Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 38
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    38
    Postów
    476
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Jechac do viano mozesz. Akurat z Nowego Sacza masz kawałek ,prawie tyle co z Jasła.
    Nie napalaj sie, wez kogos doswiadczonego na inspekcje i rznij głupa. Czasem handlarze wciskaja mierny kit, ze mozna się wtedy szybko polapac, iz z wózkiem coś nie tak.
    Viano cene dal niska, bo w Radomsku i okolicach fiat croma jest autem zupelnie niepopularnym. Tam wszyscy chca golfiki, audiki, beemki i ostatecznie ople.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2017
    Skąd
    Nowy Sacz
    Postów
    20
    Auto
    Fiat Croma 1.8 lpg
    Rocznik
    2008
    A mam pytanie odnośnie silnika 1.8. czy przebieg 190 000 jeśli jest oczywiście realny to dużo na ten motor?? czy jeszcze spokojnie nie wiem 100 000, 200 000 tyś przejedzie?

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Oświęcim
    Wiek
    43
    Postów
    99
    Auto
    Fiat Croma 1.9 150KM ASB
    Rocznik
    2007
    Najważniejsze w szukaniu samochodu to cierpliwość.Ja szukałem prawie rok.
    Już miałem wyjeżdżać w okolice Łodzi po 2,4 sprowadzoną a tu dosłownie minutę przed wyjściem z domu "wyrosło" mi ogłoszenie komisu oddalonego o 20 km...i tak sobie jeżdżę prawie drugi rok.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2017
    Skąd
    Nowy Sacz
    Postów
    20
    Auto
    Fiat Croma 1.8 lpg
    Rocznik
    2008
    Właśnie, ze ja nie mam takiego komfortu, trafiła mi się okazja sprzedania mojego grande w dobrej cenie i jutro prawdopodobnie dobijam targu. Niestety u mnie bez autka ani rusz , także muszę coś znaleźć i to szybko. Oczywiście zdaję Sobie sprawę że mała ilość czasu działa na moją niekorzyść

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    23 lipiec 2013
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    217
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8v 120 kM@150 manual
    Rocznik
    2010
    Hejka. Czasami trzeba się zastanowić, czy full wypas to auto na małe przebiegi :-) Czasami szyberdach może powodować problemy, trzeba to w miarę regularnie konserwować. Ten najlepiej wyposażony ma również (przynajmniej tak mi się wydaje ze zdjęcia) odstającą końcówkę zderzaka z boku - to taka częsta przypadłość gdy np. zawiesisz zderzak na wysokim krawężniku i zderzak wyskoczy ze ślizgów, a może to być też efekt naprawy. Kolor brązowy jest bardzo ładny, sam mam taki i ta perełka w środku bardzo ładnie wygląda na słońcu, jeśli odpowiednio zadbasz o lakier. Poza tym według mnie to kierownica jest dość mocno zużyta, jak mam przebieg podobny w 2010 roku, a kierownica wygląda znacznie lepiej.

    Ten z Radomska ma ksenony, to jest coś, czego mi brakuje w moim aucie, w mieście to może wielkiego znaczenia nie ma, ale na trasach jest różnica.
    Tego ostatniego z roczną gwarancją i gazem (jeśli doprecyzujesz co zawiera oprócz ogólnych haseł) też bym nie skreślał. Ten silnik do super oszczędnych nie należy, więc po założeniu gazu szybko się zwróci. Nawet nie wiedziałem, że benzyniaki mają skrzynię 5-tkę.
    Jak koledzy doradzają nie napalać się, dokładnie sprawdzać, zabrać ze sobą jakiś głos rozsądku mający pojęcie o autach, a i tak nie dasz rady wszystkiego przejrzeć, jedynie zminimalizować możliwość większej wtopy. Można też po VIN poszukać historii w aso, auta w miarę młode, więc coś tam powinno być. Obecnie książka serwisowa to tylko kwestia paru euro więcej, takie czasy. Wycieraczką też się nie ma co zbytnio zrażać, bo to dość częsta przypadłość, tam często zacieka woda, zrobisz raz i będzie spokój. Jeśli masz smykałkę do majsterkowania, to dzięki forum sporo rzeczy zrobisz tanim kosztem a przynajmniej łatwo zdiagnozujesz usterkę. Silnik pochodzi chyba z Opla, masz na ich forum pewnie całą biblię dotyczącą jego wad/zalet/usterek. Powodzenia i daj znać, jak już coś kupisz.
    Ostatnio edytowane przez miras ; 07-08-2017 o 07:03

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    38
    Postów
    476
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    @mickey1980
    Nikt nie da Ci gwarancji, ze auto benzynowe z przebiegiem 180kkm wytrzyma jeszcze 100kkm lub wiecej. Uzywka to loteria. Znam przypadek forda mondeo z silnikem benzynowym, ktore oficjalnie mialo nalot 198kkm i paliło juz olej. Proba, a wlasciwie badanie skladu spalin, pokazalo, ze silnik w tym mundku prawdopodobnie będZie do remontu.

    Jedziesz do Radomska do Viano? Jesli tak, to wybieraj diagnoste sam (gosc ma "ulubionego" diagnoste u Jaguscika na Narutowicza). Obowiazkowo dokladnie sprawdz auto w stacji diagnostycznej lub w aso. Badanie skladu spalin w benzyniaku to podstawa. Daje obraz o kondycji silnika i układu wydechowego.
    Powodzenia

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2017
    Skąd
    Nowy Sacz
    Postów
    20
    Auto
    Fiat Croma 1.8 lpg
    Rocznik
    2008
    Bardzo Wam wszystkim dziękuję, jak dzisiaj wszystko się poukłada jutro wyruszam na poszukiwania.
    Jestem Wam bardzo wdzięczny za celne wskazówki, mam nadzieję, że nie dam się.......... delikatnie mówiąc nabić w butelkę.

    Dam znać co i jak.
    Pozdrawiam
    Mikołaj

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    15
    Auto
    Seicento 1.1 MPI
    Rocznik
    2002
    Przy 200.000 szklanki mogą wymagać regulacji.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2017
    Skąd
    Nowy Sacz
    Postów
    20
    Auto
    Fiat Croma 1.8 lpg
    Rocznik
    2008
    A wiec tak....na początku bardzo wszystkim dziękuję za porady i cenne wskazówki. Auto z linka nr 1 stało się moją własnością. Wygląda pięknie, przed zakupem sprawdziłem autko na diagnostyce, zawieszenie oki, silnik wyglądał ładnie, bez wycieków, nie był specjalnie wymyty. Muszę przyznać, że goście z serwisu podeszli do sprawy poważnie, wręcz jak rasowi detektywi z przekąsem patrząc na handlarza. (mam nadzieję, że nie była to ustawka ) Podłączyli auto do kompa i wyszło oki, żadnych błędów, powiedzieli również ze przebieg też wygląda na prawdziwy, choć uczciwie zaznaczyli, że są magicy, którzy tak kręcą liczniki, że nikt się zorientuje. Aha wyszukali pęknięto sprężynę no i opony do wymiany. Z tego co zauważyłem to rocznikowo wyglądały na oryginalne. Ja jak kupowałem z salonu grande punto to też fiat dawał w oryginale bridgestony.

    No dobra ale wracając do rzeczywistości.....mam jeden problem, żeby nie było tak różowo, jadąc pochwalić się autem do rodziców zacząłem kombinować z tempomatem pierwszy raz w życiu chciałem go użyć i niestety zacząłem kręcić tą wajhą i coś pipnęło i zaświecił się check engine. Pytanie moje jest następujące, jak się tego pozbyć???? Oczywiście za namową rodzinnych "mechaników" odłączyłem akumulator na 10 min, nie nie pomogło, a dodatkowo wyświetlił się żółty trójkąt z wykrzyknikiem. Doczytałem na forum że chodzi o szyby....sam juz nie wiem.

    Co zrobić aby pozbyć się tych kontrolek????

    A przy okazji to autko jest zajebiste!!!!

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    co do żółtego trójkąta to musisz zaprogramować wszystkie szyby czyli każdą po kolei opuścić i podnieść, przytrzymać przycisk od danej szyby w każdym skrajnym położeniu ok 2-3s.
    co do tempomatu po powinien wyświetlić się napis o ew. usterce między zegarami, aby uruchomić tempomat to należy przekręcić pokrętło na dźwigni na "on" na desce powinna zaświecić zielona kontrolka po ustaleniu żądanej prędkości należy dźwignię pchnąć do przodu aby auto "samo" jechało, można dźwignią zwiększać lub zmniejszać prędkość, w momencie użycia sprzęgła lub hamulca tempomat wychodzi z pracy, można przy użyciu przycisku na dźwigni wrócić do ustawionej prędkości o ile ma się odp. bieg


    możesz pobrać instrukcję do cromy z zakładki dowload i zapoznać się z autkiem
    Ostatnio edytowane przez jaro190 ; 13-08-2017 o 23:08

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2017
    Skąd
    Nowy Sacz
    Postów
    20
    Auto
    Fiat Croma 1.8 lpg
    Rocznik
    2008
    Bardzo Ci dziękuje, a jak teraz usunąć świecący znak check engine?? i czy szyby mam opuszczać na włączonym silniku, czy na przekręconym kluczyku tylko?

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    460
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Check engin nie usuniesz. Pewnie masz jakas usterke. Trzeba pod kompa podlaczyc i zobacz o co chodzi.
    Szyby bez znaczenia czy zaplon czy silnik zapalony.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2017
    Skąd
    Nowy Sacz
    Postów
    20
    Auto
    Fiat Croma 1.8 lpg
    Rocznik
    2008
    Kurde ale ten check engine wyskoczył w momencie jak bawiłem się tempomatem w trakcie jazdy.....mogłem sam coś namieszac??

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    460
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Nie wiem. Trzeba sprawdzic o co chodzi. Bez kompa niestety lipa

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2017
    Skąd
    Nowy Sacz
    Postów
    20
    Auto
    Fiat Croma 1.8 lpg
    Rocznik
    2008
    oki, dzięki


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Prośba o pomoc
    Napisany przez mate_121 na forum Croma
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 11-07-2015, 10:33
  2. prośba o pomoc
    Napisany przez seth na forum Małopolskie
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 27-01-2011, 14:08
  3. Mała pomoc
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 01-05-2009, 23:18
  4. Pomoc
    Napisany przez kropka na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 15-04-2009, 20:09

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl