Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Wiek
    43
    Postów
    152
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 km

    Pierwszy problem z DPF

    Witam....

    pochawliłem się że nie mam problemów z dpf........ i tak było do wczoraj

    zbiegły sie 2 usterki, pękł wąż dporowadzający powietrze do kolektora, zaczęło świstać i gwizdać.. niestety chyba w tym samym czasie chciał się wyplać DPF no i kupa bo mocy było mało kręciło się tylko z gwizdanie do 2200 obrotów i mało mocy było.

    dziś po maprawieniu węża moc jest.... ale tylko prze kilka kilometrów potem wywala CHECK i mocy brak

    błąd 1206 filtr zapchany....

    wyjechałem, przegoniłem ponad 40 kilometrów i dupa nie chce się wypalić.. w FES pokazuje 88,5 % zapchania

    czy teraz ratuje mnie awaryjne wypalanie??



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A w fes nie da się wymusić wypalania?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2008
    Skąd
    Białystok-Bruksela
    Postów
    106
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2009
    Tak Fesem da się wymusić wypalanie na postoju
    Bravo 1.9 M-Jet 16V
    byly:
    Croma 1.9M-Jet 16V
    Marea Weekend 1.9JTD 110SX
    Marea Weekend 2.4JTD 130 ELX

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Wiek
    43
    Postów
    152
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 km
    OK
    Znalazłem , wypaliłem wypalił się do 39%, troszkę mało, bo przy narmalnych wypalniach podczas jazdy wypalał się do około 18%, ale może przy następnym na trasie zejdzie do mniejszej wartości
    ps.jpg

    tak wygląda to po wypaleniu i przejachaniu ok 15km

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    46
    Postów
    174
    Auto
    FIAT CROMA 1.9JTDM 150KM 2008 automat
    Rocznik
    30.04.2008
    Bardziej należy się martwić wskazaniami ciśnienia w DPFie, niż procentowym zapchaniem, bo zapchanie jest zliczane, a nie mierzone.

    Warto sprawdzić (ja tak miałem i DPF szalał bo komp się gubił) silikonowy wężyk łączący króciec z DPF idący do czujnika ciśnienia.
    Ja miałem przepalony i ciśnienie uciekało.
    Nastąpił rozjazd parametrów i komp się pogubił. Nie wypalał, aż opór był taki, że auto strasznie muliło. Po wynianie wężyka wyjąłem DPF, wypłukałem czterochloroetylenem pod ciśnieniem i wszystko hula od 2 lat.


 

Podobne tematy

  1. Pierwszy temat - test ;)
    Napisany przez miszko na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post: 12-11-2013, 06:11
  2. pierwszy podkarpacki zlot pand
    Napisany przez ciril na forum Podkarpackie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 02-10-2011, 20:07
  3. Pierwszy..
    Napisany przez czacha na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post: 02-01-2011, 15:32
  4. Pierwszy 1000
    Napisany przez gorbash66 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 11-09-2009, 10:09
  5. [ukł. hamulcowy] MAREA coś z hamulcami - pierwszy blokuje ty
    Napisany przez BadSpider na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 19-03-2009, 07:53

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

problem z dpf croma 2009

fes wypalanie dpf

fiat croma dpf problem

problem z dpf fiat 1.9

zapchany dpf croma

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl