Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 18 z 18
Like Tree1lubi to!

Temat: Linki zmiany biegów  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    31
    Postów
    248
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Cytat Napisał Spajdi Zobacz post
    Wybacz, ale nadal nie rozumiem jak to regulowałeś bez blokowania lewarka w kabinie. Robiłeś to sam czy w 2 osoby? Opisz proszę krok po kroku co zrobiłeś. Pozdrawiam.

    Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka

    W moim aucie wyglądało to tak, że nie można było gładko wrzucić pierwszego biegu, ponieważ haczyło tak, jakbym celował między 1 a 3 bieg. Rozwiązanie jest następujące:

    Potrzebna 1 osoba
    1. wrzucić lewarek w pozycję na luz
    2. otworzyć maskę i znaleźć linkę zmiany biegów, która zakończona jest mechanizmem regulacji (plastik z taką sprężynką na górze).
    3. Odciągnąć plastik w stronę tyłu pojazdu, a następnie ścisnąć sprężynę i tak trzymając przesunąć o milimetr cały ten plastik np. w stronę przodu pojazdu.
    4. Odpalić auto i posprawdzać czy biegi wchodzą lepiej
    5. Jeżeli brak poprawy lub gorzej to plastik poruszać w drugą stronę.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2010
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    150
    Auto
    Croma 07' 1.9 JTD 16V 150
    Ok, dzięki spróbuję powalczyć. Pozdrawiam.

    Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2016
    Skąd
    Sieradz
    Wiek
    34
    Postów
    176
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał martinez Zobacz post
    W moim aucie wyglądało to tak, że nie można było gładko wrzucić pierwszego biegu, ponieważ haczyło tak, jakbym celował między 1 a 3 bieg. Rozwiązanie jest następujące:

    Potrzebna 1 osoba
    1. wrzucić lewarek w pozycję na luz
    2. otworzyć maskę i znaleźć linkę zmiany biegów, która zakończona jest mechanizmem regulacji (plastik z taką sprężynką na górze).
    3. Odciągnąć plastik w stronę tyłu pojazdu, a następnie ścisnąć sprężynę i tak trzymając przesunąć o milimetr cały ten plastik np. w stronę przodu pojazdu.
    4. Odpalić auto i posprawdzać czy biegi wchodzą lepiej
    5. Jeżeli brak poprawy lub gorzej to plastik poruszać w drugą stronę.
    Czy to pomogło też nie wchodzi mi 1 bieg muszę bardzo mocno ciągnąć w stronę fotela kierowcy tak jakby było kilka milimetrów za mało. Czy ktoś wie w która stronę to przesuwać?


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Linki, drążek zmiany biegów
    Napisany przez grzeziu na forum Idea
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 15-06-2014, 15:44
  2. [skrzynia biegów] Ciężko pracujący lewarek zmiany biegów
    Napisany przez sirk667 na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 12-04-2013, 11:25
  3. [skrzynia biegów] dźwignia zmiany biegów
    Napisany przez leonek79 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-12-2010, 07:09
  4. [skrzynia biegów] Nieprecyzyjna dźwignia zmiany biegów
    Napisany przez czif na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-11-2010, 08:33
  5. [skrzynia biegów] zamarzające linki od zmiany biegów
    Napisany przez Marcin91 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 02-11-2009, 15:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma ustawienie lewarka serwisowo

pozycja serwisowa linek bravo

regulacja linek biegi fiat

linki zmiany biegow croma

regulacja linek zmiany biegow fiat croma

jak zalozyc linke zmiany biegow fiat ducato 2009

czy po zalozeniu linek od biegow trzeba je regulowac

fiat biegi linki regulacja

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl