Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2013
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    33
    Postów
    1
    Auto
    fiat croma 1.9 mj
    Rocznik
    2007

    problem powyżej 2 tyś obrotów

    Witam.
    Wczoraj odebrałem moją crome od miechanika miała wymieniany rozrząd i zawór egr(po wyczyszczeniu dalej pokazywał błąd) powyżej 2 tyś obrotów szarpie samochodem, traci moc i tak co kilka sekund powtarza się. Na biegu jałowym tego nie ma.
    Proszę o pomoc.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    23 grudzień 2011
    Skąd
    Mysłowice
    Postów
    101
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2006.09.21
    EGR do wymiany. Podobne objawy miałem rok temu, wymieniłem egr i wszystko wporządku.. Aby sprawdzić egr, to odkręć go i w miejsce egru przykręć zaślepkę z cienkiej baszki gr0,5mm iuruchom silnik i przejedź się dla sprawdzenia, na desce zapali się kontrolka chek silnika ale możesz simiało zrobić próbną jazdę, jak objawy znikną to masz już odpowiedź co jest zepsute.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2013
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    33
    Postów
    7
    Auto
    fiat croma 1.9 multijet
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał bozydar84 Zobacz post
    Witam.
    Wczoraj odebrałem moją crome od miechanika miała wymieniany rozrząd i zawór egr(po wyczyszczeniu dalej pokazywał błąd) powyżej 2 tyś obrotów szarpie samochodem, traci moc i tak co kilka sekund powtarza się. Na biegu jałowym tego nie ma.
    Proszę o pomoc.
    Problem wtym, że egr był właśnie wymieniany bo nie szło go wyczyścić i wyskakiwał błąd. Teraz nie ma błędu a samochód zachowuje się bardzo dziwnie.

  5. #4
    TOD
    TOD jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2013
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    fiat bravo 1.9 multijet 150km
    Rocznik
    2010
    Witam.
    Jeżeli nie ma błędów w komputerze to może być siłownik/zawór(dokładnej nazwy nie pamiętam koszt ok 200zł) sterujący turbosprężarką lub źle ustawiony początkowy kąt na łopatkach turbosprężarki (w turbinie jest od tego śruba ale trzeba uważać -ruszać po 1/4 obrotu i na kompie sprawdzać ciśnienie) ale wtedy jest jedno szarpnięcie w trakcie przyśpieszania.

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Na początek podłącz się do komputera, gdyż to może być wszystko.
    Samochód przełącza się w tryb awaryjny.
    Problem może leżeć,
    W źle ustawionym rozrządzie,
    EGR,
    overbooscie,
    Pompie wtryskowej,
    i tak dalej ....

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2013
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    33
    Postów
    7
    Auto
    fiat croma 1.9 multijet
    Rocznik
    2007
    dziwne jest to, że do wymiany było wszystko dobrze teraz dopiero takie cyrki zaczynają się dziać. Będę dobrej myśli, że to coś z egr i trzeba tylko dokręcić jakąś śrubę ;/

  8. #7
    TOD
    TOD jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2013
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    fiat bravo 1.9 multijet 150km
    Rocznik
    2010
    Sprawdzałeś filtr paliwa?

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2013
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    33
    Postów
    7
    Auto
    fiat croma 1.9 multijet
    Rocznik
    2007
    wymienialem go dwa tygodnie temu ale tankowalem raz na kiepskiej stacji; / mi się wydaje, ze to będzie cos z powietrzem bo słychać dziwne świsty

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    23 grudzień 2011
    Skąd
    Mysłowice
    Postów
    101
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2006.09.21
    Czy zamontowałaeś orygnalny EGR PIERBURG a nie chinszczyzne. Sprawdź jak wcześniej opisałem z tą zaślepką, to jest bardzo prosta robota: odłącz wtyczkę i odkręć 4 śruby.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2013
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    33
    Postów
    7
    Auto
    fiat croma 1.9 multijet
    Rocznik
    2007
    Dziękuję za pomoc, nowy egr wysłany na reklamacje, niestety nie sprawdził się ;/

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    23 grudzień 2011
    Skąd
    Mysłowice
    Postów
    101
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2006.09.21
    W miarę możliwości staraj się na przyszłość kupować i montować części oryginalne i nieużywane, a autko będzie Ci służyć długo i bez problemów jak moje.Pozdrawiam


 

Podobne tematy

  1. Chrobotanie, kołatanie przy schodzeniu z obrotów - problem
    Napisany przez Paolo na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 22-04-2016, 12:30
  2. Fiat Ducato 3,0 nie wrkęca sie powyżej 3500 obrotów , błąd P0235
    Napisany przez krzysztofzg na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 01-10-2014, 20:32
  3. Fiat Freemont powyżej oczekiwań
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-07-2011, 12:30
  4. Drgania powyżej 80km/h - nie opony
    Napisany przez aramis1981 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post: 30-11-2009, 15:26
  5. [silnik] Ciężko odpala i gaśnie powyżej 3000 obrotów
    Napisany przez keczupdt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 28-01-2009, 22:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 2007 1.9 jtd traci moc

fiat croma obroty

fiat bravo gasnie powyzej 2tys obrotow 1.9jtd

fiat croma2.2 obroty

fiat croma 1.9 150km tracenie mocy i szarpanie

fiat croma tryb awaryjny objawy

croma szarpie

auto przy 2000 tys obrotow traci moc

wtyczka od egr w fiacie croma

fiat croma problem z egr

fiat croma traci moc na 5 biegu

croma stracila moc

silnik gasnie powyzej 2 tys obrotow fiat bravo 2007 jtd

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl