Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 145
  1. #16
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Ciekawe tylko jak to działa... W mojej niby jest, po podłączeniu do kompa można ją przetestować - słychać jak coś cyka, może przekaźnik. Efektów grzania jakoś zimą nie zauważyłem. Chyba, że bez tej grzałki jest jeszcze gorzej W starej felicii (benzyna...) tak grzało aż łapy nie dało się dłużej przytrzymać przy kratce, teraz nie ma już tak dobrze.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    32
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    hmm jak takiego czegoś u mnie nie zauważyłem, muszę się temu lepiej przyjrzeć

  4. #18
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Porównując ze Stilo silnik i wnętrze nagrzewają się dużo szybciej.

    Pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  5. #19
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Widać ją pod autem. Pudło i nieosłonięta wtyczka w podwoziu.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    http://img2.sprzedajemy.pl/540x405_webastodogrzewacz-eberspacher-dw-11371287.jpg
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  6. #20
    Klubowicz wykluczony
    Dołączył
    20 styczeń 2013
    Skąd
    Germany/Szczecin
    Postów
    48
    Auto
    Croma 1,9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2009
    jest to webasto dla ubogich, prawdziwe nagrzewa oprócz silnika wnetrze( po wyłaczeniu silnika ) a ta pucha , grzeje wtedy gdy chodzi motor ot i cała mądrość

  7. #21
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał Bodziu Zobacz post
    jest to webasto dla ubogich, prawdziwe nagrzewa oprócz silnika wnetrze( po wyłaczeniu silnika ) a ta pucha , grzeje wtedy gdy chodzi motor ot i cała mądrość
    Lepszy rydz niż nic.

    pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  8. #22
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Zima idzie, odgrzewam wątek Sprawdzi mi ktoś po nr VIN czy rzeczywiście mam to cudne ogrzewanie w cromce? ZFA19400002106267
    Do zakupów HIDów bądź czyszczenia soczewek coś nie mogę się przekonać, ale do polepszenie ogrzewania jak najbardziej

  9. #23
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    ePer według Twojego nr VIN pokazuje taki element jak Nagrzewnica dodatkowa -> Automatyczne ogrzewanie Autonomo.

    FIAT ePER
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  10. #24
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Rzeczywiście jest, dzięki.
    Próbowałem w domu zajrzeć do EPERa online, niestety nie wyświetlał żadnych schematów. Widać było same punkty gdzie powinny pokazać się listy elementów. Efekt bez względu na użytą przeglądarkę (IE, chrome, ff), chyba że Windows 8.1 coś się gryzie z EPERem Teraz na win7 jest ok.


    Jeszcze jedno, na autokąciku wspominali, że ogrzewanie trzeba uruchomić przez FESa (nie mam) i zrobić osiowanie? Prawda to to, że domyślnie nagrzewnica jest wyłączona?
    Osiowanie proxy - regulacje - ogrzewanie dodatkowe. Po włączeniu należy wykonać procedurę osiowania.
    http://autokacik.pl/showflat.php?Cat...fpart=all&vc=1
    Ostatnio edytowane przez TMK ; 20-11-2013 o 09:49

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    23 lipiec 2013
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    217
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8v 120 kM@150 manual
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał TMK Zobacz post


    Jeszcze jedno, na autokąciku wspominali, że ogrzewanie trzeba uruchomić przez FESa (nie mam) i zrobić osiowanie? Prawda to to, że domyślnie nagrzewnica jest wyłączona?

    AutoKącik.PL: Nagrzewnica elektryczna i grzałka płynu chłodzącego.
    Hej, a jak sprawdzić, czy to działa? U mnie w EPER jest to samo, osiowania nie robiłem, ale max po 2 km leci już ciepło z kratek. Czy to oznacza, że działa? Czy robić osiowanie?

  12. #26
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Dobre pytanie. Na autokąciku jest printscreen:
    285461944-ptc.jpg
    Wg opisu z prawej, funkcja służy do wł/wył nagrzewnicy i trzeba robić osiowanie. Tylko gdzie jest info nt aktualnego stanu?

  13. #27
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Edytować nie mogę, dopisuje resztę.

    Sprawdzałem FESa, niestety mam kabel KKL:
    Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji
    i nie mogę połączyć się z proxy, chyba że coś źle robię? Potrzebny jest elm327? Jeśli tak, który brać? Wolałbym na bluetootha, aby awaryjnie używać ze smartfonem.
    Ostatnio edytowane przez TMK ; 20-11-2013 o 19:12

  14. #28
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Weź ELM327 na kablu. Ten na radiu potrafi być problematyczny. Co do podgrzewacza, skoro masz fabrycznie zamontowany to powinien być aktywny. W FES jak przejdziesz tam do miejsca gdzie pokazane jest to na obrazku i nawet wykonasz to (przy domyślnie włączonej tej funkcji) to nic się nie powinno stać.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  15. #29
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Przy tuningu na hamowni facet wgrywał program bez obsługi dpf. Podejrzewam że nie zajrzał i nagrzewnica jest nieaktywna. Przynajmniej organoleptycznie słabo się nagrzewa, ciepłe zaczyna lecieć gdzieś po 3-5 przejechanych kilometrach.

  16. #30
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Wczoraj po połączeniu z CAN sprawdziłem ten moduł i był wyłączony. Aktywowałem go, konieczne było jeszcze osiowanie proxy.
    Dzisiaj rano +4'C, włączyłem obieg wewn. i dałem temp 22'C, po przejechaniu 1km leciało już letnie powietrze, ciut po ponad 2km w środku ciepło i obroty dmuchawy spadły. Jak na diesla, rewelacja. W sumie dobrze, że Włosi nie używali nagrzewnicy, dziś był jej pierwszy raz


 
Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nagrzewnica
    Napisany przez rabarbar11 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 25-10-2010, 19:37
  2. Praca dodatkowa...
    Napisany przez tipacz na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-03-2010, 19:21
  3. [ogrzewanie] nagrzewnica
    Napisany przez lekow na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 02-12-2009, 20:26
  4. Nagrzewnica
    Napisany przez xkoniox na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 02-12-2009, 16:15
  5. Zepsuta nagrzewnica ??
    Napisany przez kozak677 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 01-09-2009, 21:47

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

dodatkowa nagrzewnica

webasto fiat bravo

webasto fiat

nagrzewnica ptc fiat

nagrzewnica fiat croma

webasto fiat brava

fiat croma webasto

nagrzewnica webasto

nagrzewnica croma

webasto fiat croma

nagrzewnica dodatkowa

dodatkowa nagrzewnica fiat croma

dodatkowa nagrzewnica fiat bravo

fiat webasto

nagrzewnice webasto

nagrzewnica ptc croma

dodatkowa nagrzewnica 1.9 jtd

webasto croma

fiat bravo dodatkowa nagrzewnica

croma dodatkowa nagrzewnica

fiat ptc

croma vebasto

fiat bravo ptc

fiat croma nagrzewnica dodatkowa

dodatkowa nagrzewnica croma

http://www.iparts.pl