Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 37 z 37
  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2016
    Skąd
    Wrocek
    Postów
    26
    Auto
    Croma
    Rocznik
    2006
    Moja ma 418000 z 2006



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 kwiecień 2016
    Skąd
    Łańcut
    Wiek
    27
    Postów
    55
    Auto
    Bravo 1.6 mjet 105
    Rocznik
    2009
    Wyniki powyżej 300-400 tysięcy km są najbardziej obrazowe o wytrzymałości samochodu oczywiście jeżeli właściciel może napisać jak wyglądała eksploatacja samochodu.

    Kolego jaroosmoto, jeżeli masz dostęp do historii serwisowej, daj znać jak wyglądały inwestycje w samochód w ciągu takiego przebiegu, jak wygląda stan wnętrza itp

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    23
    Postów
    441
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    ja mam w stilo blisko 300Tyś...powiem ci że w środku lepiej wygląda niż niektóre z przebiegiem "rzeczywistym(dla mało kumatych, to ironia)" 150tyś... fakt fotel kierowcy jest wygnieciony od strony wsiadania i kierownica jest strasznie wyrobiona i się strasznie błyszczy, gałka zmiany biegów się delikatnie błyszczy ale nie jest podrapana czy pozdzierana(ogólnie wygląda ładnie) lampy są trochę porysowane i brudne od środka ale i tak lepiej niż w tych 150tyś, delikatne obcierki i ryski ale lakier wygląda nadal świeżo, przełączniki wyglądaja na delikatnie użyte, poza gumkami przy kolumnie kierownicy od kierunków i wycieraczek które wyglądają masakrycznie i czas je wymienić. Jeśli chodzi o części techniczne Turbo, przepływka, czujniki doładowania,wtryski, pompa cr, sprzęgło, dwumasa, skrzynia , alternator, sprężarka klimy....to wszystko jest od nowości. Ostatnio na niekorzyść fiata i z mojej głupoty urwała się poduszka skrzyni i trzeba było wymienić wszystkie....poza tym rozrząd, filtry, oleje, płyny, jakieś rolki, koło pasowe, heble to było wymieniane na bieżąco jak się zaczęło coś sypać najlepiej było wszystko z tym związane aby mieć spokój, egr-a przy pierwszej lepszej okazji zaślepiłem i wywaliłem z ecu. Fiaciki maja słabą powłokę lakierniczą....strasznie maska jest obita od kamieni aż do gołej blachy. Ogólnie koszty normalne jeśli chodzi o taki ponad podstawowy serwis nie kształtują się na zatrważającym poziomie...
    -wymiana oleju i filtra, filtra powietrza- każdorazowo co 10Tyś przejechanych kilometrów = ~250zł + ew robota
    - rozrząd co 80tyś = dobry Kit + pompa wody i uszczelki= ~500zł + ew robota
    -wymiana paska osprzętu 6PK,2 rolek , napinacza, koła pasowego alternatora, wymiana łożyska sprężarki klimy + nabicie od nowa, koło pasowe silnika =~900zł + 350zł robota
    -tarcze + klocki + zestawy regeneracyjne, zależnie od producenta i od stylu jazdy co ~60tyś= 1000zł + ew.robota
    -zwiecha...wszystko co sobie powoli zaczyna stukać wymieniasz na bieżąco...łączniki, wachacze, końcówki, tuleje= Zawsze jeśli to tylko możliwe wymieniane było parami i zawsze albo oryginały ASO albo Najwyższej jakości zamiennik, Kosztów niestety nie ocenię dokładnie, ale mogę śmiało powiedzieć że ~400zł co 50tyś km. Amory i sprężyny od nowości i siedzą równo i wysoko(znaczy przód trochę niżej).

    Jak widzisz Croma a Stilo to bardzo podobne autka i ceny też są bardzo podobne. Tak naprawdę to czysta ekploatacja...w porównaniu do Passata B6 2.0 Tdi fiacik wypada rewelacyjnie.
    Ostatnio edytowane przez cenioormo ; 19-07-2016 o 07:58

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 kwiecień 2016
    Skąd
    Łańcut
    Wiek
    27
    Postów
    55
    Auto
    Bravo 1.6 mjet 105
    Rocznik
    2009
    Zaintrygowany jak kształtuje się stan zużycia wnętrza fiatów bravo/cromy przy dużych przebiegach, przeszukałem olx i allegro. Jak łatwo się domyśleć, na polskich stronach ciężko o egzemplarze z dużym przelotem. Włączając autoscout czy mobile.de sytuacja ulega zmianie.

    Niemniej, podrzucę jedno ogłoszenie ; Fiat Bravo 1.9MultiJet Bezwypadkowy, salon Polska oryginalny przebieg PińczĂłw • OLX.pl
    Teraz proszę spojrzeć na cenę, pomyśleć ile można zarobić ujmując ok 150 000km....ciekawe czy ten egzeplarz dobije do 500000 km w swoim życiu

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    23
    Postów
    441
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Cytat Napisał sabur Zobacz post
    Niemniej, podrzucę jedno ogłoszenie ; Fiat Bravo 1.9MultiJet Bezwypadkowy, salon Polska oryginalny przebieg PińczĂłw • OLX.pl
    Teraz proszę spojrzeć na cenę, pomyśleć ile można zarobić ujmując ok 150 000km....ciekawe czy ten egzeplarz dobije do 500000 km w swoim życiu
    Fotele wyprać, ładnie wyplakować i odpicować i z przebiegu śmiało możesz 200tyś urwać...a wartość wzrasta z 12 do 20tyś....
    Oficjalnie pewnie już nie dobije do 500K, ale nieoficjalnie to zapewne będzie miał i więcej Takie przebiegi tylko świadczą o tym jak dobre są silniki 1.9 od grupy Fiat.
    Jak widzisz cena się znikąd nie bierze, sam alfy szukam i widać jak na talerzu które autko jest odpicowane bo np. Ładnie na fotkach wygląda, rocznik dobry, przebieg relatywnie mały, Tyle że cena śmiesznie niska bo ~23/25 tyś
    a czemu takie autko, tylko w renomowanym komisie który na 100% trudni się w sprowadzaniu porządnych i pewnych aut bierze prawie 10tyś albo i więcej za to samo ??

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2016
    Skąd
    Wrocek
    Postów
    26
    Auto
    Croma
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał cenioormo Zobacz post
    Kolego jaroosmoto, jeżeli masz dostęp do historii serwisowej, daj znać jak wyglądały inwestycje w samochód w ciągu takiego przebiegu, jak wygląda stan wnętrza itp
    No cóż niech Ci odpowiedzią będzie to że jak pojechałem po zakupie auta na przegląd to facet przecierał oczy ze zdumienia i dwa razy pytał czy aby ktoś licznika nie wymienił na "podkręcony"
    Auto w środku wygląda "rewelacyjnie" i nie piszę tu tego z przymrużeniem oka - nie ma się do czego przyczepić.
    Autko sprowadzone do Polski z Włoch (z salonu fiata) przez AMICAR Wrocław z przebiegiem 67tys.
    Od początku w Polsce użytkowane przez poprzedniego (jednego) właściciela który duużo jeździł po Polsce.(srednia około 50tys rocznie)
    Wszystkie wymiany części udokumentowane. (kontynuuje ten "proceder")
    Zdjęcia możesz podglądnąć w mojej galerii.
    Jak ją kupiłem (8,5tys zł) do wymiany poszło od razu:
    lewy wahacz przód,
    prawe łożysko piasty,
    regeneracja maglownicy (ciekła)
    nowe oponki,
    no i zbieżność.

    W poniedziałek dałem ją jeszcze raz do serwisu bo po przejechaniu około 3tys km stwierdziłem jeszcze że nie jest dopieszczona do końca
    wyszło mi:
    wymiana przepływomierza (brak mocy choć jechać jechała),
    wymiana linek zmiany biegów (na pierwszym biegu drążek latał a czwórka czasem ciężko się wbijała)
    czyszczenie EGR,
    dziwne wibracje na kierownicy między 100 a 130 km/h - wyszło że felga jest krzywa, wibracje ustepują powyżej 130 a przy 210 jest wszystko ok

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2016
    Skąd
    Radlin
    Postów
    86
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 Marea 1.9 jtd 105
    Rocznik
    12.2006


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Jaki pasek klinowy przychodzi do Cromy 1.9 JTD 150?
    Napisany przez mugsy na forum Croma
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-07-2013, 14:11
  2. FIAT BRAVA - Jaki przebieg wytrzyma silnik
    Napisany przez Rick na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 24-03-2012, 05:33
  3. FIAT BRAVA - Jaki przebieg wytrzyma silnik
    Napisany przez Rick na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 15-02-2012, 20:49
  4. Panda 1.1 + LPG - jaki maxymalny przebieg zanotowaliście ???
    Napisany przez milkus26 na forum Panda
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 20-01-2011, 16:37
  5. bravo hgt przebieg 155tys jaki olej lepszy
    Napisany przez pepo-p2 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-05-2009, 06:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma przebiegi

koszt wymiany sprz

fiat croma jaki przebieg

jaki przebieg wytrzymuje fiatowski 1 9 multijet

fiat croma 1.4

1 9 multijet 150 jaki wytrzyma przebieg

fuat croma 1.4 t

graniczny przebieg dla multijeta

fiat croma 1.4 t

Tagi dla tego tematu