Pozdrawiam


  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2014
    Skąd
    outerspace
    Postów
    16
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 Emotion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał maka131 Zobacz post
    Z opisu na ich stronie widać, że przyglądają się do wykonywanych napraw. Dużą wiedzą na temat naprawy i profesionalny sprzęt. Ciekawe czy w każdym z punktów napraw mają taki sprzęt i wykonują wszystkie opisane czynności?
    Uzupełniła parki oleju w układzie i nowy,wykonują mniej opracowany olej naradzie nie ucieka. Mam jeszcze chwilę zanim to padnie. Będę się starał sprawdzić to firmę oraz równocześnie będę szukał informacji jakie części są potrzebne do samodzielnej naprawy.
    Jakby ktoś znał dobry sklep z częściami w Warszawie lub okolicy proszę o info. Może tam coś mi podpowiedza.
    W sobotę może będę miał chwilę to wejdę pod auto i spróbuje zmierzyć bloczki i przekładzie. Może coś mi te wymiary podpowiedza.
    w mojej Cromie ten sam problem zauważyłem, więc czeka mnie ta sama przeprawa

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2014
    Skąd
    outerspace
    Postów
    16
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 Emotion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał pablo303 Zobacz post
    w mojej Cromie ten sam problem zauważyłem, więc czeka mnie ta sama przeprawa

    zawiozłem auto do Cartech na Raszynskiej w Warszawie, na razie stwierdzili, ze cieknie olej i trzeba wyjąć przekładnię, żeby ocenić czy nadaje się jeszcze do czegokolwiek czy trzeba zamontować coś innego - mechanik polecił mi nową przekładnię TRW w cenie 1800 PLN do tego doliczył wstępnie 800 PLN za robociznę czyli czyszczenie układu kierowniczego z opiłków, wymianę oleju (2 l) i nie wiem co jeszcze. Wydaje mi się to dosyć dużo, ale nie mam porównania, bo nie byłem u innych "fachmanów" - na razie umówiliśmy się na demontaż i ocenę sytuacji

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    872
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Niestety nie miałem czasu zabrać się za przekładzie. Przyjechałem ok 1000 km i zdołałem ok 100 ml oleju. Cienkie przy rozgrywanym oleju, po dłuższej trasie. Jak robię krótki odcinki nie jest źle.
    Jeśli zdecydujesz się na regeneracją, spróbuj dowiedzieć się o wymiary uszczelnienia. Niestety mam tylko jeden samochód, nie mam możliwości rozebrania tej przekładni i dopiero wtedy szukać części. Muszę mieć kupione uszczelnienie wcześniej żeby poskladac wszystko do kupy w ciągu 1 dnia.
    Jeśli zdecydujesz się na zakup nowej, to sprzedając poprzednia do regeneracji możesz obniżyć koszty naprawy.
    Zadzwoń do FeuVert na jerozolimskich, koło Reduty i popytaj ile u nich to kosztuje. Ja większe naprawy, z którymi nie mogę sobie poradzić bez specjalistycznego sprzętu, tam wykonuje. Może tam będzie taniej.
    Pozdrawiam


  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2013
    Skąd
    KRK
    Postów
    354
    Auto
    CROMA 1,9 8V MultiJet 120KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał maka131 Zobacz post
    Zadzwoń do FeuVert na jerozolimskich, koło Reduty
    Wszystko tylko NIE FeuVert - nie pakuj kolegi w bagno pseudomechaników!!!
    Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm - Jerzy Giedroyc

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    872
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Mi jeszcze nic nie zepsuli, zawsze byłem zadowolony z napraw. Nie mam na co narzekać, dlatego polecam ten konkretny warsztat. W innych punktach tej sieci nie byłem, więc nie wiem jak jest w innych.
    Niestety na niedoświadczonemu mechanika możemy zawsze trafić. Każdy z dobrych mechaników kiedyś się uczył i popełniał błędy. Może mam szczęście i trafiłam na tych dobrych.
    Pozdrawiam


  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    330
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Panowie, odświeżę temat. Wywaliło mi uszczelnienie na maglownicy i uciekł cały płyn. Cena nowego magla jest dość spora więc padło na regenerację. Możecie podzielić się opiniami nt warsztatów wykonujących regenerację? Oczywiście najlepiej jakby wrsztat był w Krakowie lub okolicach Na pewno kilka osób już przerabiało ten temat.
    Ostatnio edytowane przez stevenek ; 05-06-2016 o 14:19

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    330
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Widzę, że nikt się nie chce pochwalić :p To może chociaż ktoś opowie czy wyciągał samemu maglownicę i jak dużo z tym dłubania jest.

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    872
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    cześć
    miałem zakusy żeby samemu naprawiać magiel, niestety brakowało czasu a olej coraz szybciej uciekał. padła decyzja o oddaniu do warsztatu. niestety nie polecę zarówno warsztatu jak i firmy która regenerowała.

    z tego co się przyglądałem maglownicy przy okazji prac pod autem to jest tam ciasno, przynajmniej u mnie. wydaje mi się, że bez zdjęcia sanek nie udałoby mi się jej wyciągnąć.

    dziś lub jutro będę siedział pewnie pod autem, jeśli nie wiesz jak to wygląda i chcesz mieć ogólne rozeznanie to mogę Ci jakieś foty zrobić
    Pozdrawiam



 

Podobne tematy

  1. przekładnia kierownicza Punto IIgen (anglik)
    Napisany przez Silver86 na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 22-12-2013, 20:38
  2. Cieknie olej
    Napisany przez Pablo3d na forum Croma
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-09-2013, 14:10
  3. Przekładnia kierwonicza Brava 1.6 16V a 1.2 16V?
    Napisany przez Grzechv na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 03-02-2012, 10:11
  4. Pękająca przekładnia kierownicza
    Napisany przez djwojtaszek na forum Doblo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 25-08-2011, 11:32
  5. Skąd mi cieknie olej ?
    Napisany przez dudu$ na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 14-09-2010, 14:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

maglownica fiat croma

cieknaca maglownica doblo

samodzielna regeneracja maglownicy brava trw

regeneracja maglownicy croma

ducato cieknie z maglownicy

czy ktos probowal uszczelniacz maglownice vectea

fiat croma maglownica

jak rozebrac przekladnie kierownicza

cieknaca maglownica vectra c

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl