Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy ... 567
Posty od 91 do 104 z 104
Like Tree9lubi to!

Temat: Problemy z odpaleniem Cromy  

  1. #91
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    59
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    Ja miałem podobnie u siebie poczyscilelem wszystkie złącza przy aku dobrze poskrecalem i jak narazie ponad rok spokoju
    maxec72 lubi to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 wrzesień 2016
    Skąd
    Lusówko
    Wiek
    51
    Postów
    7
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet
    Rocznik
    2005
    Przepraszam, że po długiej przerwie ale faktycznie, tak jak szanowni forumowicze pisali, pomogło sprawdzenie kabla masy do aku. Końcówkę trzeba było wymienić i hulał. Do czasu. Bowiem znów od 2-3 tygodni, po pół roku spokoju, potrafi zgasnąć jakby nagle prąd mu odcięli albo w trakcie jazdy, z szarpnięciem pojawia się znany już komunikat "exspressive radiator", względnie gaśnie na moment elektryka, Kromka jedzie dalej, by za chwilę się włączyć. W sumie jakieś 4-5 razy w ciągu ostatnich 2 tygodni. A zaczęło się od przerywania radia bądź nagrzewania kabiny (takie chwilowe ucięcia, przerwy) gdy były razem włączone, co nie miało wpływu na jazdę. A i zauważyłem, że związane to było z nadejściem ostatnich mrozów. Nie mam garażu - auto stoi na podjeździe.

  4. #93
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    245
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    Znajomy miał identycznie w swoim 1.9 cdti. Auto z niewiadomych przyczyn traciło elektrykę raz na jakiś czas, przy czym silnik pracował dalej.
    Skończyło się wymianą alternatora (spalił się)

  5. #94
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Może mały off top ale exspressive radiator u mnie skończyło się na wymianie sterownika silnika. Bo przy niskich temp nie odpalał.

  6. #95
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 wrzesień 2016
    Skąd
    Lusówko
    Wiek
    51
    Postów
    7
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał zaviaseq Zobacz post
    Znajomy miał identycznie w swoim 1.9 cdti. Auto z niewiadomych przyczyn traciło elektrykę raz na jakiś czas, przy czym silnik pracował dalej.
    Skończyło się wymianą alternatora (spalił się)
    No właśnie pisałem o tym wcześniej, że altka miałem wymienionego w czerwcu ub. r. czyli - wówczas - 3 miesiące wcześniej. A ewentualnie aku? Mam go od grudnia 2014 (Varta, 74 Ah).

  7. #96
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    podjedz do sklepu z akumulatorami, niech podłączy miernik i sprawdzi.
    może na alternatorze jest problem z luźnym przewodem i daje za mały prąd do akumulatora.
    maxec72 lubi to.
    Pozdrawiam


  8. #97
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał sokluk Zobacz post
    Za pomocą przekaźnika wpinam w szereg rezystor 20 kilo ohm z czujnikiem temperatury na czas pracy rozrusznika. Czas rozruchu wyraźnie się skrócił. Nie ma żadnych błędów. Możesz spróbować odłączyć czujnik i zobaczyć jak wtedy odpala, ale wyskoczy błąd i włączą się wentylatory.
    cześć
    a pamiętasz z kąt brałeś sygnał do sterowania przekaźnikiem?

    ja myślałem o tym żeby powrócic z dawkami do standardowych jak gaśnie kontrolka ładowania
    Pozdrawiam


  9. #98
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 wrzesień 2016
    Skąd
    Lusówko
    Wiek
    51
    Postów
    7
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet
    Rocznik
    2005
    Ciąg dalszy perypetii. Aku sprawdzone, masa też, kable też, wszystko skręcone, poczyszczone, przetarte. Prąd idzie. Odpalam dziś jadę 10 km, tankuję, wkladam kluczyk, przekręcam i ... czarno. NIC. Ani chu chu reakcji. Żadnej lampki, nic. Całkowite zdechnięcie, co ciekawe - przy zatrzymaniu stanu wyświetlacza, oleju, paliwa itp. Kręcenie nic nie dało, żadnej reakcji. Jedynie co, to trzaśnięcie drzwiami zresetowało wyświetlacz. Telefon, sąsiad, mierzenie - prąd jest w aku, idzie na przewody. W końcu rozkręcamy bezpieczniki przy aku. Poprzekładaliśmy - odpalił, ale za chwilę zgasł choć już "na kolorowo" czyli ożył. Ostatecznie po 40 min normalnie odpalił i dojechałem do chaty. Na chwilę obecną - prawdopodobnie coś w skrzynce (bezpieczniki, przekaźniki) - cholera wie. Mówi to może coś Kolegom?

  10. #99
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Skoro tak to rozbierz skrzynkę bezpieczników ( rób zdjęcia jak są bezpieczniki itp żebyś miał dokumentacje jak złożyć) wyczyść przesmaruj. Polecam benzynę ekstrakcyjną i preparat do styków. Są tez preparaty właśnie takie do konserwacji elektroniki gdzieś widziałem. Może to pomoże.
    maxec72 lubi to.

  11. #100
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 wrzesień 2016
    Skąd
    Lusówko
    Wiek
    51
    Postów
    7
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet
    Rocznik
    2005
    Skrzynkę rozbierze mi elektryk dopiero w przyszłym tygodniu. Ale co ciekawe - zauważyłem dziwną rzecz. Otóż jeszcze raz prześledziłem Wasze wypowiedzi i podłączyłem prostownik do aku. I co widzę? Aku ma jakieś 1/5 doładowania. Prawie pustak. Po 5 godzinnym ładowaniu jest jakieś 70%. Wsiadam, odpalam. Hula bez problemu. I tak przez 3-4 dni. A potem to samo - problemy, aku rozładowany, 4 godz. na prostowniku - parę dni spokoju. W tym czasie, bez ładowania trasa dwa razy po 80 km bez problemu. Jeździ bez ładowania do teraz. Ale zobaczymy...

  12. #101
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    podjedz do jakiegoś sklepu z akumulatorami lub do warsztatu, żeby Ci auto pod tester podłączyli. To ćwiczenie pokaże czy przypadkiem nie siada Ci akumulator/ alternator lub czy nie masz w aucie jakiegoś złodzieja prądu i prądu co kilka dni brakuje.
    maxec72 lubi to.
    Pozdrawiam


  13. #102
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Poszukaj na youtubie jak sprawdzić gdzie ucieka prąd i jak zmierzyć napięcie ładowania troche rozwiąze problem
    maxec72 lubi to.

  14. #103
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    250
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Pytanie z ciekawości - czy mamy na forum jakiegoś miłośnika car audio, który miałby zamontowany kondensator 1F lub więcej?
    Pytam bo moje auto też pali tak jak większość multijetów. Akumulator ma 2 lata. Alternator jest niecały rok po regeneracji.
    Dawno temu, jeszcze za "kawalerki", w pewnym aucie montaż kondensatora rozwiązał problem z brakiem prądu dla wzmacniaczy, a przy okazji ZNACZĄCO poprawił rozruch, który w tamtym aucie też był kiepski.


    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  15. #104
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    245
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    Podłącz zwykły multimetr do klem i odczytaj najniższe napięcie jakie wskaże podczas kręcenia rozrusznikiem


 
Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy ... 567

Podobne tematy

  1. Punto 1.2 problemy z odpaleniem
    Napisany przez gawęda na forum Punto
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 06-07-2017, 15:37
  2. Problemy z odpaleniem na ciepłym silniku
    Napisany przez BartekBravo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-01-2015, 21:07
  3. problemy z odpaleniem
    Napisany przez megoscooter na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 06-03-2014, 21:00
  4. Problemy z odpaleniem, brak pomysłów 1.2 16V
    Napisany przez Robkoo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 24-12-2013, 11:07
  5. problemy z odpaleniem samochodu
    Napisany przez dzawien na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-08-2013, 16:40

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

excess radiat fiat croma

croma mala dawka paliwa

Opel czujnik temperatury powietrza dolotowego fiat croma gdzie jest

foat croma ciezko odpala w sloncu

co to za przycis w fiatcroma przy siedzeniu kierowcy w podlodze

Excess radiant fluid temparature

croma nie chce odpalic

fiat croma problem z odpaleniem

fiat croma problemy

excess radiat fluid temper fiat croma

croma masa powietrza zasysanego a oczekiwana

croma fluid temperature fuel

fiat croma slaby akumulatot zbyt wysoko temperatura

croma fluid temp

problem z odpalaniem croma

fiat croma problem z odpalaniem

https:fiatklubpolska.plcroma-446problemy-z-odpaleniem-cromy-28477

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl