Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 41 z 41
Like Tree1lubi to!

Temat: Problem z klima ....  

  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2014
    Skąd
    Wielkopolska
    Postów
    49
    Auto
    Croma 1.9 Mulijet
    Rocznik
    12.2008
    Czujnik emisji zanieczyszczeń wyczyszczony - jednak błąd nadal wywala nie mogę go usunąć wiec pozostaje wymiana na nowy co też jest problemem bo nigdzie nie mogę go dostać. Zapewne nie obędzie się bez wizyty w salonie fiata. Jednak wracając do mojego problemu - po wyczyszczeniu czujnika klimatyzacja działa prawidłowo chłodzi i grzeje do odpowiedniej temperatury ale jedynie w przypadku aktywacji funkcji automatycznej "AUTO". Po zmianie na ręczne sterowanie np tylko nawiewem na wyloty środkowe i boczne zaczyna wiać ciepłe powietrze. Tak wiec teraz jestem na etapie poszukiwań czujnika - oczywiście chciałbym nowy. Znalazłem w instrukcji obsługi cromy taką informacje: "Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa......System zintegrowany jest także z czujnikiem zanieczyszczeń AQS (Air Quality System) stopniowo włącza automatycznie recyrkulację powietrza wewnętrznego, aby uniknąć przedostania się do kabiny zanieczyszczonego powietrza zewnętrznego podczas jazdy w mieście, w kolumnie i w tunelu.". Wiec miejmy nadzieje ze idziemy dobrym tropem.............. Jak ktoś zna jakiś sklep online gdzie mógłbym zamówić taki czujnik proszę o info.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    52
    Postów
    279
    Auto
    Fiat Croma 1,9 120 KM manual DPF Punto Evo 1,4
    Rocznik
    2005/2011

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    165
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Czyli czujnik praktycznie ma coś wspólnego mimo że teortycznie nicToria z prkatyką często się rozjeżdża - jak to było w kawale gdy Jasiu miał odpowiedzieć Pani na lekcji jaka jest różnica między teoretycznie a praktycznie
    Jasiu poszedł do Taty z tym pytaniem a Tata do niego że ma iśc spytać się siostry, brata i Mamy czy oddali by się obcej osobie za milion złotych, Jasiu poszedł popytał i po głębszych przemyśleniach cała trójka stwierdziła że by się oddali, a Tata do JasiaL
    widzisz Jasiu teoretycznie mamy 3 miliony praktycznie 2 kurwy i pedała w chacie

    To tak na marginesiemała opowiastka

    Pozdr
    CzarnyGD lubi to.

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2014
    Skąd
    Wielkopolska
    Postów
    49
    Auto
    Croma 1.9 Mulijet
    Rocznik
    12.2008
    Jak wymienię to się okaże czy ma jednak coś wspólnego czy nie. Oby to było to bo juz nie mam pomysłu. Odnośnie dostępności czujnika w serwisie nie mają wogole brak jego dostępności nawet gdyby chcieli ściągnąć. Cena 290 zł za nowy. Zamówiłem używkę na allegro. Jak będę wiedział coś więcej dam znać. A kabel do pełnej diagnostyki chyba sobie sprawie pod choinkę u viakena zestaw kosztuje 117 zł plus przesyłka.

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2014
    Skąd
    Wielkopolska
    Postów
    49
    Auto
    Croma 1.9 Mulijet
    Rocznik
    12.2008
    Patrzyłem na stronie viakena odnośnie kabla do pełnej diagnostyki mojej Cromki. Czy taki zestaw będzie w pełni działał i będę miał dostęp do wszystkiego?
    Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji
    Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji

    czym się różnią te adaptery typ1, typ2 czy typ3??

    Bo jeśli mam zwykły kabel ODBII- służy mi jedynie do diagnostyki silnika, i kupie tylko ten adapter to nie będzie to działało tak jak powinno ??

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    52
    Postów
    279
    Auto
    Fiat Croma 1,9 120 KM manual DPF Punto Evo 1,4
    Rocznik
    2005/2011
    Tutaj masz wszystko wyjaśnione:
    Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2014
    Skąd
    Wielkopolska
    Postów
    49
    Auto
    Croma 1.9 Mulijet
    Rocznik
    12.2008
    Czujnik wymieniony. Błąd usunięty. Nie miałem okazji dalej gdzieś jechać żeby sprawdzić działanie klimatyzacji. Jak tylko sprawdzę podzielę się uwagami.

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2014
    Skąd
    Wielkopolska
    Postów
    49
    Auto
    Croma 1.9 Mulijet
    Rocznik
    12.2008
    Witam. Po wymianie czujnika i ostatniej trasie 250 km wydaje mi się iż temperatura działa poprawnie. Chodzenie działa. Konkretne sprawdzenie będzie latem gdzie temperatura w aucie będzie dużo na plusie wtedy zobaczę jak będzie. Mam nadzieje ze problem będzie naprawiony. Dzięki wszystkim za pomoc.

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2015
    Skąd
    Łódź
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Ktoś wie co może być przyczyną niemożności włączenia klimatronika? Przycisk nie reaguje na wciskanie... Jeszcze jakiś czas temu pomagało ponowne uruchomienie silnika, a teraz nie reaguje w ogóle. Bezpiecznik? Zawór ciśnienia? Jak się jeszcze niedawno uruchamiała to chłodziła dobrze, więc układ jest raczej szczelny. Problem chyba w elektryczne... Ktoś miał taki problem?

    Wysłane z Z3

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Rembridge
    Wiek
    47
    Postów
    258
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut.
    Rocznik
    2010
    Witam! Piszę w tym wątku bo nie chcę zakładać nowego a ten jest pokrewny tematycznie bo chodzi o klime. Chcę (a raczej muszę) wymienić sprężarkę klimatyzacji. Znalazłem regenerowane w przyzwoitej cenie ale. Sprzedający zadał pytanie czy mam teraz Sandena czy Delphi? Nie mam możliwości zerknięcia pod rydwan (jestem poza MSD) więc postanowiłem odwołać się do Waszego doświadczenia. I tu miejsce na pytania:
    1. Czy jest jakaś zdecydowana różnica w sprężarkach Sandena i Delphi, która determinuje montaż czy można stosować je zamiennie bez problemu?
    2. Czy w Fiatach na pierwszym montażu były Delphi czy także w Cassino mieszali?
    3. Jakie macie w swoich rydwanach?
    Pozdrawiam

  12. #41
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2016
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    32
    Postów
    27
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    W kwestii sprężarki klimatyzacji - powiem szczerze, że nie wiem którą miałem wymienianą (podobno oryginalne mają problem z uszczelniaczami). Natomiast miałem wymienianą na zregenerowaną w okolicy kwietnia. Pojeździłem 3 miesiące i zregenerowane uszczelniacze w zregenerowanej sprężarce szlag trafił. Akurat widziałem obrzyganą sprężarkę. Potem czekałem 1,5 tygodnia na regenerację zregenerowanej sprężarki. Dodam, że jeżdżę w pełnym automacie klimatronika. Wniosek, którym chciałem się podzielić, jest taki, że zaryzykowałbym dzisiaj z oryginalną sprężarką z demontażu, za 200 PLN niż regenerowaną za 600 PLN.


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. klima
    Napisany przez AndrzejSTN na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-06-2014, 21:46
  2. Stilo klima manualna problem
    Napisany przez manolo1978 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-05-2014, 00:10
  3. GP 2006 1.4 8V - klima dwustrefowa - problem z nawiewem
    Napisany przez matijaw na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 05-09-2013, 14:07
  4. problem z klima stilo 1.9 klimatronik
    Napisany przez chudkacz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-07-2013, 10:04
  5. Croma 1,9 120 km problem z klima
    Napisany przez ressin na forum Croma
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 25-06-2013, 19:17

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu