Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 10 z 11 PierwszyPierwszy ... 891011 OstatniOstatni
Posty od 136 do 150 z 162
Like Tree16lubi to!

Temat: Kupiłem kromkę i mam kilka pytań.  

  1. #136
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Klucze
    Wiek
    47
    Postów
    567
    Auto
    Croma 1,9 16V Emotion manual HEAVY METAL SCHWARZ METALLIC
    Rocznik
    2008.01.14
    Tak zgadza się klapka też powinna być zablokowana jak jest zamknięte auto.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #137
    Klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    42
    Postów
    160
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 16V Dynamic
    Rocznik
    2008
    NO to znaczy,ze coś tam nie działa. Widzę biały kołek wciśnięty, le nic się nie dzieje kiedy zamykam auto. Muszę to rozebrać w takim razie.

  4. #138
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    55
    Postów
    1,061
    Auto
    Cromka 1.9 automat
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał maka131 Zobacz post
    u mnie po zablokowaniu drzwi pilotem blokuje się również klapka od wlewu.

    podczas blokowania drzwi wysuwa się bolec z błotnika i blokuje klapkę. na klapce jest otwór w który on wchodzi.
    Mam dokładnie tak samo.
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  5. #139
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2015
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    97
    Auto
    Croma 1.9 JTD 16V
    Rocznik
    06.2005
    Albo spadła ci wiązka albo się zaciął. Przesmaruj to jakimś dobrym smarowidłem.

  6. #140
    Klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    42
    Postów
    160
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 16V Dynamic
    Rocznik
    2008
    Silniczek sie zdymcił. Zamowilem juz nowy silownik.

    Wysłane z Tapatalk

  7. #141
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Rembridge
    Wiek
    47
    Postów
    258
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut.
    Rocznik
    2010
    Powrócę jeszcze do tematu kasowania - znikania samoczynnego inspekcji. Mam pytanie szczególnie do Kolegów, których rydwany maja (jeszcze) DPFy i nalot powyżej 180 tys. km. Jak wiemy do tego przebiegu są aktywne tzw. Kupony kontrolne. Po wymianie oleju i kasowaniu inspekcji kupony "ubywają" aż do ich całkowitego ulotnienia. I o ile w czasie ich "bytności" sprawa jest jasna, komp. w wersjach z DPF po kasowaniu inspekcji oblicza na podstawie ilości uruchomień silnika, dystansów i innych tylko sobie znanych danych stopień degradacji oleju i jak wg. niego już czas na wymianę (co wcale nie musi pokrywać sie z instrukcyjnymi 30 tys.) migającą ikona olejarki daje znać o konieczności wymiany. A jak wygląda sytuacja w przypadku samoistnego wygaśnięcia info. o inspekcji po ok. 1 tys. km? Komp dalej przelicza degradacje (jeśli tak to od którego momentu) czy nie? A może pomimo wygaśnięcia inspekcji dobrze jest wykasować ją lub ponownie wyzerować "nastawy" i rozpocząć proces od nowa (instrukcyjnie) mimo braku kuponów kontrolnych? Reasumując lepiej kasować inspekcje czy dać sobie spokój a "inspekcje" mieć w głowie. Inna sprawa że ww. inspekcje nigdy mnie nie dotyczyły bo olej wymieniam w TD co 10 - 12 tys. km a nie co 30 (jak w Cromie) czy 35 (jak w NB). Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez Abramsik ; 13-09-2016 o 09:56

  8. #142
    Klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    42
    Postów
    160
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 16V Dynamic
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał piniasty Zobacz post
    Silniczek sie zdymcił. Zamowilem juz nowy silownik.
    Nowy zamontowany - działa

  9. #143
    Klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    42
    Postów
    160
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 16V Dynamic
    Rocznik
    2008
    Dzisiaj po powrocie z trasy zauwazylem zupelnie przypadkowo na postoju ze jak rusze kiera to nieznacznie przygasaja swiatla przednie. Nie jest to jakis problem wielki ale dziwne to to. Ktos cos???

    Wysłane z Tapatalk

  10. #144
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    371
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    W Cromie to norma. Silnik elektryczny we wspomaganiu ma trochę mocy i spada napięcie w instalacji jak się obraca kierownicą. Croma ma wiele dziwnych objawów typu "ten typ tak ma" i trzeba się do tego przyzwyczaić.

    Cytat Napisał piniasty Zobacz post
    Dzisiaj po powrocie z trasy zauwazylem zupelnie przypadkowo na postoju ze jak rusze kiera to nieznacznie przygasaja swiatla przednie. Nie jest to jakis problem wielki ale dziwne to to. Ktos cos???

    Wysłane z Tapatalk

  11. #145
    Klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2009
    Skąd
    Starogard
    Postów
    168
    Auto
    Brąz Croma 150
    Przy ksenonach tego efektu nie ma.

  12. #146
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    377
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Nie tylko croma - w astrze g też miałem podobny efekt - ale to w sumie jedna stajnia

  13. #147
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2015
    Skąd
    Pruszków
    Postów
    56
    Auto
    Croma 1.9 Multi 150hp
    Rocznik
    05.2005
    To w cromie nie ma zwykłej maglownicy???

  14. #148
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    898
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    maglownica jest podobna jak w większości aut (jeżeli chodzi o budowę) różnica jest we wspomaganiu, w starszych autach jest hydrauliczne a pompa napędzana jest paskiem PK, w cromie jest wspomaganie elektro-hydrauliczne czyli zamiast napędu z paska PK jest silnik elektryczny, w stilo spotkasz układ wspomagania tylko i wyłącznie elektryczny nie ma tam żadnego płynu do układu wspomagania wspomagania

  15. #149
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Rembridge
    Wiek
    47
    Postów
    258
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut.
    Rocznik
    2010
    Wpinam się w ten temat aby nie zakładać nowego wątku. Mam pytanie dotyczące blokady drzwi bagażnika. Chodzi o to, że przy uruchomionym silniku nie mogę otworzyć bagażnika. Wł/Wył DeadLocka nic nie dało, muszę zgasić silnik i wtedy otworzyć bagażnik. Wiecie Panowie czy mogę to wyłączyć przez MESa? Szukałem ale nie znalazłem.

  16. #150
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    33
    Postów
    646
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    A próbujesz otwierać przyciskiem ma klapie bagażnika czy z pilota? Przyciskiem ma kluczyki ja tez nie mogę otworzyć przy zapalonym silniku. Jak drzwi są odblokowane to mogę otworzyć przyciskiem ma klapie bagażnika.


 
Strona 10 z 11 PierwszyPierwszy ... 891011 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Kupiłem Stilo z Skywindow mam kilka pytań
    Napisany przez lexy na forum Stilo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 30-10-2014, 19:45
  2. Kilka pytań o JTD
    Napisany przez warrior na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 16-06-2014, 22:05
  3. Kilka usterek kilka pytań ???
    Napisany przez wwlbravo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 16-04-2012, 11:03
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-03-2012, 15:38
  5. kilka pytań
    Napisany przez ksx na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 21-11-2008, 16:15

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu