Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    23 lipiec 2013
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    217
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8v 120 kM@150 manual
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał bzykol Zobacz post
    Jak kiedyś rozbierzesz cały kolektor dolotowy to się dopiero przestraszysz :-) tam będzie dopiero syf. To jest efektem egru i małej dynamiki jazdy. mozliwe, ze odmulisz go dopiero jak to wyczyscisz ręcznie.
    A tak teoretycznie przy programowym wyłączeniu EGR to wszystko sie samo oczyści, czy trzeba tez to wyczyścić, zanim zaślepi się EGR? A co z overboostem, przepustnica, kolektorem - tez się samo oczyści?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2013
    Skąd
    lodzkie
    Postów
    27
    Auto
    Bravo Tjet 1.4 150 koni
    Rocznik
    2008
    co do problemów z odpalaniem zauważyłem że podczas kręcenia silnik łapie na chwile ale dopiero po ok 5 sek odpala, gdy świece grzeja zawsze odpala od 1 strzala przy cieplejszych dniach gdy nie uruchamiane sa świece jest problem ;/

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    albo egr się nie domyka albo ciśnienie na cylindrach...

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2013
    Skąd
    lodzkie
    Postów
    27
    Auto
    Bravo Tjet 1.4 150 koni
    Rocznik
    2008
    wyjmowałem egr wyczysciłem i wydaje mi sie ze ładnie płynnie chodzi podczas jazdy pracuje chyba prawidłowo tzn rośnie skokowo do ok 40% i ostro spada, na postoju szybko wzrost ale pozniej powoli opada ??

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    sprawdź w jakiej pozycji jest przy dopalaniu ciepłego silnika - jak się on zachowuje

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2013
    Skąd
    kraków
    Wiek
    39
    Postów
    24
    Auto
    fiat croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    U mnie problem z odpalaniem zniknął po naprawie (konkretnie zablokowaniu) klap wirowych i wyczyszczeniu kolektora, przy okazji wymieniony czujnik doładowania bo pojawiał się problem braku mocy.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2013
    Skąd
    lodzkie
    Postów
    27
    Auto
    Bravo Tjet 1.4 150 koni
    Rocznik
    2008
    przy odpalaniu pokazuje płaska linie 4% otwarcia egr pozniej moge wrzucic zrzut z wykresem, nie posiadam klap a na brak mocy nie moge narzekac oczywiscie jak na 120 koni tylko to odpalanie;/


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Problemy z odpalaniem na zimnym silniku
    Napisany przez jarek1976 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 08-02-2013, 16:39
  2. [silnik] 1,2 8v nie ma mocy, problemy z odpalaniem
    Napisany przez kaszub76 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 18-11-2011, 10:25
  3. [silnik] problemy z odpalaniem - Marea 1.9 JTD
    Napisany przez mikeangelo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 30-09-2011, 15:48
  4. FIAT PUNTO 1.9 D -problemy z wolnymi obrotami i odpalaniem.
    Napisany przez olo_mistrzu na forum Punto II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-02-2010, 21:12
  5. Problemy z odpalaniem
    Napisany przez Kerkion na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-09-2009, 13:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

problem z odpaleniem croma 2005

zimny ma problem z odpalaniem croma 2005

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl