Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 19
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010

    Korekty wtrysków w związku z P0091

    Zerknijcie proszę, coraz częściej wywala mi P0091 i tryb awaryjny (ze 3 razy na 1000 km). Testowane na rozgrzanym silniku.

    korekty.png

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    https://drive.google.com/file/d/0Bxp...ew?usp=sharing



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    463
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Wymien filtr paliwa na pierwszy strzal.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Już to robiłem, czyściłem też regulator, czujnik ciśnienia, wyciągałem pompę z baku - nic z tych rzeczy.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    397
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    Nie tak to się robi.
    Rozgrzej silnik, powyłączaj wszystkie odbiorniki i loguj to co zrobiłeś na biegu jałowym.
    Dodaj jeszcze ozmierzona ogólna dawka paliwa.

    Jak chcesz gazować to zrób test przelewowy.
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

    *** SPRZEDAM końcówkę drążka Croma nowa tanio kupiłem przez pomyłkę dwie prawe *** Info PW

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    Nie tak to się robi.
    Rozgrzej silnik, powyłączaj wszystkie odbiorniki i loguj to co zrobiłeś na biegu jałowym.
    Dodaj jeszcze ozmierzona ogólna dawka paliwa.

    Jak chcesz gazować to zrób test przelewowy.
    Czyli mamy takie wartości (same korekty z wcześniejszego logowania, zrobię jeszcze z ogólną dawką):

    2017_03_03_12_52_22_Microsoft_Excel_2.csv_Tylko_do_odczytu_.png
    Ostatnio edytowane przez martinez ; 03-03-2017 o 12:55

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    463
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Jaka jest w ogole graniczna wartosc korekt w jtd 1.9?
    Na moje Twoje sa niskie czyli ok.
    A elern co mowi?Nie zaglebialem sie .
    Zrob jeszcze przelewy

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    397
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    Tam ci obroty szły w góre, nawet pod 900 przeszło rpm.
    Z tego co podałeś wyglądają korekty ok.
    Zmień regulator ciśnienia na nowy, czyszczenie niekoniecznie mogło pomóc.
    Wiem tanio nie jest, zagwarantować nie można że to to.
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

    *** SPRZEDAM końcówkę drążka Croma nowa tanio kupiłem przez pomyłkę dwie prawe *** Info PW

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Okej, zrobiłem od nowa - sporo czasu na biegu jałowym i wszystkie odbiorniki wyłączone, na wszelki wypadek w logu wartości również pod obciążeniem.

    https://drive.google.com/open?id=0Bx...ERqVHRLdGdZV1k
    Ostatnio edytowane przez martinez ; 03-03-2017 o 18:20

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Update: Zrobiłem tzw. test przelewowy, a wynik jest taki, że w ciągu 2 minut pracy silnika na biegu jałowym naciągnęło przelewami dokładnie po 25 ml oleju napędowego - jest równiótko (+/- 1 ml). Przy okazji wyczyściłem ponownie regulator ciśnienia paliwa oraz wtyczki od wtryskiwaczy. Zastanawiam się czy mod silnika nie ma związku z tym problemem, bo faktycznie wystąpił on po zmodowaniu mapy, lecz występował sporadycznie - teraz jest już często.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    397
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    To aż wręcz nieprawdopodobne aby było równo po +/-1ml

    No ale patrząc na test przelewowy + mes to zostawił by wtryski w spokoju. chyba że tak leją że nic na przelewy nie idzie ! ale to było by czarna za autem.
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

    *** SPRZEDAM końcówkę drążka Croma nowa tanio kupiłem przez pomyłkę dwie prawe *** Info PW

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    No właśnie że wynik wręcz idealny. Załączam foto, na którym widać po 20 ml, ale po 5 ml jest w każdym wężu jeszcze. Może taki wynik jest zasługą stosowania od 12 mesięcy smaru do paliwa kleen-flo.

    20170305_143135.jpg

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    549
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Nie chcę się wtrącać, ale czy tłoczki nie powinny być wyjęte? Chyba ze masz tam otwory odpowietrzające.

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    877
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    w 2 strzykawce od lewej, widać jakieś zanieczyszczenia?

    ta kostka toaletowa to jakiś odstraszacz na gryzonie, działa?
    Pozdrawiam


  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    397
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    Ja na krety stosuję domestos
    Ma dziury wypalone jak przy znakowaniu bydła, dobrze jest


    Log rozruchowy,
    jakieś logi z oczekiwanego i zmierzonego ciśnienia.


    Ja po prostu nie wierze w to co widzę z tymi przelewami
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

    *** SPRZEDAM końcówkę drążka Croma nowa tanio kupiłem przez pomyłkę dwie prawe *** Info PW

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    Nie chcę się wtrącać, ale czy tłoczki nie powinny być wyjęte? Chyba ze masz tam otwory odpowietrzające.
    Oczywiście otwory są nawiercone zaraz pod tłoczkami.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał maka131 Zobacz post
    w 2 strzykawce od lewej, widać jakieś zanieczyszczenia?

    ta kostka toaletowa to jakiś odstraszacz na gryzonie, działa?
    Strzykawka jest po oleju 2T który wlewam do starego berlingo 1.9 D.
    Jeśli chodzi o domestos no to podobno działa, mojej teściowej sportage został zaatakowany przez kunę toteż wtedy pozakładałem.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Korekty wtrysków.
    Napisany przez kamilZ na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 05-06-2017, 19:25
  2. Błąd P0091
    Napisany przez psz752 na forum Croma
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 12-03-2015, 12:41
  3. Korekty wtrysków 1.9 JTD
    Napisany przez hulkster na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 14-10-2014, 20:45
  4. Usługa korekty licznika i odczytu/kasowania.
    Napisany przez mayss na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-05-2014, 08:55
  5. Śruby i podkładki do korekty geometrii kół
    Napisany przez spawacz na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-05-2013, 09:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl