Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    30 styczeń 2013
    Skąd
    Kraków
    Postów
    161
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006

    Poprawiane fabrycznie aluminiowe kolektory Pierburga?

    Witam koledzy.

    Czy wiadomo wam coś na temat tego żeby aluminiowe kolektory Pierburga były poprawiane fabrycznie?

    Myślałem że tylko te plastikowe były poprawiane.

    Tymczasem na Allegro mogę znaleźć co najmniej kilka takich NOWYCH kolektorów z informacją jakoby były fabrycznie usprawniane

    KOLEKTOR SSĄCY OPEL VECTRA SIGNUM 1.9 CDTI 150KM (3022427610) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

    Kolektor fabrycznie poprawiony ze zmodyfikowanymi
    łożyskami klap wirowych oraz cięgnem sterowania
    KOLEKTOR SSĄCY OPEL VECTRA C SIGNUM SAAB 9-3 CDTI (3012182697) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

    KOLEKTORY POSIADAJĄ FABRYCZNIE ZMODYFIKOWANE I WZMOCNIONE OSIE KLAP WIROWYCH.
    Ściema czy nie?

    Gość mi napisał:

    była poprawka, został zastosowany mocniejszy materiał, około 2007r nawet w Niemczech wymieniali to na gwarancji w ASO OPE
    Ostatnio edytowane przez mugsy ; 17-02-2013 o 20:10



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    131
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM
    Rocznik
    2011
    Ja jestem po regeneracji u tego gościa Regeneracja kolektorów dolotowych CDTI, JTD, TID
    Na forum Silniki diesla - CDTI - Vectra Klub Polska masz wszystko opisane, niby te poprawione tez z czasem spadają
    A tak wyglądał kolektor po rozkręceniu
    ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    31
    Postów
    117
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Hej Witam,
    Odgrzewam trochę temat.
    Czy ktoś może polecić mechanika z okolic Trójmiasta, który zająłby się klapami wirowymi w silniku 1.9jtd 16v?

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2014
    Skąd
    Pomorskie
    Postów
    8
    Auto
    Croma 2.4 jtd
    Rocznik
    2007
    Witam . Dowiadywałem się gdzie by tu u nas zrobić porządek z klapami , polecono mi zakład na Rotmance Le Car . Dzwoniłem do nich , ale odstraszyła mnie cena , pan przez telefon powiedział , że to dużo roboty jest i będzie kosztowało 1000 zł .

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    31
    Postów
    117
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał ganzer Zobacz post
    Witam . Dowiadywałem się gdzie by tu u nas zrobić porządek z klapami , polecono mi zakład na Rotmance Le Car . Dzwoniłem do nich , ale odstraszyła mnie cena , pan przez telefon powiedział , że to dużo roboty jest i będzie kosztowało 1000 zł .
    Też już tam trafiłem i dostałem tą samą cenę. Tak więc szukam dalej)

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    23 lipiec 2013
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    128
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8v 120 kM@150 manual
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał CzarnyGD Zobacz post
    Też już tam trafiłem i dostałem tą samą cenę. Tak więc szukam dalej)
    Le car ceni się, bo specjalizują się w Alfie :-) Klient bogatszy, to i zapłaci więcej za usługi.
    Ostatnio w radio leci reklama Electric service z Rumi (usuwanie dpf, chiptuning). Może oni to robią albo wiedzą, kto to robi. Electric Service - naprawa elektroniki Twojego auta Na forach wychwalali też Fiat Club z Pruszcza Kontakt Może tam pomogą albo wskażą odpowiednią osobę.
    Jakbyście znaleźli coś w okolicy, to dajcie znać na forum, będzie na przyszłość.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    131
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM
    Rocznik
    2011
    Dla użytkowników aut z problemem kolektora rejon Trójmiasta a dokładnie z okolic Gdyni proponuje warsztat (w Chyloni przy OPEC-u) który doszedł do wprawy z zamianą kolektorów ..:: Pepe Serwis :: mechanika pojazdowa, warsztat samochodowy, naprawa pojazdów
    Kolektor regenerowany u Regeneracja kolektorów dolotowych CDTI, JTD, TID
    Koszt 3 lata temu regeneracja 740 + warsztat podmiana 250 (miałem 2 kolektor auto nie blokowało warsztatu a i tak 1 dzień roboty)

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    31
    Postów
    117
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Ok dzięki, podzwonię trochę i popytam.
    Ale widzę, że wracam do starej dobrej dyskusji:
    #usuwać całkowicie i wyprogramowywać
    #zmodyfikować cięgno i dalej korzystać.

    Jakie jest wasze zdanie?

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    45
    Postów
    167
    Auto
    Fiat Croma 1,9 16V 150KM DPF Emotion
    Rocznik
    10.2007
    #usuwać całkowicie i wyprogramowywać

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2015
    Skąd
    krakow
    Wiek
    24
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    03.2007
    Pod względem jakości wykonania to porządnie regenerują kolektory ssące w firmie Bincar -www.kolektoryssace.pl. W ogóle jest z nimi łatwy i szybki kontakt. Nie trzeba długo czekać na odesłanie gotowych kolektorów.

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    35
    Postów
    317
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Reklama dźwignią handlu?

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    31
    Postów
    117
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Chciałem troszeczkę odkurzyć temat.
    Wiosna ostro nadciąga, więc postanowiłem zając się kolektorem dolotowym i klapami wirowymi. Decyzja zapadła, iż klapy usunę, otwory zaślepię a na koniec jeszcze wyprogramuję. Dużo roboty, więc na razie szukam weekendu w który będę mógł to zrobić.

    Póki co, chcę się zająć układem EGR. Sam zawór mam zaślepiony i wyprogramowany, ale bebechy układu ciągle ze sobę pod maską wożę.

    Plan jest taki, że usunę chłodnicę spalin, łącznie z rurka od kolektora wylotowego i rurką do EGR. Węże wejścia i wyjścia do chłodnicy połącze ze sobą.
    EGR.jpg

    Otwory w kolektorze wylotowym i w kolektorze dolotowym (teraz mam tam wstawioną cienką blaszkę) zaślepię czymś takim:
    42/2 Zestaw zaślepka EGR FIAT ALFA JTDM 1.9 2.4 (4994874479) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

    Przy okazji zajrzę do środka kolektora dolotowego i ocenię ile mnie roboty będzie czekać z czyszczeniem.

    Niewiadome:
    1. Co będzie jak odłącze EGR od wtyczki? Teoretycznie mam go wyprogramowanego, więc nie powinien płakać.
    2. Jakie są średnice węży od chłodzenia? Sprawdzę to przed robotą, żeby kupić zaciski i złączke.

    Czy ktoś z Was na coś takiego już się porywał? Jakieś sugestie?

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    35
    Postów
    317
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Czy to na pewno chłodnica spalin? Jak dla mnie podgrzewacz wody spalinami. Ja ostatnio usunąłem wszystko to o czym piszesz w moim przypadku trwało to dwa dni raczej mało komfortowa praca bardzo dużo trzeba rozebrać. Nie wiem jak jest w 1,9 ale w 2,4 z całym kolektorem aluminiowym w którym są klapy wirowe trzeba dużo rozkręcić żeby mieć możliwość go wyjąć. Bardzo możliwe że w przypadku nowszego kolektora gdzie klapy wirowe są w oddzielnej obudowie sytuacja jest prostsza bo lepiej zdjąć jest całość ze szpilek po kawałku. Na czyszczenie kolektora najlepsza jest myjnia ręczna maja tam takie środki że po kilku minutach kolelktor błyszczy.

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    32
    Postów
    207
    Auto
    Croma 2.4 Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał CzarnyGD Zobacz post
    1. Co będzie jak odłącze EGR od wtyczki? Teoretycznie mam go wyprogramowanego, więc nie powinien płakać
    odepnij przewód i przejedz kilkaset kilometrów, tylko w ten sposób się przekonasz.

    u mnie EGR działa. co jakiś czas wyjmuje do czyszczenia. nie planuję zaślepiać ani wyłączać. klapy są na miejscu i jak na razie działają. chętnie rozebrałbym kolektor i go wyczyścił, niestety brak mi na to czasu.
    Pozdrawiam



 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 08-01-2013, 00:12
  2. [koła] Felgi aluminiowe 17"
    Napisany przez impelczyk na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-07-2011, 08:13
  3. Zdjęcie nowego Bravo z przyciemnionymi fabrycznie szybami
    Napisany przez laxton na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-01-2011, 19:20
  4. [car-audio] gdzie fabrycznie montuje się zmieniarkę w maryśc
    Napisany przez Tom Hagen na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 02-12-2009, 11:08
  5. Felgi Aluminiowe
    Napisany przez Rafaell na forum Punto
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 20-10-2009, 19:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kolektor dolotowy vectra c

regeneracja kolektorów ssących opel

cięgno klap wirowych w kolektorze dolotowym

regeneracja kolektorów ssących

kolektor pierburg

regeneracja kolektora ssącego opel

www.kolektorycdti.pl

klapy kolektor ssący opel vectra c 1.9 cdti 150km

regeneracja kolektora ssącego vectra ckolektorycdtiregeneracja klap wirowych opelkolektor ssący vectra cciegno klap wirowych opel vectra c kolektor dolotowy opel vectra ckolektor ssący pierburgcięgno klap wirowychkolektor vectra c 1.9 cdtikolektor dolotowy vectra c 1.9 cdticiegno klap wirowychkolektor ssacy pireburgkolektor ssący opel regeneracjakolektory ssace regeneracjakolektor ssący regeneracjawww.kolektoty cdti.plregeneracja kolektorów ssących vectra c 1.9cdti

Tagi dla tego tematu